Ο Mattia Binotto δεν πιστεύει πως η πρώτη του νίκη ως επικεφαλής της Ferrari μετράει πραγματικά, επειδή η δόξα της νίκης οφείλεται αποκλειστικά στον Charles Leclerc και το crew της ομάδας.
Ο Leclerc τελικά δεν χρειάστηκε να περιμένει άλλο για να πετύχει την πρώτη του νίκη στη Formula 1, ύστερα από το Μπαχρέιν και την Αυστρία όπου έφτασε αρκετά κοντά. Επιπλέον, με τη νίκη του στο Spa έδωσε και στη Scuderia την πρώτη της νίκη για φέτος.
Στην αρχή της φετινής χρονιάς, ο Mattia Binotto ορίστηκε ως επικεφαλής της ομάδας και οι αλλαγές στη Ferrari ήταν αρκετά εμφανείς με το που ξεκίνησε η σεζόν. Ωστόσο, αυτές οι αλλαγές δημιούργησαν ένα θεμελιώδες χάσμα απόδοσης στο μονοθέσιο σε αρκετές πίστες, ενώ δεν έλειψαν και αρκετά λάθη στις πίστες που η Ferrari είχε τη δυνατότητα να κερδίσει.
Ερωτώμενος αναφορικά με το εάν είναι χαρούμενος ή ανακουφισμένος που εν τέλει πέτυχαν την πρώτη τους νίκη, ο Binotto δήλωσε: “Για να είμαι ειλικρινής, δε νομίζω πως η πρώτη μου νίκη ως επικεφαλής πραγματικά μετράει και πολύ”.
“Είμαι πιο πολύ χαρούμενος για τον Charles, πιο χαρούμενος για την ομάδα, και πραγματικά νομίζω πως εάν πρέπει να δοθεί χειροκρότημα, αυτοί είναι που το αξίζουν. Πιστεύω πως δουλεύουμε ως ομάδα, οι ρόλοι δε μετρούν. Σήμερα αποδείξαμε πως η δυναμική της ομάδας μπορεί να αποδειχτεί πολύ σημαντική”.
Προς το τέλος του αγώνα, ο Lewis Hamilton της Mercedes έκλεισε τη διαφορά με τον Leclerc, εν τέλει τερματίζοντας 0,9 δευτερόλεπτα μακριά του.
Σχετικά με αυτό, ο Leclerc σχολίασε πως δεν φοβήθηκε μια επανάληψη του περιστατικού με τον Verstappen στην Αυστρία. Και αυτό γιατί αντιμετώπισε δυσκολίες με τη μέση γόμα στο δεύτερο stint του, κάτι που τον ανάγκασε να συγκεντρωθεί στο να προσαρμόσει την οδήγησή του κατάλληλα.
“Δεν σκέφτηκα την Αυστρία. Άκουγα όμως τον μηχανικό μου να μου λέει τις διαφορές και αυτές μειώνονταν κάθε γύρο”, σχολίασε ο Μονεγάσκος. “Έτσι, προσπαθούσα να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου, που ήταν να βρω την ισορροπία του μονοθεσίου”.
“Είχαμε κάποια προβλήματα με τα πίσω ελαστικά, προσπαθούσα να τα βοηθήσω όσο περισσότερο μπορούσα να βρουν θερμοκρασία και αυτό κάναμε”.
Ο Leclerc κέρδισε τον αγώνα εκκινώντας από την pole position. Ωστόσο, στις αρχές του δεύτερου stint έπεσε για λίγο πίσω από τον teammate του, Sebastian Vettel, καθώς ο Γερμανός έκανε το pitstop του νωρίς, και στη συνέχεια αξιοποίησε τα φρέσκα ελαστικά.
Ωστόσο, με 6 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά, ο Leclerc βρέθηκε σχετικά γρήγορα πίσω από τον Vettel, με τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή να του παραχωρεί την πρωτιά, ύστερα από εντολή της ομάδας.
“Όταν βγήκα πίσω από τον Sebastian, αρχικά δεν ήμουν απόλυτα σίγουρος πως η υποβάθμιση της μεσαίας γόμας ήταν τέτοια που θα μου επέτρεπε να τον φτάσω”, σχολίασε ο Leclerc.
“Όμως ύστερα από δύο, τρεις γύρους, είχαμε πολύ καλό ρυθμό και έτσι σκέφτηκα ‘ΟΚ, δεν νομίζω πως θα χάσουμε χρόνο πολύ μεταξύ μας’, το οποίο εν τέλει έτσι έγινε”.
“Προς το τέλος, κοιτούσα τους καθρέφτες μου και προφανώς κάθε γύρο στο teamradio ο μηχανικός μου έδινε τις διαφορές με τον Lewis, ο οποίος ήταν πολύ πολύ γρήγορος. Ήρθαμε αρκετά κοντά. Αν υπήρχε άλλος ένας γύρος, ίσως ήταν δύσκολο να τον κρατήσω πίσω μου”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!