Από τη πλευρά του προμηθευτή ελαστικών μίλησε ο Paul Hembery.
«Το Gran Prix ξεκίνησε και τέλειωσε με μια μάχη στρατηγικής ελαστικών. Μια κόκκινη σημαία στον 18ο γύρο δίνει μια διαφορετική τροπή στην επιλογή ελαστικών, ύστερα από την επανεκκίνηση. Μετά την εκκίνηση με τις ίδιες γόμες (supersoft) η Ferrari & Mercedes επέλεξαν διαφορετικές στρατηγικές στο δεύτερο μέρος του αγώνα με τις Mercedes να διανύουν περισσότερη απόσταση και συγκεκριμένα τα 2/3 της απόστασης εν αντιθέσει με τον Vettel. Αυτό σημαίνει πως οι νέοι κανονισμοί έχουν βοηθήσει να ανοίξει μια σειρά από διαφορετικές προσεγγίσεις για τη στρατηγική, με 9 από τους 16 που τερμάτισαν να εκμεταλλεύονται και τα 3 σετ ελαστικών. Η πρώτη πεντάδα είχε μια εντελώς διαφορετική στρατηγική. Επίσης ο Romain Grosjean τερμάτισε στην 6η θέση, πράγμα εξαιρετικό για την ομάδα της Hass στο ντεμπούτο της. Η εμπνευσμένη στρατηγική της ήταν να περάσει στην μεσαία γόμα πολύ μετά από την επανεκκίνηση και κάτι ανάλογο πραγματοποίησαν και στη Williams για λογαριασμό του Bottas.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!