Ο οδηγός της Williams, Robert Kubica, δήλωσε πως το γερμανικό Grand Prix του 2019 του έδωσε μια σημαντική υπενθύμιση του πόσο κακή είναι η ορατότητα σε αγώνες της F1 με βροχή.
Την Κυριακή που πέρασε είχαμε τον πρώτο αγώνα της Formula 1 για το 2019 με βροχερές συνθήκες, καθώς και τον πρώτο αγώνα με βροχή για τον Robert Kubica εδώ και 9 χρόνια.
“Ξέχασα πόσο πολύ νερό ψεκάζεται από τα μονοθέσια και πόσο κακή είναι η ορατότητα”, δήλωσε ο Πολωνός, ο οποίος πέτυχε και τους πρώτους βαθμούς της Williams ύστερα από τις ποινές που αποδόθηκαν στα μονοθέσια της Alfa Romeo.
“Έκανα νυχτερινές ειδικές διαδρομές στα ράλλυ με ομίχλη. Και όταν σβήνεις τα φώτα επειδή δε βοηθούν στην ομίχλη μέσα στη νύχτα, είναι τρελό, όμως μπορείς τουλάχιστον να δεις και να έχεις σημειώσεις για τον ρυθμό σου, έτσι ξέρεις που είσαι”.
“Εδώ, ειδικά στον πρώτο γύρο, δεν ήταν εύκολα τα πράγματα και δεν ήξερα που βρισκόμουν. Επιβράδυνα, όλοι επιβράδυναν. Συγκεκριμένα ήταν όπως είπα μια αρκετά συντηρητική προσέγγιση και δυσκολεύτηκα πολύ με την πρόσφυση, με το να κρατήσω το μονοθέσιο στην πίστα”.
Ύστερα από ένα ατύχημα στο ράλλυ του Γύρου της Ανδόρας τον Φεβρουάριο του 2011, που είχε ως αποτέλεσμα ο Kubica να έχει ένα μερικώς παράλυτο δεξί χέρι, ο Πολωνός έμεινε κάποιο χρόνο εκτός αγώνων για να αναρρώσει πριν επιστρέψει στη δράση πάλι στα ράλλυ, όντας τακτικός συμμετέχων στο WRC και στο ERC την περίοδο 2013-2015.
Το τελευταίο Grand Prix του Kubica με βρόχινες συνθήκες ήταν ο εναρκτήριος αγώνας της Κορέας, το 2010, στον οποίο τερμάτισε 5ος εκκινώντας 8ος με τη Renault.
Ο αγώνας είχε τεθεί υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας για 45 λεπτά ύστερα από μια εκκίνηση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Όταν ο αγώνας επανεκκίνησε, και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, έπρεπε να περάσουν 14 γύροι πριν οι συνθήκες γίνουν κατάλληλες για κανονικό αγώνα.
Τα παράπονα πως οι εκκινήσεις πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας έκαναν τους αγώνες βαρετούς, οδήγησαν τη FIA στο να εισάγει μια νέα διαδικασία εκκίνησης σε βροχερούς αγώνες από το 2018. Αυτή η διαδικασία δεν είχε χρησιμοποιηθεί μέχρι την περασμένη Κυριακή στο Hockenheimring.
“Συνολικά, ήταν μια πολύτιμη εμπειρία και σίγουρα, 9 χρόνια είναι πολύς καιρός”, πρόσθεσε ο Kubica.
“Όμως και πάλι νομίζω πως σε τέτοιες συνθήκες έχει να κάνει πολύ με το να κρατάς χαμηλά το κεφάλι σου και να μένεις ήρεμος. Πολλά μονοθέσια ήταν γρηγορότερα από εμάς, ή τα περισσότερα από αυτά. Όμως και πάλι πρέπει να οδηγείς στα όριά σου και να μη βλέπεις τους γύρω σου”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!