Ο Kevin Magnussen επέστρεψε στη Haas επιδεικνύοντας μια εντελώς διαφορετική στάση από την προηγούμενη σεζόν με την ομάδα, το 2020, λέει ο μηχανικός Ayao Komatsu.
Ο Δανός πέρασε τέσσερα χρόνια στη Haas μαζί με τον Romain Grosjean από το 2017 ως το 2020, στο τέλος του οποίου και οι δύο οδηγοί ενημερώθηκαν ότι δεν θα συνεχίσουν.
Η Haas χρειαζόταν να εξοικονομήσει χρήματα και έδινε όλη της την προσοχή στο 2022 και στους νέους κανονισμούς και όχι στο 2021, γι’ αυτό προσέλαβε ένα ζευγάρι νέων οδηγών, τον Mick Schumacher και τον Nikita Mazepin, οι οποίοι είχαν σημαντική υποστήριξη χορηγών πίσω τους.
Ο Magnussen σκέφτηκε, όπως και ο Grosjean, ότι αυτό θα ήταν το τέλος της καριέρας του στη Formula 1. Και οι δύο κατευθύνθηκαν στην Αμερική, ο Grosjean για να αγωνιστεί στο IndyCar και ο Magnussen στο πρωτάθλημα των SportsCar.
Αλλά τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, όλα άλλαξαν λόγω της κατάστασης στην Ουκρανία και αυτό σήμαινε ότι η Haas διέκοψε τους δεσμούς με την οικογένεια Mazepin. Έτσι, ξανά κάλεσαν τον Magnussen για να ανανεώσει τη σχέση του με την ομάδα.
Αν και τα πρόσφατα αποτελέσματα του 29χρονου οδηγού δεν ήταν καλά, ειδικά σε σύγκριση με αυτά του Mick, πιστώνεται ένα δυνατό ξεκίνημα στην χρονιά και έχει 22 βαθμούς έναντι 12 του Γερμανού.
Ο Komatsu, διευθυντής μηχανικών στην πίστα για τη Haas, παρατήρησε μια τεράστια αλλαγή στη νοοτροπία του Magnussen από τις «σκοτεινές» μέρες του 2020, όταν η απόδοση τόσο των πιλότων όσο και της ομάδας έπεσε κατακόρυφα.
«Η στάση και η ψυχική κατάσταση του Kevin είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα σε σχέση με δύο χρόνια πριν», είπε ο Komatsu, ο οποίος εργαζόταν στο παρελθόν για τις BAR, Renault και Lotus.
«Έχει επιστρέψει πολύ πιο ώριμος φέτος. Είναι πραγματική χαρά να δουλεύω μαζί του. Και δεν επικεντρώνεται καν στο να κερδίσει τον teammate του, σκέφτεται πάντα την ομάδα»
Στην ίδια συνέντευξη, ο Komatsu είχε επικρίνει τη στάση του Schumacher στο Grand Prix της Αυστρίας αυτής της σεζόν, όπου ο Γερμανός είχε εκφράσει τη δυσαρέσκειά του τόσο ιδιωτικά όσο και δημόσια για τη στρατηγική της ομάδας Haas κατά τη διάρκεια του σπριντ.
Αλλά ο Ιάπωνας μηχανικός δικαιολόγησε αυτή τη διαφορά διότι οι δυο πιλότοι βρίσκονται σε τελείως διαφορετικό σημείο στην καριέρα τους.
«Πριν από πέντε χρόνια, ο Kevin θα ήταν ακριβώς ο ίδιος με τον Mick», είπε ο Komatsu.
«Οι νεαροί οδηγοί θέλουν πάντα να νικούν πρώτα τον teammate τους. Ο Kevin θέλει να κερδίσει και τον Mick, φυσικά, αλλά δεν είναι η πρώτη του έννοια. Είναι πάνω από αυτό»
«Ο Mick έχει λιγότερη εμπειρία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτό δεν προορίζεται να είναι κριτική εναντίον του»
«Μαθαίνει συνέχεια. Δεν είναι αργός, αλλά κυρίως μαθαίνει όλη την ώρα. Αν εστιάσει σε αυτά που πρέπει και παραμείνει ψυχικά δυνατός, θα βελτιωθεί κι άλλο.
«Και θα μάθει από τους συμπαίκτες του. Επειδή μαθαίνει, είναι πραγματικά υπέροχος σε αυτό».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!