Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ήταν μια BMW που κέρδισε το highlight του Blancpain GT Series, τις 24 ώρες του Spa. Η #99 Rowe Racing BMW των Maxime Martin, Alexander Sims και Philipp Eng έτρεξε ένα άψογο αγώνα, όπου αντιστάθηκε και μιας ξαφνικής νεροποντής 30 λεπτά πριν από το τέλος για να πάρει τη πιο διάσημη νίκη της χρονιάς. Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες επηρέασαν τις άλλες θέσεις στο βάθρο, όμως: η #8 Bentley Team M-Sport Continental που έτρεχε δεύτερη για το μεγαλύτερο μέρος του δεύτερου μισού του αγώνα, έπεσε στην τέταρτη θέση στο τέλος. Ένα pit-stop υπό πλήρης πίστα κίτρινες σημαίες έδωσε στην #88 AMG-Team AKKA ASP Mercedes-AMG την απαραίτητη ώθηση για να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση, τερματίζοντας πέντε δευτερόλεπτα μπροστά από την #28 Audi Sport Team WRT R8. Εξασφάλισε επίσης τη νίκη για τη Mercedes-AMG στο Intercontinental GT Challenge. Στο Pro-Am Κύπελλο η νίκη πήγε στην #76 IMSA Perfomance Porsche που έτρεξε ένα άψογο αγώνα, ενώ η #888 Kessel Racing Ferrari κέρδισε τη μάχη στο Am Cup. Στην Εθνική κατηγορία δεν μπορούσε να σταματήσει κάνείς την #911 RMS Porsche και η Audi κέρδισε το Coupe du Roi για τρίτη συνεχόμενη φορά.
Δεν ήταν πολύ πριν να γίνει σαφές ότι ο 69ος αγώνας των 24 ωρών του Spa επρόκειτο να είναι ένας απρόβλεπτος, αλλά εξαιρετικά σκληρός αγώνας αντοχής. Κατά την πρώτη παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, μετά από μια συντριβή δύο-αυτοκινήτων στην ευθεία Kemmel, αρκετές ομάδες εξάπλωσαν την τακτική τους στα διαφορετικά αυτοκίνητα τους προκάλεσε μια αναταραχή στην κατάταξη. Δεν ήταν λιγότερες από επτά διαφορετικές μάρκες που οδήγησαν την κούρσα σε κάποιο σημείο.
Μετά από έξι ώρες η #99 Rowe Racing BMW ήταν μπροστά από τις #6 και #1 Audi, αλλά ο ανταγωνισμός δεν ήταν πολύ πίσω. Ωστόσο, δεν ήταν η #28 Audi Sport Team WRT R8 μεταξύ τους, γιατί υπήρξε επαφή μεταξύ της και της #114 Emil Frey Jaguar του Jonathan Hirschi. Η ομάδα της Audi χρειάστηκε τρεις γύρους για την αποκατάσταση των ζημιών για το #28 αυτοκίνητο, το οποίο ανέκαμψε κατά το δεύτερο μισό του αγώνα να πάρει την τρίτη θέση.
Κατά τη διάρκεια των ωρών της νύχτας οι δύο Continental GT3 της Bentley Team M-Sport ήρθαν προς τα εμπρός, καταλαμβάνοντας την πρώτη και την τρίτη θέση στα μισά του αγώνα και δίνοντας τους σημαντικούς βαθμούς για το πρωτάθλημα. Στη δεύτερο ήταν η #6 Audi Sport Team Phoenix R8 μπροστά από την #99 Rowe Racing BMW στην τέταρτη, η οποία ήταν ακόμα στον ίδιο γύρο.
Με την #7 Bentley Team M-Sport Continental GT3 να χάνει σημαντικό χρόνο λόγω προβλημάτων με το υδραυλικό τιμόνι, τρία από αυτά τα τέσσερα αυτοκίνητα συνέχισαν να προκαλούν ο ένας τον άλλο για το προβάδισμα σε όλες τις πρωινές ώρες. Αυτή η μάχη τριών για τον αγώνα έγινε μια μονομαχία μεταξύ δύο, όταν η #6 Audi Sport Team Phoenix R8 τυλίχτηκε στις φλόγες. Ένα ελαστικό που είχε κλατάει πίσω δεξιά, έκοψε ένα σωλήνα λαδιού της Audi και αυτό οδήγησε σε πυρκαγιά, αλλά ο οδηγός Christopher Mies διέφυγε σώος.
Με διαλείπουσα βροχή να χτυπώντας το δάσος των Αρδενών κατά τα τελευταία στάδια του αγώνα, οι οδηγοί των #8 Bentley και #99 BMW αγωνίστηκαν στην προσαρμογή των διαρκώς μεταβαλλόμενων συνθηκών. Επειδή η Bentley έπρεπε να εξυπηρετήσει διάφορες κυρώσεις drive-through από όλο τον αγώνα, ήταν αναμενόμενο να είναι μισό λεπτό πίσω στο τέλος. Η βροχή στο τέλος άλλαξε την κατάταξη ακόμη περισσότερο, με την Bentley να κάνει τη μετάβαση σε ελαστικά βροχής υπό πράσινη σημαία. Ταυτόχρονα, πολλά αυτοκίνητα υδρολισθούσαν στο σικέιν της Στάσης Λεωφορείου, υποκινώντας μία κατάσταση κίτρινης σημαίας σε όλη τη πίστα. Τα αυτοκίνητα στην τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση όλα πήγαν στα pit κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η οποία τους έφερε μπροστά από την Bentley. Φάνηκε ότι η #86 AMG-Team HTP Motorsport Mercedes-AMG GT3 θα έπαιρνε μια θέση στο βάθρο, αλλά στα τελευταία λεπτά κρίθηκε ότι το αυτοκίνητο είχε φύγει από το pitbox με ένα ανασφαλές τρόπο και ο οδηγός Maxi Götz έλαβε ποινή Drive-through που έτσι υποβιβάστηκε στην πέμπτη. Ο Felix Rosenqvist στην #88 AMG-Team AKKA ASP Mercedes-AMG GT3 ανέβηκε στη δεύτερη, και παρόλο που ο Laurens Vanthoor στην #28 Audi Sport Team WRT R8 έκανε κάθε δυνατή προσπάθεια για να περάσει τον Σουηδό, ο οδηγός της Audi έπρεπε να ικανοποιηθεί με την τρίτη.
Στο μπροστινό μέρος δεν υπήρχαν πραγματικές ανησυχίες για τον Alexander Sims στη νέα BMW M6 GT3, ο οποίος πήρε τη νίκη υπό τις επευφημίες της ομάδας Rowe Racing και των συνοδηγών Philipp Eng και Maxime Martin. Για τον Martin ήταν μια πολύ συναισθηματική νίκη, γιατί με αυτή τη νίκη ακολουθεί τα χνάρια του πατέρα του (και τέσσερις φορές νικητής στο Spa) Jean-Michel Martin.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!