Η Mazda δήλωσε ότι η ανακοίνωση της καινούργιας κατηγορίας LMDh (IMSA WeatherTech SportsCar/FIA WEC) αποτελεί μία “καλή ευκαιρία” για την επιστροφή της στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans.
Η Mazda είναι η μία από τις δύο Ιαπωνικές κατασκευάστριες εταιρίες που έχει πάρει νίκη στον Γαλλικό κλασσικό αγώνα αντοχής, με την άλλη ναι είναι η Toyota. Η μοναδική νίκη της Mazda ήρθε το 1991 με την εμβληματική 787B με κινητήρα rotary.
Αλλά η εταιρία απουσίαζε από την κορυφαία κατηγορία του Le Mans από το 1992 και η τελευταία είσοδος της ομάδας σε οποιαδήποτε κατηγορία ήταν το 1996, παρότι περιστασιακά προμήθευε κινητήρες σε ομάδες.
Αυτή τη στιγμή αγωνίζεται με την RT24-P στηριζόμενη από την Riley/Multimatic στην κορυφαία κατηγορία DPi της IMSA, η οποία θα ανοίξει το δρόμο για την καινούργια κατηγορία LMDh το 2022.
Ο καινούργιος αγωνιστικός διευθυντής της Mazda στη Βόρεια Αμερική, Nelson Cosgrove, ο οποίος αντικατέστησε τον πρόεδρο της IMSA John Doonan, χαρακτήρισε την ανακοίνωση υποστήριξης από το WEC στο Automobile Club de I’ Quest και στο IMSA που έγιναν στον αγώνα Rolex 24 της Daytona ως “πραγματικά τέλειο”.
“Προφανώς θα ήταν εξαιρετικό να φέρουμε το όνομα της Mazda πίσω στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans με εργοστασιακό πρόγραμμα,” πρόσθεσε αυτός.
“Η κατηγορία LMDh θα είναι μία καλή ευκαιρία για να επιστρέψουμε εάν έχει νόημα, αλλά υπάρχει πολύ δουλειά να κάνουμε για να καταλάβουμε εάν θα έχουμε επιτυχία σε ένα πρόγραμμα όπως αυτό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!