Η κακή απόδοση της Mercedes στο Grand Prix του Μονακό επέτρεψε στην ομάδα να εντοπίσει και να επιλύσει τις αδυναμίες του μονοθεσίου της, ανέφεραν τα αφεντικά της ομάδας.
Αν και η Mercedes είχε κερδίσει τους τρεις από τους πέντε αγώνες πριν από το Μονακό το Μάιο, τερμάτισε στην 4η θέση με το Valtteri Bottas και στην 7η με το Lewis Hamilton, ο οποίος είχε εκκινήσει μόλις 13ος, καθώς η Ferrari έκανε το 1-2 στο Πριγκιπάτο.
Όμως, η ομάδα με έδρα το Brackley, κέρδισε τρία από τα τέσσερα επόμενα GP και ενώ βρισκόταν 17 βαθμούς πίσω από τη Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το Μονακό, κατάφερε να την προσπεράσει κατά 39 βαθμούς μέχρι την καλοκαιρινή διακοπή.
Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, James Allison, είπε ότι η κακή τους εμφάνιση στο Μονακό, στην πραγματικότητα, αποδείχθηκε ωφέλιμη.
«Το Μονακό ήταν μία πίστα όπου φάνηκαν περισσότερο τα άσχημα παρά τα καλά μέρη του μονοθεσίου μας», δήλωσε ο Alison στο Motorsport.com.
«Και αυτό ήταν πραγματικά ωφέλιμο για μας, διότι εστιάσαμε στα μέρη όπου υπήρχαν ζητήματα. Πριν από το Μονακό, είχαμε κερδίσει μερικούς αγώνες και είχαμε χάσει μόνο μία pole position, αυτή στο Sochi.
«Είχαμε σαφώς ένα γρήγορο μονοθέσιο, αλλά ήταν χρήσιμο για εμάς να δούμε τα προβλήματα που χρειαζόταν να αντιμετωπίσουμε, γιατί δεν μας άρεσε η εμπειρία του Μονακό.
«Αλλά και η αγνότητα με την οποία μας παρουσιάστηκαν στο Μονακό μας βοήθησε επίσης πιο πολύ να διαγνώσουμε ποιοι ήταν οι μεγαλύτεροι παράγοντες και πως να τους επιτεθούμε. Οπότε ήταν χρήσιμο με δύο τρόπους, ως κίνητρο και ως διαγνωστικό.»
Ο Allison είπε ότι το μεγαλύτερο βήμα που έκανε η Mercedes ήταν η κατανόηση του μονοθεσίου παρά τα όποια νέα μέρη του.
«Από το Μονακό μέχρι σήμερα δεν είχαμε κάποιον αδύναμο αγώνα μέχρι στιγμής. Μετά το Μονακό ήταν ο Καναδάς, όπου κάναμε το 1-2, χωρίς να είχαμε φέρει αναβαθμίσεις», είπε.
Οι 10 πιο χρήσιμες μέρες της σεζόν
Ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, πρόσθεσε: «Οι 10 μέρες μετά το Μονακό ήταν ίσως οι πιο χρήσιμες του έτους μέχρι στιγμής για την ομάδα.»
«Είχαμε παρόμοιες στιγμές στο παρελθόν, όπως για παράδειγμα στη Σιγκαπούρη το 2015», δήλωσε ο Wolff.
«Εργαζόμαστε σε πολύ υψηλό επίπεδο όλη την ώρα, αλλά όταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα όπως στο Μονακό, όπου ξαφνικά πέφτει κατακόρυφα η απόδοση, δίνεται ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην προσπάθεια να ανακαλυφθεί το τι συνέβη.
«Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος με το πως η ομάδα αντιμετώπισε και χειρίστηκε την κατάσταση, κάτι που γίνεται κάθε Σαββατοκύριακο.
«Κάθε Σαββατοκύριακο προσπαθούμε να εντοπίσουμε τα προβλήματα, να βρούμε λύσεις, να προσπαθήσουμε να βρούμε πως μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την απόδοσή μας. Αντιμετωπίζουμε δυσκολίες συνέχεια που τις περισσότερες φορές δεν είναι ορατές στο κοινό.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!