Ο Verstappen δήλωσε ότι ένιωθε πολύ καλά με το αυτοκίνητο «από τις πρώτες δοκιμές» στο Spa καθώς ο Horner εξηγεί το σκεπτικό πίσω από τις ποινές στην μονάδα ισχύος.
Ο Max Verstappen έκανε μια κυρίαρχη εμφάνιση στο FP2 για το Grand Prix του Βελγίου, γυρίζοντας πάνω από οκτώ δέκατα γρηγορότερα από οποιονδήποτε άλλον. Και ο Ολλανδός ήταν χαρούμενος που ήταν τόσο γρήγορος την Παρασκευή, δεδομένου ότι θα ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από το πίσω μέρος του grid.
Ο Verstappen τερμάτισε το FP1 με δύο δέκατα διαφορά από το ζευγάρι της Ferrari των Carlos Sainz και Charles Leclerc. Όμως στο FP2 η πλάστιγγα έγειρε υπέρ του Verstappen, με τον Ολλανδό – του οποίου η μητέρα είναι από το Βέλγιο – να γυρίζει 0,862 sec. ταχύτερα από τον αντίπαλο του τίτλου Leclerc, καθώς η βροχή περιόρισε τις δοκιμές των περισσοτέρων οδηγών.
«Νομίζω ότι μόλις βγήκαμε έξω, το αυτοκίνητο δούλευε αρκετά καλά», είπε ο Verstappen. «Υπάρχουν πάντα μικρά πράγματα που θέλεις να τελειοποιήσεις με την ισορροπία, αλλά βασικά από την πρώτη διαδρομή ήμουν ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο.»
«Από τους γύρους που κάναμε, το μονοθέσιο δούλευε καλά, οπότε αυτό είναι θετικό. Προφανώς θα ήθελα να τρέξω λίγο περισσότερο, όπως όλοι οι άλλοι, αλλά μέχρι στιγμής ήταν μια καλή αρχή».
Ωστόσο, έχοντας αναλάβει μια σειρά από νέα στοιχεία της μονάδας ισχύος, ο Verstappen θα αναγκαστεί να δώσει μάχες στο βάθος του grid την Κυριακή, μια ένδειξη ότι πιστεύει ότι η ομάδα και τον μονοθέσιο μπορούν να τον φέρουν ψηλά/ «Αυτό θα προσπαθήσουμε, οφείλουμε άλλωστε!»
Το αφεντικό της ομάδας, Christian Horner αργότερα εξήγησε γιατί η Red Bull αποφάσισε να αλλάξει τη μονάδα ισχύος του Verstappen εδώ – με τον Ολλανδό να συνοδεύεται από τους Lando Norris, Esteban Ocon, Valtteri Bottas, Mick Schumacher και τον αντίπαλο του τίτλου Leclerc στο πίσω μέρος του grid την Κυριακή.
«Κοιτώντας στρατηγικά το ημερολόγιο», είπε ο Horner, «νιώσαμε ότι ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να φτάσουμε στο τέλος της χρονιάς με την κατανομή κινητήρα που έχουμε. Οπότε κοιτώντας τις πίστες που έρχονται πχ Zandvoort, όχι δεν μας αρέσει εκεί. Η Monza είναι στην πραγματικότητα πιο δύσκολο να προσπεράσεις από όσο νομίζεις. Σιγκαπούρη, δεν θέλετε να πάρετε ποινή εκεί. Η Ιαπωνία είναι δύσκολη πίστα να προσπεράσεις.»
«Έτσι αρχίζεις να ξεμένεις από επιλογές. Αυτή είναι μια καλή πίστα για να προσπεράσουμε και πιστεύουμε ότι πρέπει να είμαστε γρήγοροι εδώ, γι’ αυτό αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία εδώ.»
«Εδώ και το Μπαχρέιν είναι πιθανώς δύο από τις πιο εύκολες πίστες στο ημερολόγιο για να κάνετε προσπέραση, γι’ αυτό πιθανώς τόσοι πολλοί άνθρωποι έχουν ορίσει αυτήν την πίστα για να εκτίσουν τις ποινές τους, για να προσπαθήσουν να βάλουν κινητήρες στην δεξαμενή τους για τον υπόλοιπο χρόνο.»
Ο συμπαίκτης του Verstappen, Sergio Perez, είχε μια χαμηλών τόνων Παρασκευή, πηγαίνοντας P10 και στις δύο συνεδρίες – αν και ο Μεξικανός ήταν σίγουρος ότι αυτά τα αποτελέσματα δεν ήταν αντιπροσωπευτικά.
«Ήμασταν πολύ ατυχείς με τις συνθήκες», είπε ο Perez, ο οποίος υπέστη ένα υδραυλικό πρόβλημα στο FP2 που επηρέασε το πίσω φτερό του. «Απλώς βγήκαμε έξω τη λάθος στιγμή, ειδικά στον τελευταίο γύρο στο FP2 με το μαλακό ελαστικό, τα πράγματα ήταν λίγο πιο βροχερά, οπότε μόλις φτάσεις σε μια υγρή στροφή, τότε χάνεις εύκολα την ισορροπία και είναι πολύ δύσκολο να μάθεις οτιδήποτε.»
«Θα δούμε τι μπορούμε να καταφέρουμε. Νομίζω ότι δείχνουμε καλά, είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά πρέπει απλώς να τα κάνουμε όλα σωστά».
Η Red Bull ξεκινά το Σαββατοκύριακο με πλεονέκτημα 97 πόντων έναντι της αντιπάλου Ferrari – με τον Verstappen να απέχει 80 βαθμούς από τον Leclerc στην κατάταξη των οδηγών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!