Η προσπάθεια του Max Verstappen για τη νίκη στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών περιορίστηκε από τη ζημιά που έλαβε πρόωρα στον αγώνα.
Ο Ολλανδός ήταν ο βασικός αντίπαλος της Mercedes στο Austin αλλά απλώς έχασε τη δυνατότητα να πάρει τη δεύτερη θέση από τον Lewis Hamilton στον τελικό γύρο.
Μετά τον αγώνα, όμως, ανακαλύφθηκε ότι η ισορροπία του αυτοκινήτου του Verstappen είχε επηρεαστεί από ένα σπασμένο πάτωμα, αν και η ομάδα δεν ήταν σίγουρη για το τι το προκάλεσε.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε: “Είχαμε ένα αρκετά αξιοπρεπές Σαββατοκύριακο, που προκριθήκαμε κατά μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από την pole, αλλά χάσαμε ένα μεγάλο κομμάτι του πίσω πατώματος αρκετά νωρίς στον αγώνα.
«Είχαμε ζημιά στην άκρη της εμπρόσθιας πτέρυγας με ένα άγγιγμα στην πρώτη στροφή και έπειτα είχαμε κάποιες ζημιές πίσω στο πάτωμα που δεν ξέρω αν αυτό ήταν αποτέλεσμα αυτού του συμβάντος κατά την πρώτη στροφή. Αλλά από τον 5ο γύρο κιόλας είδαμε μια πτώση στην κάθετη πίεση και να υπάρχει μια μεγάλη τρύπα στο πάτωμα”.
Ο Verstappen είπε ότι η ζημιά στο δάπεδο προκάλεσε το αυτοκίνητό του να συμπεριφέρεται με έναν «περίεργο» τρόπο που δεν είχε ξαναδεί.
«Δυσκολευόμουν απλά με κάποια περίεργη υπερστροφή στο αυτοκίνητο», εξήγησε. “Αρχικά, είπαν ότι ήταν η εμπρόσθια πτέρυγα μου, η οποία είχε λίγη ζημιά, αλλά μετά τον αγώνα έβλεπα το αυτοκίνητο και μου έλειπε ένα μεγάλο κομμάτι από το πάτωμά μου μπροστά από το πίσω ελαστικό, έτσι σίγουρα μου κόστισε πολύ χρόνο γύρου.
“Δεν ξέρω πότε συνέβη, αλλά ήδη πολύ γρήγορα στον αγώνα είχα αυτή την περίεργη συμπεριφορά από το αυτοκίνητο, κάτι που δεν είχα αισθανθεί πριν. Έτσι είναι λίγο ατυχές και αλλιώς νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είμαστε πιο δυνατοί”.
Ο Horner δήλωσε ότι η μεγαλύτερη συνέπεια της ζημιάς στο πάτωμα δεν ήταν ότι χάθηκε χρόνος γύρου, αλλά ότι επηρέασε την ισορροπία του αυτοκινήτου που είχε συνέπειες όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών.
“Είναι δύσκολο να ποσοτικοποιήσουμε την απόδοση, αλλά σίγουρα, μας έκανε ελαφρώς πιο δύσκολη τη διαχείριση για το βαθμό φθοράς στα ελαστικά, επειδή η μετατόπιση της ισορροπίας ήταν αρκετά σημαντική”, δήλωσε.
“Ο Max έκλεισε τελείως τη διαφορά στον Lewis στο τέλος του αγώνα, καθώς ο Lewis έμοιαζε να του τελειώνουν τα ελαστικά, αλλά δυστυχώς ο συνδυασμός των πιο αργών αυτοκινήτων και των κίτρινων σημαιών, επηρέασε τον αγώνα ακριβώς στους τελευταίους γύρους”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!