Η Pirelli, όντας επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, αναγνωρίζει πως η καλή επιφάνεια της πίστας είναι η αιτία πίσω από τους εντυπωσιακούς χρόνους και όχι η αποτυχία των νέων αεροδυναμικών κανόνων!
Οι νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί, υπήρξαν ένα από τα μεγαλύτερα “ερωτηματικά” σχετικά με την φετινή σεζόν. Η λογική πίσω από την εισαγωγή τους ήταν η διευκόλυνση των προσπεράσεων, αν και οι ενδείξεις οδηγούσαν στο συμπέρασμα πως τα μονοθέσια θα γίνονταν κατά 1,5 δευτερόλεπτα αργότερα σε κάθε γύρο…
Όλα αυτά βέβαια μέχρι τα πρώτα δοκιμαστικά της σεζόν στη Βαρκελώνη, όπου είδαμε εντυπωσιακούς χρόνους και αποτελέσματα παρόμοια με της προηγούμενης χρονιάς! Ο καλύτερος χρόνος που έθεσε ο Sebastian Vettel ήταν στο 1:18.161, επίδοση που είναι μάλιστα ένα δευτερόλεπτο καλύτερη από την αντίστοιχη του 2018. Τότε το χρονόμετρο είχε σταματήσει στο 1:19.333. Παρόμοιο σκηνικό έχει ακολουθήσει και στα μισά της δεύτερης ημέρας, με τον Leclerc να σταματά στο1:18.247
Το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, ήταν ένας από αυτούς που έμειναν έκπληκτοι από το γεγονός πως τα μονοθέσια δεν ήταν πιο αργά από την περασμένη σεζόν!
“Κάτι που μου προκαλεί έκπληξη και συγχωρέστε με εάν κάνω λάθος… Νομίζω ότι ο Sebastian είναι ήδη γρηγορότερος από ό,τι πέρυσι,” ανέφερε.
“Και τα μονοθέσια θα γίνουν μόνο γρηγορότερα από ό,τι είναι σήμερα,” συμπλήρωσε.
Ωστόσο η Pirelli αναλύοντας πιο ψύχραιμα τα δεδομένα, επεσήμανε πως δεν είναι εύκολο να γίνουν συγκρίσεις σε σχέση με πέρυσι, καθώς η επιφάνεια της πίστας έχει αλλάξει δραματικά. Συγκεκριμένα, μετά τα δοκιμαστικά πέρυσι η πίστα επιστρώθηκε, η ροπή αυξήθηκε σημαντικά και για αυτό τα μονοθέσια του 2019 έγιναν πιο γρήγορα.
Όταν ρωτήθηκε για τους πολύ καλούς χρόνους, ο διευθυντής της Pirelli, Mario Isola, δήλωσε:
“Μετράμε την τραχύτητα της ασφάλτου, όπως κάναμε και πριν 2 μέρες. Εάν συγκρίνω τις χειμερινές δοκιμές πέρυσι, τον αγώνα της Ισπανίας και τις χειμερινές δοκιμές φέτος, υπάρχει μεγάλη εξέλιξη στην άσφαλτο.”
“Η άσφαλτος ήταν καινούρια στις χειμερινές δοκιμές πέρυσι. Ήταν πολύ ομαλή, με μεγάλο μέρος της ροπής να προέρχεται από την πίσσα στην επιφάνεια της ασφάλτου. Στον αγώνα ήταν κάπως διαφορετικά, έχοντας γίνει η φυσική εξέλιξη και τώρα είμαστε ακόμη ένα βήμα μπροστά σε σχέση με τον αγώνα. Νομίζω πως η επιρροή της ασφάλτου είναι μεγαλύτερη, η θερμοκρασία φέτος ήταν υψηλότερη, κάτι που έπαιξε ένα σημαντικό ρόλο. Το ξέρουμε αυτό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!