Ο επικεφαλής της Haas Guenther Steiner πιστεύει πως ο μεγάλος αντίκτυπος των ελαστικών της Pirelli για το 2019 στην κατάταξη των ομάδων κατά τη διάρκεια των Grand Prix “δεν είναι σωστό πράγμα”.
Η αμερικάνικη ομάδα έχει επηρεαστεί πάρα πολύ από ζητήματα με τη θέρμανση των ελαστικών της στο ξεκίνημα της φετινής σεζόν, πετυχαίνοντας μόνο έναν τερματισμό στους βαθμούς στους πρώτους τέσσερις αγώνες παρόλο που η VF-19 έδειχνε πως είχε εν δυνάμει πολύ καλό ρυθμό.
Η Haas δεν είναι η μόνη ομάδα που έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες με το να κάνει τη γόμα της Pirelli να δουλέψει σωστά, ειδικά στο τελευταίο Grand Prix στο Αζερμπαϊτζάν, με τον Steiner να επιμένει πως “όλοι έχουν θέματα με τα ελαστικά”.
“Είναι απλά ποιος δυσκολεύεται περισσότερο και ποιος λιγότερο. Και εμείς δυσκολευόμαστε περισσότερο. Και είναι τόσο απογοητευτικό γιατί έχουμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο”, δήλωσε ο Steiner.
“Δε θα έπρεπε να μιλάμε συνέχεια σχετικά με το αν δουλεύουν τα ελαστικά ή όχι. Είναι ενδιαφέρον, αλλά όχι, αυτό δεν είναι η Formula 1. Έκανες τα ελαστικά σου να δουλεύουν; Τότε είσαι γρήγορος. Δεν καταφέρεις να τα κάνεις να δουλέψουν σωστά; Τότε είσαι αργός. Ξοδεύουμε εκατομμύρια επί εκατομμυρίων για να εξελίξουμε αυτά τα μονοθέσια και τότε είναι εκτός του σωστού παραθύρου λειτουργίας των ελαστικών και δε μπορούν να αποδώσουν. Δεν κατηγορώ μονάχα την Pirelli. Κατηγορώ και εμάς γιατί κάποιες ομάδες έχουν καταφέρει να κάνουν τα ελαστικά τους να δουλεύουν και εμείς όχι. Αλλά εν γένει αυτό δεν είναι το σωστό πράγμα. Δε θα έπρεπε να συζητάμε μετά τους αγώνες αν τα ελαστικά μας δούλεψαν ή όχι”, σχολίασε ο εμφανώς απασχολημένος από το ζήτημα επικεφαλής της Haas.
Οι γόμες της Pirelli για το 2019 έχουν λεπτότερο πέλμα, με τον Ιταλό κατασκευαστή ελαστικών να φέρνει πέρυσι στους αγώνες του Silverstone του Paul Ricard και στη Βαρκελώνη τέτοιες γόμες, ώστε να καταπολεμήσει το φαινόμενο του blistering (τοπική υπερθέρμανση του ελαστικού η οποία μπορεί να οδηγήσει σε κομμάτια της γόμας να αποκολληθούν από το ελαστικό στην περιοχή).
Σε αυτούς τους αγώνες η Haas πέτυχε δύο έκτες θέσεις αλλά ο οδηγός της ομάδας Romain Grosjean δήλωσε πρόσφατα πως η ενιαία επιλογή ελαστικών με λεπτότερο πάχος πέλματος για το 2019 έχει συνεισφέρει στις δυσκολίες της VF-19 με τη θέρμανση των ελαστικών.
Στο Μπακού, ο Steiner επανέλαβε τον παραπάνω ισχυρισμό και δήλωσε επιπλέον πως ο αναθεωρημένος κανονισμός για τις κουβέρτες θέρμανσης των ελαστικών (με τις κουβέρτες των πίσω ελαστικών να λειτουργούν πλέον στους 80°C αντί για τους 100°C) είναι επίσης παράγοντας για τα ζητήματα της Haas.
“Νομίζω πως η κατασκευή του ελαστικού είναι διαφορετική (από το 2018), το πάχος του πέλματος δεν είναι διαφορετικό είναι απλά ότι πέρυσι είχαμε μόνο τρεις αγώνες που είχαν το μικρό πέλμα το οποίο δεν αποθηκεύει θερμότητα και που δε μας βοηθάει”, εξήγησε ο Steiner. “Επίσης δεν επιτρέπεται πλέον να θερμάνουμε τα ελαστικά τόσο πολύ όσο πέρυσι. Είναι όλα αυτά που δεν μας βοηθούν να κάνουμε τα ελαστικά να δουλέψουν”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!