Μετά τις κατατακτήριες η δράση συνεχίστηκε στο παρασκήνιο των δηλώσεων, με τα κύρια θέματα πριν από τον αγώνα να είναι αρκετά και τις ομάδες να βαδίζουν στο άγνωστο για τον αγώνα 6 ωρών του Bahrain.
Your championship leading Hypercar under @BAH_Int_Circuit's floodlights. ?#WEC #6HBahrain @TGR_WEC pic.twitter.com/HxxjiKy57K
— WEC (@FIAWEC) October 29, 2021
Τα προβλήματα της Toyota ενόψει του αγώνα προβληματίζουν του ανθρώπους της Ιαπωνικής ομάδας παρά το γεγονός ότι είναι πιο γρήγοροι στην πίστα
Ο Brendon Hartley έδωσε στο πλήρωμα του No. 8 της Toyota Gazoo Racing την πρώτη pole στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής μετά το 2019 στο Fuji, όπου ήταν με την Toyota TS050 Hybrid της LMP1. Το No. 7 με την Toyota GR010 Hybrid έχει σκοράρει τρεις pole σε 5 αγώνες την φετινή σεζόν, η πιο πρόσφατη στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans.
Ο Hartley έδωσε συγχαρητήρια στους μηχανικούς του μετά το ατύχημα του Sebastien Buemi στο FP2 όπου είχαν το μονοθέσιο έτοιμο ενόψει του FP3. Η ζημιά έγινε στο αριστερό μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, όπου χρειάστηκε επισκευή στην ανάρτηση και στο αμάξωμα.
Ο Buemi ήταν ο υπαίτιος για το ατύχημα με το No. 85 της Iron Lynx με Ferrari 488 GTE Evo και το Sarah Bovy στο τιμόνι, με αποτέλεσμα την επίπληξη και την αφαίρεση 4 πόντων ποινής. Όταν τον κάλεσαν οι αγωνοδίκες, ο Ελβετός οδηγός εξήγησε ότι μπλόκαρε τα μπροστινά φρένα μετά την έξοδο από τα pit, με αποτέλεσμα να έρθει σε επαφή με τον Bovy.
Στον Egidio Perfetti επίσης δέχθηκε επίπληξη και αφαίρεση δύο πόντων ποινής γιατί δεν μείωσε την ταχύτητα στα 80 km/h κατά την διάρκεια της κόκκινης σημαίας όπου διακόπηκε η περίοδος λόγο των Buemi και Bovy.
Η Toyota δεν έχει ολοκληρώσει ακόμα ένα ολόκληρο διπλό stint με τα ελαστικά με τον Hartley να δηλώνει ότι “είναι λίγο στο άγνωστο” σε σχέση με τον αγώνα 6 ωρών του Bahrain λόγο του αναμενόμενου επίπεδου στην φθορά των ελαστικών και στις τέσσερις κατηγορίες.
“Πιστεύω ότι το δεύτερο stint πρόκειται να είναι πραγματικά κρίσιμο,” δήλωσε ο Hartley. “Είναι δύσκολο να ξέρουμε πόση φθορά πρόκειται να έχουμε στα ελαστικά. Νομίζω ότι θα είναι κρίσιμος παράγοντας στον αυριανό αγώνα για εμάς.”
Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing Europe Pascal Vasselon πιστεύει ότι το επιπλέον βάρος στο μονοθέσια LMH συγκριτικά με την Alpine A480 Gibson της LMP1 θα έχει σημαντική διαφορά στην φθορά ελαστικών. Το βάρος στις Toyota είναι στα 1066 kg συγκριτικά με της Alpine στα 952 kg.
“Δεν περιμένουμε εύκολο αγώνα αύριο,” είπε ο Vasselon. “Περιμένουμε τις Alpine να έχουν πολύ λιγότερη φθορά ελαστικών. Είναι δύσκολο να αναμένουμε τα πάντα αλλά ξεκάθαρα μπορεί να είμαστε σε προβλήματα. Είναι μία πίστα που ουσιαστικά δυσκολεύει τα μονοθέσια LMH.”
Το αφεντικό της Alpine Endurance Team Philippe Sinault δήλωσε ότι είναι ευχαριστημένος με τον ρυθμό της Alpine A480 Gibson μέχρι στιγμής αυτό το σαββατοκύριακο, με τις “βελτιώσεις”, να κάνουν κάθε γύρο της Γαλλικής ομάδας καλύτερο μετά την δημοσίευση του κανονισμού BoP στην αρχή της εβδομάδας και στην διαχείριση αυτού.
Get yourself ready for the qualifying session that comes next (16:30 UTC+3) with this onboard lap in @SignatechAlpine's car.#WEC #6HBahrain pic.twitter.com/pUDtBGhGH9
— WEC (@FIAWEC) October 29, 2021
Ο απόηχος μετά τις κατατακτήριες και τα πλάνα της νέας σεζόν
Ο χρόνος του Tom Blomqvist με το 1:49.885 ανά γύρο με το No. 28 της JOTA με Oreca δεν ίσχυε λόγο των ορίων της πίστας, ρίχνοντας τον στην 2η θέση με το 1:49.932 όπου ήταν αρκετά καλός για να πάρει την pole στην κατηγορία LMP2.
Ο Rino Mastronardi, σκόραρε την πρώτη pole για την Iron Lynx στην κατηγορία GTE-Am, με την αλλαγή της τελευταίας στιγμής στον Claudio Schiavoni και το No. 60 με Ferrari. Ο Mastronardi είναι οδηγός κατηγορίας Bronze, και φαίνεται πως δεν θα είναι διαθέσιμος για το επόμενο σαββατοκύριακο στον αγώνα 8 ωρών του Bahrain παρά την πολύ καλή εμφάνιση του.
Ο Mastronardi είναι μέρος της ομάδας στην GTE του European Le Mans Series ενώ κέρδισε το πρωτάθλημα με συνοδηγούς τους Matteo Cressoni, Andrea Piccini λέγοντας “ότι το πακέτο είναι σχεδόν το ίδιο”.
Σε άλλα νέα η Team WRT αναμένεται να παρουσιάσει δύο αυτοκίνητα στην LMP2 του WEC σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας Vincent Vosse, ο οποίος δήλωσε ότι θα είναι ο “στόχος της ομάδας” για το 2022. “Δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημα. Ανεπίσημα αυτός θα είναι ο στόχος μας, να έχουμε δύο αυτοκίνητα στο WEC. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνει και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα κάνουμε τίποτα άλλο.”
Οι οδηγοί της TEAM WRT, Charles Milesi και Yifei Ye έχουν αλλάξει κατηγορία Silver σε Gold σύμφωνα με την FIA. Όπου αυτό σημαίνει ότι η Βελγική ομάδα πρέπει να βρει νέους οδηγούς κατηγορίας Silver ενόψει του 2022.
FP3 RECAP – @tom_blomqvist claims the best time in LMP2 class for @JotaSport for second successive session. He laps early on with a best session time of 1m50.696s to go 0.652s quicker than United Autosports USA entry.#WEC #6HBahrain pic.twitter.com/7ojfPatRwx
— WEC (@FIAWEC) October 29, 2021
Η Dempsey-Proton Racing είναι έτοιμη να συνεχίσει με δύο αυτοκίνητα Porsche στην GTE-Am την επόμενη χρονιά σύμφωνα με τον διευθυντή της ομάδας Christian Ried, όπου, ο ίδιος αναζητεί οδηγούς οι οποίοι αγωνίζονται σε πρωταθλήματα στην Ασία.
Το πρόβλημα ωστόσο της Proton είναι το υγειονομικό πρωτόκολλο όπου πρέπει να μπει σε καραντίνα 21 ημερών μετά το ταξίδι σε Κίνα και Hong Kong.
Η Porsche με τον Neel Jani δήλωσαν ότι αναμένουν την άφιξη της Corvette Racing σε όλους τους αγώνες για την επόμενη χρονιά καθώς “αναμένεται να τους πάρουν στα σοβαρά”. Αυτός δήλωσε: “Αυτοί ήταν αργοί στο Spa και γρήγοροι στο Le Mans. Όπως είχε ανακοινωθεί πριν από αρκετό καιρό η Corvette αναμένεται να συμμετέχει τόσο στο WEC όσο και στο IMSA.
RT this one if you think @JotaSport’s admin should get a raise. https://t.co/LTJwJ826QY
— WEC (@FIAWEC) October 29, 2021
Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 11:00 (Ώρα Ελλάδος).
*Η τηλεοπτική κάλυψη θα γίνει από την επίσημη εφαρμογή του FIA WEC σε αγγλική περιγραφή, το οποίο είναι επί πληρωμή.
*Επίσης τα τηλεοπτικά δικαιώματα έχει και το Ευρωπαϊκό Eurosport, το οποίο μπορείτε να το βρείτε είτε μέσω της επίσημης σελίδας και να παρακολουθήσετε με την μηνιαία ή την ετήσια πληρωμή, είτε μέσω των καναλιών Novarsports το οποίο θα έχει ολόκληρη την τηλεοπτική κάλυψη του αγώνα. Τα κανάλια του Eurosport μπορείτε να τα βρείτε και σε ελληνική περιγραφή.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!