Η νεώτερη ομάδα της Formula 1 έχει απολαύσει κάποιες πολύ όμορφες και δυνατές στιγμές στη σύντομη ύπαρξή της, αλλά ο Guenther Steiner λέει ότι η Haas βίωσε το χειρότερο σαββατοκύριακο της ιστορίας της στη Γαλλία.
Η Haas έχει φύγει με βαθμούς μόνο σε τρεις από τους οχτώ αγώνες μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, παρ’όλο αυτό όμως βρίσκεται σχεδόν πάντα στο Q3 λόγω της δυναμικής του μονοθεσίου σε ρυθμό ενός γρήγορου γύρου. Στους περισσότερους αγώνες η αμερικάνικη ομάδα αναφέρει ως κύριο λόγω των αποτυχιών της το ότι δεν μπορεί να φέρει τα ελαστικά της Pirelli σε σωστή λειτουργία, αλλά μία εγκατάλειψη και ο τερματισμός του δεύτερου μονοθεσίου στις τελευταίες θέσεις στη πίστα του Paul Ricard ήταν συνολικά το τέλος ενός αρκετά δύσκολου σαββατοκύριακου για την ομάδα της Haas.
“Στην τετραετή ιστορία μας πιστεύω ότι αυτό ήταν το χειρότερο σαββατοκύριακο μας συνολικά”, δήλωσε ο Steiner. “Σε όλη την διάρκεια του αγώνα τα μονοθέσια μας δυσκολεύονταν να αποδώσουν. Δεν ξέρω γιατί. Αυτό που είναι παράξενο για μένα είναι ότι ένα μονοθέσιο που είναι αρκετά καλό ώστε να καταταχτεί στην έβδομη και όγδοη θέση στο πρώτο αγώνα και στη συνέχεια έκτο στο Μόντε Κάρλο, ξαφνικά είμαστε δεύτεροι από το τέλος.
“Μην με ρωτάτε τι είναι, δεν ξέρω. Επομένως, μην με ξανά ρωτήσετε, παρακαλώ, γιατί δεν μπορώ να σας απαντήσω. Πρέπει να ανακαλύψουμε τι γίνεται και είναι πολύ απογοητευτικό αυτό για να είμαι ειλικρινής, βρισκόμαστε σε αυτή τη κατάσταση αλλά το ότι δεν έχουμε κατανόηση του γιατί, είναι το χειρότερο από όλα.
“Η απόδοσή μας ήταν πολύ χειρότερη απ’ότι στο Μόντρεαλ, γιατί και την Παρασκευή και στις κατατακτήριες δεν ήμασταν καλοί. Τουλάχιστον στο Μόντρεαλ στις κατατακτήριες είχαμε ένα μονοθέσιο στο Q3, αλλά εδώ έπρεπε να είμαστε ευχαριστημένοι που το ένα μονοθέσιο πέρασε το Q1. Έτσι, εδώ ήταν πολύ χειρότερα.
“Στη συνέχεια, αν σκεφτείς στο Μόντε Κάρλο, εκκινούσαμε από την έκτη θέση. Στον αγώνα, ο ρυθμός είναι δύσκολο να διακριθεί, επειδή όλοι πήγαναν αργά για προφανείς λόγους, αλλά ο ρυθμός του αγώνα για εμάς ήταν εκεί. Έτσι είναι πολύ περίεργο, το όλο θέμα.”
Αν και ο διευθυντής της ομάδας Haas στερείται απαντήσεων αυτή τη χρονική στιγμή, ανέφερε στην ομάδα του ότι η σκληρή δουλειά και η κατανόηση των λόγων της κακής απόδοσης είναι ο μόνος τρόπος αντίδρασης.
“Δεν είναι θλιβερό” πρόσθεσε. “Είμαι ρεαλιστής. Δεν θλίβομαι, και το θυμωμένος είναι μία λάθος λέξη. Για μένα, αυτό είναι μια πρόκληση, αλλά δεν είναι μια θετική πρόκληση. Πρέπει να βγούμε από αυτό. Αν καταφέρουμε να μας πάρει από κάτω, αυτό θα είναι σαν να τα εγκαταλείπουμε όλα, και εμείς δεν τα παρατάμε ποτέ. Στους αγώνες, τη στιγμή που θα τα παρατήσεις και θα συμβιβαστείς με τη θέση που είσαι, τότε είναι που πρέπει να διαχειριστείς τον θυμό σου και απλά συνεχίσεις να εργάζεσαι προς το καλύτερο.
“Αυτό είπα και στην ομάδα. Είπα, “παιδιά, πρέπει να εργαστείτε πολύ περισσότερο τώρα από ότι κάνατε πριν. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένουμε κάτι να έρθει, θα πρέπει να ανατρέξουμε προς τα πίσω και να καταλάβουμε γιατί είμαστε εδώ που είμαστε. Αυτό είναι το μόνο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε.
“Μόλις κατανοήσουμε γιατί βρισκόμαστε εκεί που βρισκόμαστε, τότε μπορούμε να βρούμε λύσεις. Εάν δεν το βρεις αυτό, τότε πώς μπορείς να εργαστείς για λύσεις; Στη συνέχεια δουλεύεις πάνω σε όλα και στη συνέχεια φτιάχνεις ένα νέο μονοθέσιο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!