O Daniel Ricciardo δεν περίμενε να ανακύψουν προβλήματα για τη Renault, ύστερα από την απαγόρευση του συστήματος κατανομής πέδησης από τη FIA, η οποία το έκρινε ως παράνομο, θεωρώντας ότι αποτελεί οδηγική υποβοήθηση.
Μετά τις διαμαρτυρίες της Racing Point, το σύστημα της Renault εξετάστηκε από τη FIA, η οποία κατάσχεσε τα ηλεκτρονικά συστήματα της RS19 και το τιμόνι. Η FIA, ύστερα έκρινε πως αν και το σύστημα δεν έκανε αυτόματη προρύθμιση της ισορροπίας φρεναρίσματος, όπως υπαινίχθηκε η Racing Point, εν τούτοις ήταν παράνομο.
Αυτό, είχε σαν αποτέλεσμα η ομάδα να μηδενιστεί από τα αποτελέσματα στο Ιαπωνικό Grand Prix, και να το αφαιρέσει από τα μονοθέσιά της. Αν και η αφαίρεση αυτή ήταν αναμενόμενο να προκαλέσει προβλήματα στην ομάδα, στο Μεξικό οι Ricciardo και Hulkenberg κατέλαβαν την 8η και 10η θέση αντίστοιχα.
Πάνω στο θέμα, ο Ricciardo δήλωσε πως δεν ήταν μεγάλο κακό το ότι γύρισαν πίσω σε σύστημα χειροκίνητης προσαρμογής της κατανομής πέδησης.
“Τέτοιο είχα και πέρσι (με τη Red Bull)”, σχολίασε ο Αυστραλός. “Βλέπετε τους άλλους οδηγούς να το χρησιμοποιούν. Στα πλάνα από το cockpit της Mercedes, κάνουν 20 αλλαγές σε ένα γύρο. Το κάνεις σε κάθε στροφή, κατά βούληση”.
“Ειλικρινά όμως, σε μερικούς αγώνες, θα έλεγα πιθανώς σε περισσότερους από τους μισούς, δεν πειράζω την ισορροπία στο φρενάρισμα”.
“Απλά την ρυθμίζω με το πόδι μου και νιώθω εάν σε μια στροφή θα μου κλειδώσουν τα εμπρός φρένα. Τότε, πιέζω εξαρχής τα φρένα λίγο λιγότερο. Έτσι, φαίνεται πως δεν είναι και μεγάλη απώλεια. Δεν το βλέπω καν σαν μια απώλεια”.
“Σημαίνει απλά ότι ίσως θα πρέπει να σκεφτώ λίγο παραπάνω και να βρω εάν χρειάζομαι μια προσαρμογή της ισορροπίας φρεναρίσματος σε μια συγκεκριμένη στροφή”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!