Η Ferrari δεν έχει καταλάβει ακόμα γιατί τα καλά αποτελέσματα στις δοκιμές πριν από τη σεζόν μετατράπηκαν σε ένα τόσο απογοητευτικό Grand Prix, όπου αντιμετώπισε συνεχώς προβλήματα με την ισορροπία του μονοθεσίου και με τα ελαστικά. Η ιταλική ομάδα θεωρήθηκε το φαβορί μετά από δύο πολύ δυνατές εβδομάδες δοκιμών στην Ισπανία, όπου η αντίπαλη Mercedes δεν μπορούσε να την ανταγωνιστεί έχοντας ένα μονοθέσιο που πήρε όλες τις αναβαθμίσεις την τελευταία μέρα.
Εντούτοις, η Ferrari ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο της Μελβούρνης με την πλάτη στον τοίχο στα δοκιμαστικά της Παρασκευής, βρέθηκε πίσω από τη Mercedes για 0.7 δευτερόλεπτα στις κατατακτήριες και στον αγώνα είχε την τέταρτη και την πέμπτη θέση σχεδόν ένα λεπτό πίσω από το νικητή Valtteri Bottas. Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε:
“Όντως, δεν ήταν αυτό που περιμέναμε. Οι χειμερινές δοκιμές ήταν τελείως διαφορετικές. Μετά το FP1 της Παρασκευής δε βρήκαμε ποτέ τη σωστή ισορροπία στο μονοθέσιο, ενώ είχαμε και προβλήματα με τα ελαστικά. Δοκιμάσαμε διαφορετικές προσεγγίσεις κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου, αλλά δεν βρήκαμε ποτέ τη σωστή ισορροπία. Η ομάδα ήταν δυσαρεστημένη στις κατατακτήριες και όταν είσαι στο parc fermé (κατάσταση στην οποία δεν επιτρέπονται οι αλλαγές πριν τον αγώνα), δε μπορούσαμε να κάνουμε κάτι. Η απόδοση αντικατοπτρίζει απλά αυτό που είχαμε και στις κατατακτήριες. Δεν βρήκαμε τη σωστή ισορροπία. Μας λείπει πρόσφυση. Μπορούμε να το λύσουμε αυτό άμεσα; Πιθανώς όχι. Είναι κάτι που πρέπει να πάμε πίσω, να αναλύσουμε όλα τα δεδομένα και να προσπαθήσουμε να αξιολογήσουμε τι συνέβη.”
Ο Sebastian Vettel και ο Charles Leclerc περιέγραψαν το μονοθέσιο ως ευκίνητο, ευαίσθητο και εύκολο στην οδήγηση πριν από λίγες εβδομάδες, αλλά η πίστα Albert Park της Μελβούρνης έχει πολύ διαφορετικές απαιτήσεις και προκλήσεις σε σχέση με τη Βαρκελώνη. Είναι μια πίστα με χαμηλότερη πρόσφυση, πιο αργή και τραχιά, ενώ οι υψηλότερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και της διαδρομής θέτουν ένα πλεονέκτημα στην προετοιμασία και τη διαχείριση των ελαστικών μετά από έναν γύρο και πάνω από ένα όριο. Ο γύρος ξεκινά επίσης με μία γρήγορη δεξιά και αριστερή στροφή που απαιτεί από τον οδηγό να έχει εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο, κάτι που ο Vettel είπε ότι του έλειπε όλο το σαββατοκύριακο. Φέρνει πολλές ομοιότητες με το εναρκτήριο Grand Prix του 2018, όπου η Ferrari και ο Vettel κέρδισαν λόγω της καλής τους τύχης, χάρη στη στρατηγική που εφαρμόστηκε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, και ενώ είχαν ηττηθεί συνολικά στα προκριματικά και αντιμετώπιζαν ξανά προβλήματα με τα μονοθέσια. Μετά από αυτό, ο Vettel βρέθηκε στην pole position στο Μπαχρέιν και κέρδισε ξανά, καθώς η Ferrari εμφανίστηκε με το γρηγορότερο μονοθέσιο στην αρχή της σεζόν.
Ωστόσο, ο Γερμανός απέρριψε τη σύγκριση, ισχυριζόμενος ότι το πρόβλημα του περασμένου έτους στην Αυστραλία προήλθε εξαιτίας ενός “ζωντανού” οπίσθιου άκρου που απαιτούσε από τη Ferrari να ρυθμίσει την υποστροφή στο αυτοκίνητο. Ανέφερε ότι: “H Ferrari είχε βελτιώσεις για το Μπαχρέιν, οι οποίες προκάλεσαν την ανάκαμψη. Το πρόβλημα δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είδαμε πέρυσι. Οι αριθμοί και οι ρυθμίσεις στο φετινό μονοθέσιο βγάζουν νόημα. Σαφώς λείπει κάτι. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε μια απάντηση, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα βρούμε κάτι. Γνωρίζουμε ότι το μονοθέσιο είναι καλύτερο από αυτό που έχουμε δει, όχι μόνο σήμερα, αλλά σε ολόκληρο το Σαββατοκύριακο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!