Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, θεωρεί πως η απαγόρευση της Formula 1 πάνω στις ακραίες χαρτογραφήσεις κατατακτηρίων, τα λεγόμενα “party modes”, έχει την ικανότητα να αλλάξει τη δυναμική των ομάδων στο Ιταλικό Grand Prix.
Ως μέρος της ώθησης που θέλει να δώσει η FIA στην σιγουριά της πως καμία ομάδα δεν βρίσκει τρόπους να εκμεταλλευτεί προς όφελός της τους κανονισμούς της F1, θέλει πλέον από τις ομάδες να τρέχουν με την ίδια χαρτογράφηση κινητήρα τόσο στις κατατακτήριες, όσο και στον αγώνα, αρχής γενομένης από το GP αυτού του Σαββατοκύριακου στη Monza.
Αυτό σημαίνει πως οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται πλέον να χρησιμοποιούν αυτές τις ενισχύσεις στην απόδοση του κινητήρα για έναν γύρο στις κατατακτήριες, οι οποίες οφείλονται σε ειδικές ρυθμίσεις στον κινητήρα.
Ενώ κάποιοι στο άθλημα αμφιβάλλουν εάν κάτι τέτοιο θα κάνει τη διαφορά, και θα μπορούσε ίσως να γιγαντώσει τη διαφορά ανάμεσα στους κατασκευαστές μέσα στον αγώνα, η Ferrari δεν είναι σίγουρη πως θα παραμείνει το status quo.
Την ώρα που η Scuderia ετοιμάζεται για ακόμα έναν δύσκολο αγώνα στη Monza, με τον κινητήρα της φανερά να υστερεί σε απόδοση σε σχέση με πέρυσι, ο Binotto δεν αποκλείει να αλλάξει η δυναμική των ομάδων, κάτι που θα μπορούσε να ωφελήσει τη δικιά του ομάδα.
Ερωτώμενος από το Motorsport.com σχετικά με το τί περιμένει από το Ιταλικό GP, ο Binotto σχολίασε: “Θα είναι δύσκολα τα πράγματα και πάλι. Είναι μια πίστα όπου η απόδοση του κινητήρα είναι σημαντική, και σίγουρα δεν είμαστε οι καλύτεροι σε αυτό το κομμάτι”.
“Θα υπάρξει καινούρια τεχνική ντιρεκτίβα σε ισχύ για τις κατατακτήριες, σχετικά με αυτά που ονομάζουμε “party modes”, έτσι αυτό εν τέλει μπορεί να επηρεάσει κάποιες από τις ομάδες. Είμαι περίεργος να δω πόσο και ποιες ομάδες. Θεωρώ πως θα είναι ενδιαφέρον από αυτή την οπτική”.
“Είναι μια πίστα που είναι ευαίσθητη στην υψηλή ισχύ και εν τέλει η ισορροπία ανάμεσα στις ανταγωνιστικότητες των μονοθεσίων μπορεί να αλλάξει. Είναι επίσης σημαντικό να ξεκινήσουμε από πιο μπροστινές θέσεις στο grid επειδή όταν βρίσκεσαι σε κίνηση, συνολικά είναι πιο δύσκολο να λειτουργήσει καλά το μονοθέσιό σου”.
“Έτσι, για τη Monza θεωρώ πως η τεχνική ντιρεκτίβα θα μπορούσε να επηρεάσει πιο πολύ τα πράγματα”.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, επίσης δεν το πιστεύει πως η αλλαγή στα party modes δεν πρόκειται να επηρεάσει την απόδοση των ομάδων, με την αντίπαλη Mercedes να έχει ξεκάθαρα τις καλύτερες χαρτογραφήσεις κατατακτηρίων μέχρι στιγμής μέσα στη σεζόν”.
“Θα έχει κάποιες επιπτώσεις”, εξήγησε ο Horner. “Αλλά το εάν αυτές εμφανιστούν αυτή την εβδομάδα ή τις επόμενες, θα το δούμε. Εννοώ ότι κάτι θα αλλάξει. Ελπίζουμε να μην κάνει τα πράγματα χειρότερα”.
Ο οδηγός της Renault,. Esteban Ocon, του οποίου η ομάδα θεωρεί πως έχει αυτή τη στιγμή τον καλύτερο κινητήρα πίσω από τη Mercedes, είναι αισιόδοξος πως αυτή η αλλαγή δεν θα πληγώσει την ομάδα του.
“Δεν μπορούμε πραγματικά να πούμε ακριβώς τί θα κάνει αυτή η αλλαγή, μέχρι να το κάνει”, τόνισε ο Γάλλος. “Θεωρώ πως μετά τη Monza θα έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα”.
“Δε νομίζω πως είναι κάτι κακό αυτό για εμάς. Θεωρώ πως έχουμε μια πολύ δυνατή χαρτογράφηση αγώνα. Είμαστε αρκετά γρήγοροι στον αγώνα και στο στήσιμο αγώνα και έτσι είμαι σίγουρα εντάξει με αυτό τον νέο κανονισμό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!