Η δυναμική μεταξύ των δύο teammate στη Ferrari, Charles Leclerc και Sebastian Vettel έχει την προοπτική να γίνει “αντιπαλότητα με κλιμάκωση” εντός της ομάδας, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff.
Ο Vettel έφυγε νικητής από τη Σιγκαπούρη, ύστερα από ένα pitstop που τον έφερε μπροστά από τον ομόσταβλό του, Charles Leclerc. Αυτό προέκυψε λόγω των περιστάσεων του αγώνα και κόντρα στη ροή που θέλει τη Ferrari να φέρνει στα pit πρώτα το προπορευόμενο μονοθέσιό της.
Ο Leclerc δεν έμεινε ικανοποιημένος με την ομάδα, όπως φάνηκε μέσω του teamradio. Ωστόσο, μετά τον αγώνα ηρέμησε και ο Vettel σχολίασε πάνω σε αυτό πως ένας οδηγός έχει “βαθιά πλάνη, εάν νομίζει πως είναι πιο ψηλά από αυτή την ομάδα”.
Στο αντίπαλο στρατόπεδο, υπάρχει η σχέση Lewis Hamilton/ Valtteri Bottas. Μια σχέση δυνατότερη από το προηγούμενο οδηγικό δίδυμο της ομάδας με τους Hamilton/ Roseberg. Το τελευταίο ζευγάρι πάλεψε για τον τίτλο από το 2014 ως το 2016, πολλές φορές φτάνοντας την κόντρα στα άκρα.
Πάνω στο θέμα Vettel/ Leclerc, ο Wolff δήλωσε: “Νομίζω πως πάντα όταν δύο πρώτοι οδηγοί αντιμάχονται για μια θέση, υπάρχει προοπτική αντιπαλότητας και κλιμάκωσης της κατάστασης μέσα στην ομάδα”.
“Έχουμε υπάρξει σε αυτή τη θέση και νομίζω πως σήμερα πλέον είμαστε μια πολύ δυνατή ομάδα με ξεκάθαρη φιλοσοφία. Στα θετικά, παίρνουν βαθμούς ο ένας από τον άλλο (οι Leclerc και Vettel), το οποίο είναι πλεονέκτημα. Δεν θέλω όμως να κοιτάω τους βαθμούς σε αυτή τη φάση. Έχει να κάνει με το μεγιστοποιείς αυτά που ήδη έχεις, με το να κερδίζεις αγώνες και να κάνεις το καλύτερο που μπορείς και αυτό δεν το κάναμε (στη Σιγκαπούρη)”.
Προχωρούν παρακάτω μετά τα γεγονότα στη Σιγκαπούρη οι Leclerc και Vettel
Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastian Vettel, ξεκίνησε την σεζόν ως ο εκ των πραγμάτων 1ος οδηγός της ομάδας. Ο 21χρονος όμως Charles Leclerc έχει πετύχει μέχρι στιγμής 5 pole position και 2 νίκες, όντας 4 βαθμούς μπροστά από τον Γερμανό ομόσταβλό του.
Κανείς από τους δύο οδηγούς δεν αντιμετώπισε κάποιο θέμα με τον άλλον στη Σιγκαπούρη, εκεί όπου η ενδοεπικοινωνία της Ferrari σχετικά με τη στρατηγική ήταν ο σημαντικότερος λόγος για τα νεύρα του Leclerc.
Ερωτώμενος σχετικά με την ποιότητα της επικοινωνίας μέσα στη Ferrari, ο Leclerc απάντησε: “Το επίπεδο στο οποίο συνομιλούμε μέσα στην ομάδα είναι πολύ καλό. Θα υπάρχουν πάντα καταστάσεις για τις οποίες δεν θα μιλάς, αλλιώς οι συναντήσεις θα κρατούν 8 ώρες παραπάνω και δεν το θες αυτό. Ήδη έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια!”.
Πάνω σε αυτό, ο Vettel πρόσθεσε: “Προφανώς προσπαθούμε να μιλάμε για όσα συμβαίνουν στον αγώνα, τί μπορεί να συμβεί και ούτω καθεξής. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, προσπαθείς να ασχοληθείς με τη δουλειά στο μονοθέσιό σου, πιστεύω όμως πως είναι μια απίστευτη ομάδα και η ομάδα έρχεται πρώτη. Νομίζω πως είμαστε συνειδητοποιημένοι επί τούτου”.
Το πρώιμο pitstop του Vettel στη Σιγκαπούρη ήταν εν μέρει αντίδραση στο pitstop του Verstappen που ετοίμαζε η Red Bull. Εκείνη τη στιγμή ο Ολλανδός ήταν 4ος. Έτσι στη Ferrari ήθελαν από τη μια να εξασφαλίσουν πως ο Verstappen δε θα τους έκανε το undercut και από την άλλη να προσπαθήσουν να κάνουν αυτοί το undercut στον 2ο Lewis Hamilton.
“Μόλις με φώναξαν να μπω στα pit, προσπάθησα να βελτιστοποιήσω τον γύρο μου όσο πιο πολύ μπορούσα επειδή ήξερα πως θα μπει και ο Max που ήταν από πίσω μου”, πρόσθεσε ο Vettel. “Ήξερα πως ήταν κρίσιμη στιγμή για τον αγώνα μου, προσπαθώντας να βγω μπροστά από τον Lewis”.
“Μετά από αυτό βρέθηκα στην πρωτοπορία του αγώνα και από εκεί και ύστερα προσπάθησα να ελέγξω τον ρυθμό, να προσπεράσω την κίνηση και να φτιάξω ένα μαξιλαράκι ασφαλείας μέχρι το τέλος”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!