Η δύσκολη περίοδος έλαβε τέλος για την Corvette Racing, η οποία είναι έτοιμη πλέον να συμμετέχει τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής όσο και στο IMSA.
Έπειτα από ένα “περίεργο” διάστημα για την Αμερικάνικη ομάδα λόγο αλλαγής ιδιοκτησίας, η Corvette στοχεύει στην επιστροφή της στους αγώνες του WEC και στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής LMDh.
Οι Pratt & Miller, όπου κατάφεραν να γράψουν τα ονόματα τους με χρυσά γράμματα στην ιστορία της ομάδας, πούλησαν την εταιρία τους στην Oshkosh Corporation για 115.000.000 δολάρια, αφήνοντας όλους τους φιλάθλους της ομάδας σε αβεβαιότητα.
Η Oshkosh είναι μία εταιρία όπου δραστηριοποιείται στα στρατιωτικά οχήματα και στα οχήματα ειδικού εξοπλισμού. Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης της εταιρίας έσπευσε να δηλώσει ότι η εταιρία του θέλει να ενταχθεί στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού των ΗΠΑ.
Η Oshkosh τόνισε ότι δεν θα αλλάξει το όνομα της ομάδας, καθώς ούτε τις εγκαταστάσεις ενώ τόνισε ότι το προσωπικό θα παραμείνει ως έχει. “Κοιτάζουμε μπροστά και θέλουμε να καλωσορίσουμε την ομάδα του Pratt & Miller στον όμιλο Oshkosh, δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρίας John Pfeifer.
“Πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός της τεχνογνωσίας των Pratt & Miller και της καινοτομίας σε συνδυασμό με την δυνατή λειτουργικότητα της Oshkosh θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες και να βάλουμε την εταιρία σε ανάκαμψη.”
Η Corvette ιδρύθηκε από τους Gary Pratt και Jim Miller το 1989, στο New Hudson, με βάση το Μίσιγκαν όπου η εταιρία φημιζόταν για τις δυνατότητες που είχε μηχανικά, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων εξελίξεων στην τεχνική νοημοσύνη, την ρομποτική, την αυτονομία, την συνδεσιμότητα των συστημάτων, την ηλεκτροκίνηση και τα στρατιωτικά οχήματα.
Με τις Chevrolet Corvette C5-R, C6.R, C7.R και την πιο πρόσφατη C8.R, να έχουν γράψει την δική τους ιστορία, όλα αυτά τα μοναδικά αυτοκίνητα μας έχουν χαρίσει δυνατές συγκινήσεις από τις 24 ώρες του Le Mans έως την πίστα της Daytona και δίκαια ανήκουν στα κορυφαία 10 αυτοκίνητα όλων των εποχών στους αγώνες αντοχής.
Το εντυπωσιακό ξεκίνημα και η αλλαγή σχεδίων…
Έπειτα από δύο επιτυχημένες γενιές των Chevrolet Corvette C5-R και C6.R, ήρθε να προστεθεί η C7.R η οποία έδειξε την δυναμική της από τα πρώτα χρόνια κιόλας, με το αυτοκίνητο να κάνει ντεμπούτο το 2014 και να τερματίζει για τελευταία φορά το 2019, έδωσε το παρόν σε 65 αγώνες και κέρδισε 16 συνολικά μαζί με τον αγώνα 24 ωρών του Le Mans το 2015.
Με εντυπωσιακές νίκες στην κατηγορία GTLM του IMSA από το 2014 και έπειτα και χωρίς αντίπαλο ήρθε να προστεθεί η νίκη του 24ωρου αγώνα στο Le Mans το 2015, μία νίκη που αποτελεί ορόσημο για την ομάδα διότι κατάφερε να τερματίσει 1η στην κατηγορία LMGTE-Pro μπροστά από ομάδες όπως οι BMW, Ford, Ferrari, Porsche.
Το 2016 κατάφερε να βρεθεί ψηλά στο IMSA με το εντυπωσιακό στιγμιότυπο της νίκης στις 24 ώρες της Daytona όπου και τα δύο αυτοκίνητα της Corvette τερμάτισαν με διαφορά μόλις 0,34 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, η πορεία στο Le Mans δεν πήγε τόσο καλά με την ομάδα να τερματίζει 7η και 10η στην κατηγορία της.
Από το 2017 έως το 2019 που είναι και ο τελευταίος αγώνας του C7.R η ομάδα έχει πολλαπλές παρουσίες στο βάθρο ενώ κατάφερε να πετύχει 4 νίκες το 2017, 1 νίκη το 2018 και καμία νίκη το 2019.
Από την αρχή του προγράμματος η Corvette κατάφερε να πετύχει σημαντικά αποτελέσματα και να κατακτήσει αμέτρητα τρόπαια αλλά ο ανταγωνισμός του 2018 και του 2019 σε συνδυασμό με την αλλαγή κανονισμών ήρθαν να ταράξουν την Αμερικάνικη ομάδα η οποία έπρεπε να εξελιχθεί, η ομάδα προσπάθησε να βελτιωθεί, όμως δεν τα κατάφερε παίρνοντας μια πολύ σημαντική απόφαση.
Η νέα γενιά Chevrolet Corvette C8.R και το μέλλον…
Η Corvette Racing με περισσότερα από 20 χρόνια παρουσίας στους αγώνες αντοχής, μας έδειξε το ολοκαίνουργιο και απόλυτα εξελίξιμο αυτοκίνητο, το Chevrolet Corvette C8.R, το οποίο κατάφερε να κερδίσει 6 αγώνες το 2020 και να βρεθεί 6 φορές με το 2ο αυτοκίνητο στο βάθρο, κατακτώντας το πρωτάθλημα κατασκευαστών και οδηγών χωρίς “κανέναν” αντίπαλο.
Έπειτα από μία εντυπωσιακή χρονιά ωστόσο για το IMSA ήρθε η αλλαγή ιδιοκτησίας και η εξέλιξη της ομάδας. Η Corvette επιθυμεί διακαώς να επιστρέψει στο Le Mans και θα το πραγματοποιήσει φέτος συμμετέχοντας σε δύο αγώνες του WEC ενώ η νέα έλευση της κατηγορίας LMDh του WEC βάζει σε σκέψεις τους νέους ιδιοκτήτες της ομάδας χωρίς όμως να έχουν δείξει κάποιο σοβαρό ενδιαφέρον ακόμα.
Η Laura Wontrop Klauser ανακοίνωσε στο αγωνιστικό πρόγραμμα της ομάδας για το 2021 ότι η ομάδα σκέφτεται και την συμμετοχή της στους νέους κανονισμούς των αυτοκινήτων GT3.
Ένα πρόγραμμα με προδιαγραφές GT3 για την Corvette, όπου οι Pratt & Miller είχαν μελετήσει στα μέσα της σεζόν θα μας αποφέρει νέους πελάτες.
“Η FIA μας ξεκαθάρισε από την αρχή τι πρέπει να κάνουμε,” δήλωσε η Klauser. “Εάν διαβάσεις τους κανονισμούς, αναφέρει ότι πρέπει να κατασκευάσεις 20 αυτοκίνητα σε δύο χρόνια.”
Επίσης η Klauser αναφέρθηκε και στον Γαλλικό κλασσικό αγώνα αντοχής λέγοντας: “Το γεγονός ότι η κατηγορία LMDh είναι μία κοινή προσπάθεια του WEC και του IMSA το καθιστά πολύ ελκυστικό. Πάντα θέλαμε να επιστρέψουμε στην κορυφαία κατηγορία του Le Mans, καθώς έχουμε κάποιες ανοιχτές υποχρεώσεις ακόμα εκεί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!