Ο αναβάτης της LCR Honda, Cal Crutchlow πιστεύει ότι θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τον Maverick Vinales για τη νίκη στον αγώνα της Αργεντινής, αν δεν είχε ανάψει μια προειδοποιητική λυχνία στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας του.
Ο Crutchlow, ο οποίος κέρδισε δύο αγώνες για την LCR πέρυσι, έτρεξε ένα μεγάλο μέρος του αγώνα της Αργεντινής στη δεύτερη θέση, αλλά τελικά τερμάτισε τρίτος, πέφτοντας θύμα μιας προσπέρασης λίγο πριν το τέλος από τον Valentino Rossi.
Ο Βρετανός, όμως, πιστεύει ότι θα μπορούσε να πιέσει τον Vinales στη μάχη της νίκης, αν δεν είχε αναγκαστεί να υποχωρήσει.
“Ο αγώνας ήταν πραγματικά αρκετά εύκολος”, είπε ο Crutchlow σε ξένα μέσα. “Ειλικρινά, θα μπορούσα να έχω πίεσε τον Maverick, δοκίμασα δύο ή τρεις φορές, αλλά είχα ένα προειδοποιητικό φως στο ταμπλό μου κάθε φορά που πίεζα, έτσι έπρεπε να επιβραδύνω.”
“Θα μπορούσα να κρατήσω το ρυθμό, απλά έπρεπε να επιβραδύνω και ο Vale έμεινε με τον ίδιο ρυθμό πίσω μου.”
“Στο τέλος, όταν ο Rossi πέρασε μπροστά, κατά πάσα πιθανότητα θα μπορούσα να έχω μείνει πολύ πιο κοντά του, αλλά η λυχνία ήταν αναμένη και έπρεπε να τελειώσω τον αγώνα. Στο τέλος ήταν ένας εύκολος αγώνας, όχι τόσο πολύ στην εξέλιξη, αλλά ήταν διασκεδαστικός.”
“Δεν είμαι πρόθυμος να ρισκάρω από τόσο νωρίς.”
Ο Crutchlow ανέβηκε στο βάθρο και πήρε ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα σε σχέση με τον καταστροφικό αγώνα της Honda, καθώς ο Marc Marquez είχε πτώση και εγκατέλειψε στη στροφή 2 από νωρίς όντας βρισκόταν στην πρωτοπορία, με τον team mate του, Dani Pedrosa να ακολουθεί στο ίδιο σημείο αργότερα.
Ο Βρετανός λέει ότι δεν ήταν πρόθυμος να ρισκάρει την τύχη του στην Αργεντινή, αφού έπεσε δύο φορές στον αγώνα του Κατάρ.
“Όταν τους είδα να πέφτουν και τους δυο ενώ είχαν το ίδιο (σκληρό) μπροστινό ελαστικό με μένα, ήμουν λίγο ανήσυχος, αλλά ήξερα ότι θα μπορούσα να διαχειριστώ το ελαστικό μέχρι το τέλος του αγώνα, δεν πίεζα πολύ”, δήλωσε ο Crutchlow.
“Άφησα τον Marc να ξεκινήσει στην αρχή του αγώνα, γιατί άλλαξα το πίσω ελαστικό στο grid και μου πήρε άλλον ένα γύρο για να επιστρέψω. Νόμιζα ότι ήταν η ιδανική κατάσταση, μπορούσε να ξεκινήσει και μετά θα μπορούσα να τον πιάσω, το ίδιο με την Αυστραλία.”
“Δεν ήμουν διατεθειμένος να το ρισκάρω στην αρχή, έπρεπε να τερματήσω μετά από το Κατάρ. Δεν χρειάστηκε να πιέσω σε αυτούς τους πρώτους γύρους.”
Ενώ ο ίδιος περιέγραψε τον αγώνα ως «εύκολο», είπε ότι έχασε χρόνο κατά τη διάρκεια του Grand Prix λόγω της μοτοσυκλέτας του που αποσταθεροποιούνταν.
“Η μοτοσυκλέτα ήταν πραγματικά πολύ δύσκολη στην οδήγηση, ιδιαίτερα στους τελευταίους πέντε γύρους.”
“Ήμουν σταθερός αλλά φαινόταν πραγματικά πολύ δύσκολο σωματικά, θέλω να τη βελτιώσουμε στον επόμενο αγώνα, γιατί θα μπορούσα να έχω ήδη πάει με ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα ανά γύρο αν η μοτοσυκλέτα δεν έτρεμε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!