Ένα απρόβλεπτο αυστριακό Grand Prix επηρεάστηκε έντονα από τις θερμοκρασίες πίστας που ήταν περίπου 40 βαθμούς, πολύ υψηλότερα από τις προηγούμενες ημέρες, οι οποίες δημιούργησαν blistering σε μερικά ελαστικά αυτοκινήτων, οδηγώντας σε μια ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών αγώνα.
Ενώ οι πρώτοι 10 χρησιμοποίησαν όλοι διαφορετικές παραλλαγές στρατηγικών μίας στάσης, μερικά αυτοκίνητα παρακάτω σταμάτησαν δύο φορές. Υπήρξε επίσης ένας ασυνήθιστα υψηλός αριθμός μηχανικών εγκαταλείψεων, γεγονός που άλλαξε τον πρώτο στη μάχη του πρωταθλήματος.
Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε τον αγώνα στο σπίτι της ομάδας του, όντας ένα από τα τέσσερα αυτοκίνητα στη πρώτη 10αδα στο grid που ξεκίνησαν με τα supersoft ελαστικά, από την τέταρτη θέση. Ο ταχύτερος γύρος της κούρσας τέθηκε στον τελευταίο γύρο από τον Kimi Raikkonen της Ferrari, ο οποίος τελείωσε δεύτερος.
Ο Mario Isola της Pirelli σχολίασε: “Ήταν μια ιδιαίτερα σκληρή κούρσα στη γρήγορη Red Bull Ring, με υψηλότερες θερμοκρασίες πίστας από τις προηγούμενες δύο ημέρες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία φουσκαλών σε μερικά ελαστικά αυτοκινήτων – αλλά σε κανέναν από τους τρεις του βάθρου – που οδήγησε σε μια ποικιλία στρατηγικών μίας στάσης και δύο στάσεων.
Αυτό επιδεινώθηκε σχεδόν σε όλους τους οδηγούς που έτρεχαν το μαλακό ελαστικό για το δεύτερο κομμάτι: ένα ελαστικό που φθείρεται λιγότερο από τα άλλα που φέραμε εδώ και έτσι διατηρεί περισσότερο υλικό και θερμότητα, γεγονός που το καθιστά πιο ευαίσθητο στις φουσκάλες.
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν μια τεταμένη και συναρπαστική κούρσα, η οποία προσθέτει μια άλλη εναλλαγή στη μάχη του πρωταθλήματος καθώς κατευθυνόμαστε προς το Silverstone την επόμενη εβδομάδα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!