Υπήρξε ένα μείγμα διαφορετικών στρατηγικών ελαστικών στο Μόντρεαλ, με τρεις διαφορετικές ομάδες στο βάθρο και δύο διαφορετικές φιλοσοφίες σχετικά με τη στρατηγική.
Ο νικητής του αγώνα, Sebastian Vettel της Ferrari και ο Valtteri Bottas της Mercedes ξεκίνησαν στα ultrasoft και στη συνέχεια άλλαξαν στα supersoft περίπου την ίδια ώρα.
Οι δύο οδηγοί της Red Bull στη τρίτη και στη τέταρτη θέση πήραν την αντίθετη διαδρομή, πραγματοποιώντας ένα σύντομο πρώτο κομμάτι στα hypersoft και στη συνέχεια μεταβαίνοντας στα supersoft για την υπόλοιπη διαδρομή.
Σε όλη τη μάχη των πρωτοπόρων με τους άμεσους αντιπάλους τους, το χρονοδιάγραμμα των στάσεων ήταν επίσης σημαντικό, με πολλούς οδηγούς να προσπαθούν να αλλάξουν νωρίτερα ελαστικά σε μια στενή στρατηγική μονομαχία.
Ο οδηγός της Haas Romain Grosjean, ο οποίος έπεσε στο πίσω μέρος του grid μετά από ένα πρόβλημα στα προκριματικά, ολοκλήρωσε ένα εξαιρετικά μακρύ πρώτο κομμάτι στα ultrasoft πριν αλλάξει στα supersoft, τερματίζοντας λίγο έξω από τους βαθμούς.
Ο Mario Isola της Pirelli σχολίασε: “Η στρατηγική ήταν πραγματικά υπαγορευμένη από τα προκριματικά, με μία πρόωρη περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας εδώ επίσης να εξασφαλίζει ότι η μία στάση είναι η καλύτερη επιλογή, με τη χαμηλή φθορά που παρατηρείται σε αυτή τη πίστα γενικά. Και οι τρεις συνθέσεις χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς κατά τη διάρκεια του αγώνα, με διαφορετική σκέψη για τη στρατηγική κατά μήκος του grid. Ορισμένοι οδηγοί, ιδίως ο Daniel Ricciardo της Red Bull και ο Romain Grosjean της Haas, μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν τη στρατηγική για να ενισχύσουν τις θέσεις τους. Το πρωτάθλημα πήρε τώρα μια άλλη στροφή, γεγονός που το καθιστά ακόμα πιο ενδιαφέρον καθώς πηγαίνουμε σε έναν εντελώς νέο χώρο στο Paul Ricard στη Γαλλία”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!