Ο καιρός ήταν καθοριστικός για το γερμανικό Grand Prix, με βροχή στα τελικά στάδια του αγώνα να καθιστά σχεδόν αδύνατη την πρόβλεψη στρατηγικών. Παρά την ένταση της βροχής, ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, μπόρεσε να κερδίσει με μια στρατηγική μίας στάσης soft-ultrasoft.
Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας αργά επηρέασε τον αγώνα, με τον Hamilton να είναι ο μοναδικός οδηγός από τους πρώτους έξι που σταμάτησε μόνο μια φορά, ακολουθώντας ένα φινάλε υψηλής πίεσης, στο οποίο οι ομάδες προσπάθησαν να διαβάσουν τα επίπεδα συνεχή αλλαγής της πρόσφυσης. Ένας αριθμός οδηγών άλλαξε μεταξύ των slick και των ενδιάμεσων ελαστικών. Κάποιος χρησιμοποίησε επίσης το πλήρως βρόχινο. Αλλά το τελικό κομμάτι 10 γύρων μετά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας είδε όλους μπροστά να είναι στο ultrasoft, σε μία πίστα που στέγνωνε.
Ο Mario Isola της Pirelli σχολίασε: “Οι καιρικές συνθήκες παρείχαν έναν εξαιρετικά δραματικό και απρόβλεπτο αγώνα. Οι ομάδες έπρεπε να σκεφτούν τα πάντα για να εξουδετερώσουν τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, ενώ μόνο ένας τομέας της πίστας επηρεάστηκε από τη βροχή ενώ οι άλλοι δύο παρέμειναν ξηροί. Αυτό προφανώς παρείχε μια πολύ μεγάλη πρόκληση, με τα ultrasoft που επιλέχθηκαν για το τελικό κομμάτι, καθώς αυτή η σύνθεση απόδωσε καλά στις μικτές συνθήκες. Οι έξι διαφορετικές στρατηγικές που εμφανίζονται στους πρώτους 10 υπογραμμίζουν τη δυσκολία εντοπισμού της σωστής τακτικής υπό τις απαιτητικές συνθήκες, αλλά είναι αξιοσημείωτο ότι, παρά τη βροχή, μόνο τέσσερις από τους πρώτους 10 χρησιμοποίησαν τα ενδιάμεσα ελαστικά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!