Ο τεχνικός διευθυντής της Hyundai Motorsport, F-X Demaison, θέλει να εξασφαλίσει πως ο Neuville θα φτάσει στο τέλος του τερματισμού του Rally Safari, γι’ αυτό και ζήτησε να σηκωθεί το πόδι από το γκάζι.
Οι πιθανότητες της Hyundai να λήξει την κυριαρχία της Toyota στην Κένυα δέχτηκαν μεγάλο πλήγμα σήμερα: κλατάρισμα για τον Neuville, αστοχία συστήματος μετάδοσης για τον Lappi και χτύπημα σε βράχο και εγκατάλειψη για τον Tanak συνέθεσαν ένα σκηνικό σε καμία περίπτωση ιδανικό για τους Κορεάτες.
Το πρόβλημα του Lappi, ωστόσο, το οποίο είναι ζήτημα αξιοπιστίας, φαίνεται να θορύβησε τα γκαράζ της ομάδας. Ο τεχνικός διευθυντής, Francois-Xavier Demaison, δήλωσε με το πέρας της σημερινής δράσης πως το i20 N θα πρέπει να οδηγηθεί στο 80% των δυνατοτήτων του πλέον, ώστε να εξασφαλιστεί πως θα τερματίσουν οι οδηγοί.
The end of a tough day for @thierryneuville, but the podium is still in sight 👀 pic.twitter.com/6eXbmFMZOv
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) March 29, 2024
Μιλώντας στο DirtFish, μετά και το συμβάν με την “έκρηξη” του κιβωτίου του Lappi, την ώρα μάλιστα που βρισκόταν δεύτερος στη γενική, ο Demaison απάντησε με ειλικρίνεια στο πώς αξιολογεί την κατάσταση και τις πιθανότητας της ομάδας από το Alzenau για ένα καλό αποτέλεσμα στη Naivasha.
“Το σύστημα συγκράτησης εξεράγη. Γνωρίζουμε πως η μετάδοση είναι το αδύναμο σημείο του αυτοκινήτου. Δεν έχει εξελιχτεί και επικυρωθεί σωστά. Πέρυσι, είχαμε θέμα με τον άξονα και τώρα είναι το σύστημα μετάδοσης. Υπό τους ισχύοντες κανονισμούς και το πόσα tokens εξέλιξης έχουμε, έχουμε κολλήσει στο κομμάτι αυτό. Έτσι έχουν τα πράγματα”.
Ερωτηθείς για το εάν υπάρχουν ανησυχίες για το αγωνιστικό του πρωτοπόρου της βαθμολογίας, Neuville, ο Demaison δήλωσε ευθέως: “Ναι, σίγουρα. Είναι ρίσκο. Είναι πραγματικά δύσκολο να βάλω μια τιμή για την πιθανότητα αυτή, αλλά ναι υπάρχει ρίσκο. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να τρέξουν στο 80%, το οποίο και δεν το επιθυμούμε κανονικά. Θα πρέπει να περιοριστούμε στην επίδοση και να μη δώσουμε το 100% παντού”.
Η αστοχία στον άξονα του συστήματος μετάδοσης ήταν περσινός μεγάλος βραχνάς στο Rally Safari για τη Hyundai. Οι περιορισμοί στο κλείδωμα των εξαρτημάτων έκαναν ακόμα πιο δύσκολη μια εύρεση λύσης για το σύστημα μετάδοσης συνολικά. Βάση και της κουβέντας του Demaison το “πρόβλημα” απλά μετακύλησε από τον άξονα στο κιβώτιο φέτος.
It was a tough day out there, but @thierryneuville and @MWydaeghe bring the car home P4⃣ overall.#WRC #SafariRallyKenya pic.twitter.com/uMBoub9FTG
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) March 29, 2024
Όντας πρώτος στη γενική μετά την υπερειδική της Πέμπτης, ο Neuville δεν απέφυγε εντελώς τα προβλήματα σήμερα. Ένα σκληρό κλατάρισμα στον πίσω δεξιά τροχό στην ειδική της Geothermal το πρωί σήμαινε πως ο Βέλγος έχασε χρόνο, και έκλεισε 4ος την ημέρα. Το βάθρο και ο 3ος Takamoto Katsuta, ωστόσο, απέχουν ελάχιστα.
“Είμαι λίγο αγχωμένος σχετικά με αυτό που έπαθε ο EP (Esapekka Lappi)”, δήλωσε σήμερα ο Neuville. “Δεν θέλω να εγκαταλείψω από τεχνικό πρόβλημα σε αυτό το Rally. Θέλω να πω, απλά πρέπει να κοιτάξουμε τη δουλειά μας. Δεν νιώθω κάποιο πρόβλημα (με το κιβώτιο) αλλά μπορείς να καταλάβεις ότι τα αυτοκίνητα υποφέρουν στις συνθήκες αυτές. Αυτό θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό για τη συνέχεια”.
“Τα πήγαμε καλά σήμερα. Αύριο θα είναι μια ενδιαφέρουσα ημέρα, μακρά ημέρα. Και θα προσπαθήσω να διατηρήσω ρυθμό, αλλά θα δούμε πως θα πάει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!