Με την 6η και τη 10η θέση στις βαλίτσες της φεύγει η McLaren από την Ισπανία. Πολύ δυνατή εμφάνιση από τον Carlos Sainz, με πολλές μάχες και προσπεράσεις. Θετικός και ο Norris που αμύνθηκε όταν χρειάστηκε.
Επιστροφή στα Grand Prix των διπλών βαθμολογήσεων για τη McLaren, η οποία φαινόταν πως είχε χάσει λίγο έδαφος κατά τους δύο αγώνες στο Silverstone. Με μια πολύ καλή εμφάνιση, στο εγχώριο αγώνα του, o Carlos Sainz τερμάτισε 6ος, κάνοντας αρκετές προσπεράσεις μέσα στον αγώνα, εμπλεκόμενος με τη Red Bull του Albon, τις δύο Ferrari, και τις Racing Point.
Επίσης θετικός και ο Lando Norris ο οποίος αν και τερμάτισε πιο χαμηλά από τη θέση εκκίνησής του (κάτι που η αλήθεια είναι πως συμβαίνει συχνά με τον μικρό Βρετανό) πήρε τον ένα βαθμό της 10ης θέσης, αντιστάθηκε σθεναρά στην οποία πίεση του ασκήθηκε και έδωσε και αυτός καλές μάχες με τους Gasly, Ricciardo, Vettel.
Ας δούμε όμως τι είχαν να πουν σχετικά με το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο στην Ισπανία οδηγοί και ομάδα:
Carlos Sainz, 6ος:
“Ήταν μια πολύ καλή μέρα για μένα και την ομάδα. Το να πάρουμε εν τέλει ένα καλό αποτέλεσμα μετά τα θέματα των προηγούμενων τεσσάρων αγώνων είναι τέλειο και πραγματικά θεωρώ πως το αξίζουμε. Κάναμε καλές μάχες με τις Racing Point και η άμυνα στη Red Bull μετά το pitstop ήταν πολύ σημαντική. Είναι κρίμα που δέχτηκαν γύρο από τον Max (Verstappen) στο τέλος του αγώνα και έχασα μερικά δευτερόλεπτα, επειδή ο Checo (Perez) είχε ποινή χρόνου και θεωρώ πως θα μπορούσαμε να είχαμε τερματίσει μπροστά του”.
“Όπως και να χει, οι μηχανικοί έκαναν καλή δουλειά σήμερα, με όλα μας τα pitstop κάτω από 3 δευτερόλεπτα, και καταφέραμε να βαθμολογηθούν και τα δύο μονοθέσια. Ήταν ένα Σαββατοκύριακο που μας έχτισε αυτοπεποίθηση και ελπίζω να είναι σημείο καμπής για τη σεζόν μου”.
Lando Norris, 10ος
“Ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Είχαμε πραγματικά πολύ καλό ρυθμό με το μονοθέσιο αλλά, ως συνήθως στην Ισπανία, ήταν πολύ δύσκολο να προσπεράσεις. Μπορείς να προσπεράσεις μόνο σε μια στροφή, και εάν το μπροστινό μονοθέσιο έχει καλή έξοδο από την τελευταία στροφή και έχει μπροστά του ένα τρενάκι με μονοθέσια, τότε είναι σχεδόν αδύνατο να το προσπεράσεις, ακόμα και εάν είσαι ταχύτερος”.
“Είναι κρίμα, επειδή το μονοθέσιο είχε καλή αίσθηση. Ζωντάνεψε πολύ προς το τέλος του αγώνα. Θα ήταν καλό να είμαι λίγο πιο ψηλά αλλά η 10η θέση πιστεύω ήταν το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε σήμερα. Έτσι, είμαι χαρούμενος που βρέθηκα στους βαθμούς”.
Andreas Seidl, επικεφαλής της ομάδας:
“Η 6η και η 10η θέση σήμερα είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα σε έναν αγώνα που περιμέναμε πως θα ήταν δύσκολος. Αυτή η δεύτερη τριπλέτα αγώνων φέτος ήταν δύσκολη και το σημερινό είναι ανταμοιβή για όλη τη σκληρή δουλειά που έχουν κάνει τις τελευταίες εβδομάδες η ομάδα στην πίστα αλλά και στο Woking, οι οδηγοί και η Renault. Είχαμε εξαιρετική αξιοπιστία μέχρι στιγμής, έξι αγώνες χωρίς θέματα, το οποίο είναι παρακαταθήκη της εξαιρετικής δουλειάς που γίνεται εντός της ομάδας, από το τμήμα σχεδίασης και παραγωγής, την κατασκευή των υποεξαρτημάτων και όλου του μονοθεσίου και τα logistics. Πρέπει να συνεχίσουμε με αυτή την απόδοση και αξιοπιστία”.
“Σήμερα, η ομάδα στρατηγικής και το πλήρωμα των pitstop απέδωσαν εξαιρετικά. Ο Carlos οδήγησε εξαιρετικά και μεγιστοποίησε όλα όσα είχαμε ώστε να κερδίσει τη μια από τις Red Bull. Ο Lando ήταν άτυχος που έχασε μερικές καλές θέσεις στην εκκίνηση, αλλά στη συνέχεια οδήγησε με πολύ καλό ρυθμό. Θέλουμε να συνεχίσουμε με αυτό το momentum, να συνεχίσουμε να πιέζουμε και να εξελίσσουμε συνεχώς το μονοθέσιο. Ήταν άλλη μια εξαντλητική, ζεστή εβδομάδα και η ομάδα έπρεπε να συνηθίσει να δουλεύει υπό δύσκολες συνθήκες και τα πρωτόκολλα περί COVID”.
“Τώρα, θα πάρουμε λίγο χρόνο για να φορτίσουμε τις μπαταρίες μας, καθώς δεν υπάρχει και πολύς καιρός πριν πάμε στο Spa και να ξεκινήσουμε την επόμενη τριπλέτα αγώνων”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!