Ο πρώην επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, αναμένεται να επιστρέψει στη F1, συνεργαζόμενος με την Audi και ηγούμενος του project της κατόπιν μεγάλων αλλαγών στο management του οργανισμού.
Σε ανακοίνωση που βγήκε σήμερα, ημέρα Τρίτη, η Audi ανακοίνωσε πως ο Mattia Binotto θα είναι πλέον ο ηγέτης στο project της F1, ως μέρος μεγάλης διοικητικής αλλαγής που γίνεται στο εσωτερικό.
Οι αλλαγές θα ισχύσουν άμεσα, με τον Binotto να ξεκινά από 1η Αυγούστου στα νέα του καθήκοντα ως Επικεφαλής Λειτουργιών και Μηχανικής (COO & CTO), ώστε να ηγηθεί της προσπάθειας που γίνεται ώστε το 2026 η Audi να μπει στη F1 ως μια πλήρως εργοστασιακή ομάδα.
Η έλευσή του σημαίνει ταυτόχρονα και την απομάκρυνση του CEO της Sauber, Andreas Seidl αλλά και του Oliver Hoffmann, προέδρου του διοικητικού συμβουλίου.
Η μεγάλη αυτή αλλαγή στα διοικητικά έρχεται εν μέσα κλιμάκωσης των προσπαθειών των Γερμανών να χτίσουν ένα ελκυστικό project, καθώς εντοπίστηκε ανάγκη να αυξηθεί ο έλεγχος της μητρικής εταιρείας στις λειτουργίες αλλά και μια σημαντική αναβάθμιση στις υποδομές του οργανισμού στο Hinwil. Φέτος, η Sauber είναι η μοναδική ομάδα του grid που δεν έχει βαθμολογηθεί σε κανέναν αγώνα.
Πρόσφατα, η Audi επιτάχυνε τις διαδικασίες απόκτησης του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών στη Sauber, στη προσπάθεια να εξασφαλίσει πως η ομάδα θα ξεκινήσει με το “δεξί” την ανοικοδόμηση ενός δυνατού project για το 2026.
Με τον διορισμό του Binotto, ο οποίος θα αναφέρεται κατευθείαν στο διοικητικό συμβούλιο της Audi, πλέον υπάρχει ένα άτομο που μπορεί να διασφαλίσει πως οι Γερμανοί θα έχουν αυτονομία και ανεξαρτησία στο πώς τρέχουν τα πράγματα.
Ο CEO της Audi, Gernot Doellner, ανέφερε επί των σημερινών ανακοινώσεων: “Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω πως μπορέσαμε να προσελκύσουμε τον Mattia Binotto για το φιλόδοξο project μας στη F1”.
“Με την εκτενή του εμπειρία, πάνω από 25 χρόνια, στη Formula 1, θα μπορέσει χωρίς αμφιβολία να συνεισφέρει αποφασιστικά στην Audi”.
“Στόχος μας είναι να επιταχύνουμε όλο το project της F1 μέσω καθαρών διοικητικών δομών, ορισμένων ευθυνών, μειωμένων διεπαφών και αποδοτικών διεργασιών λήψης απόφασης. Για τον σκοπό αυτό, η ομάδα θα πρέπει να μπορέσει να επενεργήσει ανεξάρτητα και γρήγορα”.
Ο Binotto βρίσκεται εκτός F1 απ’ όταν και έφυγε από τη Ferrari στα τέλη του 2022, μετά και την αποτυχία να κερδίσει το πρωτάθλημα εκείνης της σεζόν. Ο Ιταλός (γεννημένος στην Ελβετία) ήταν μέρος της Ferrari απ’ το 1995, έχοντας εργαστεί ώστε να ανέβει στα διοικητικά κλιμάκια του Maranello, ηγούμενος τόσο του τμήματος σασί όσο και του τμήματος κινητήρα, πριν την ανάθεση που του έγινε του ρόλου του επικεφαλής, πίσω στο 2019.
Ο Seidl άρχισε να εργάζεται για τη Sauber στις αρχές του 2023, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του CEO της Audi F1, με τον Hoffman να είναι ήδη μέρος της Audi απ’ τη στιγμή που δεσμεύτηκε να μπει στη F1, πριν την ένταξή του στη Sauber φέτος.
Μιλώντας αναφορικά με τη συνεισφορά των δύο αυτών προσώπων, ο Doellner πρόσθεσε: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους Oliver και Andreas για τη σημαντική δουλειά που έκαναν, εξασφαλίζοντας την είσοδό μας στη F1, καθώς και την προσήλωση που έδειξαν”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!