Το σασί του Alex Albon, που υπέστη ζημιές στο GP της Ιαπωνίας μετά την έξοδο του οδηγού, αναμένεται να επιστρέψει για επιδιορθώσεις στη Βρετανία, πριν το Κινεζικό GP στη Σανγκάη.
Το σασί του μονοθεσίου του Albon υπέστη ζημιά στο εμπρός δεξιά μέρος του όταν ο οδηγός έπεσε πάνω στον τοίχο με τα προστατευτικά λάστιχα ύστερα από την επαφή που είχε με την RB του Daniel Ricciardo κατά την εκκίνηση του αγώνα της περασμένης Κυριακής, στη Suzuka.
Η ομάδα, η οποία δεν πρόκειται να έχει διαθέσιμο εφεδρικό σασί μέχρι και το GP του Miami, παραμένει αισιόδοξη πως το σασί του Βρετανοταϋλανδού οδηγού θα μπορέσει να υποστεί επιδιορθώσεις ώστε να είναι ετοιμοπόλεμο ενόψει Κίνας.
Η έξοδος αυτή ήταν η τρίτη μέσα σε δύο GP για την ομάδα: Στην Αυστραλία, ο Albon είχε έξοδο στο FP1 και πήρε το σασί του Logan Sargeant, αφήνοντας εκτός δράσης τον Αμερικάνο. Ξανά στο FP1, αλλά στην Ιαπωνία, ήταν η σειρά του Sargeant να έχει έξοδο. Από αυτή, αν και το σασί δεν υπέστη ζημιές, υπήρξε ράγισμα στο κιβώτιο, κάτι που αντλεί πολύτιμους από τους αρκετά περιορισμένους πόρους στο Grove, την έδρα της ομάδας.
Ο επικεφαλής της Williams, James Vowles, παραδέχτηκε στη Suzuka, την Παρασκευή, ότι η ομάδα στην Κίνα δεν θα προλάβει να έρθει με εφεδρικό σασί.
“Το τρίτο σασί αυτή τη στιγμή δεν θα είναι μαζί μας έως το Miami, το οποίο είναι ακόμα αρκετά μακριά”, απάντησε ο Vowles.
“Αναφορικά με το σασί, εάν βάλεις όλους σου τους πόρους σε αυτό, ό,τι έχεις εντός του οργανισμού, πιθανώς θα χρειαστεί 8-10 εβδομάδες μέχρι να είναι εντελώς έτοιμο και διαθέσιμο στα χέρια σου”.
“Και αυτό το χρονικό πλαίσιο αφορά το τρίτο σασί. Στα πρώτα δύο, ο χρόνος που χρειάζεται είναι περισσότερος, καθώς συνηθίζεις τη διαδικασία κατασκευής του”.
“Ξεκάθαρα, δεν έχουμε όλο τον οργανισμό να δουλεύει πάνω σε αυτό μόνο, δουλεύουμε ταυτόχρονα σε αναβαθμίσεις και άλλα εξαρτήματα, προσπαθώντας να προλάβουμε τα χρονοδιαγράμματα”.
“Στη δική μας περίπτωση, ξεκάθαρα δεν είχαμε ποτέ την πρόθεση του να είμαστε εδώ χωρίς εφεδρικό σασί. Θέλαμε να έχουμε τρίτο σασί από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Πρόκειται για αποτέλεσμα υπερφόρτωσης του συστήματος παραγωγής μας, περιπλοκότητας του μονοθεσίου και δουλειάς που προσπαθούμε να βγάλουμε πιέζοντας για βελτίωση”.
“Αναφορικά με την πολυπλοκότητα του σασί, είναι τεράστια. Το σασί είναι χιλιάδες και χιλιάδες κομμάτια που συνθέτεις ταυτοχρόνως”.
A difficult weekend but there’s no doubt we’ll bounce back 👊 pic.twitter.com/apEoNzd6wC
— Williams Racing (@WilliamsRacing) April 8, 2024
Ο Albon, απ’ τη μεριά του, παραδέχτηκε πως σκέφτηκε τις επιπτώσεις του συγκεκριμένου ατυχήματος στη Suzuka απ’ το δευτερόλεπτο που συνέβη, σχολιάζοντας πως “ήταν ακριβώς αυτό που δεν θέλαμε”.
Οι αγωνοδίκες έκριναν το συμβάν Ricciardo-Albon ως καθαρά αγωνιστικό, στο πλαίσιο του πρώτου γύρου, και δεν προχώρησαν σε ποινές προς κάποια πλευρά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!