Μια επιστροφή που πολλοί θα ήθελαν να δουν φαίνεται να είναι πιο κοντά από ποτέ, με την Porsche να σκέφτεται πολύ σοβαρά την είσοδό της στην F1 σαν κατασκευαστής κινητήρων με την τελική απόφαση να αναμένεται σύμφωνα με τους κανονισμούς που θα οροθετηθούν και θα έχουν ισχύ από το 2021 και μετά.
Ο Lutz Meschke, οικονομικός διευθυντής της εταιρίας και μέλος του συμβουλίου, συναντήθηκε με τον Ross Brawn και μερικά άλλα αφεντικά της Formula 1 κατά την διάρκεια του Grand Prix της Ιταλίας.
Η γερμανική εταιρία έχει δεσμευτεί να μπει στον θεσμό της Formula E ως εργοστασιακή ομάδα αλλά με τον πρόγραμμα LMP1 να τελειώνει μαζί με το 2017, υπάρχει χώρος για το βήμα στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Με την FIA αλλά και τις ομάδες να προσπαθούν να βρουν μια λύση προς απλούστερα, φθηνότερα μοτέρ ο Meschke δήλωσε πως «η F1 θα μπορούσε να είναι ένα από τα σωστά μέρη να βρεθούμε»
«Καθώς ξέρετε η Formula E είναι πολύ σημαντική για εμάς τώρα, και η F1 είναι πάντα ένα πολύ καλό θέμα να σκεφτούμε. Και πιστεύω βρισκόμαστε σε πολύ καλό σημείο όσον αφορά τις συζητήσεις για τον καινούριο κινητήρα.»
Παρόλο που η Porsche δεν βρίσκεται στην F1 ύστερα από την καταστροφική σχέση της με την ομάδα Footwork το 1991, έχει διατηρήσει εμπορικούς δεσμούς με τον θεσμό καθώς πριμοδοτεί την διοργανώτρια αρχή ώστε το Supercup της να βρίσκεται στο υποστηρικτικό πρόγραμμα των Grand Prix.
Ερωτώμενος αν ο σχεδιασμός για έναν κινητήρα V6 διπλού τούρμπο είναι ελκιστηκός για την Porsche αποκρίθηκε πως «σαφέστατα! Πρέπει να μειώσουμε το κόστος της F1, και είναι ένας καλός τρόπος να φτάσουμε σε αυτόν τον στόχο.»
Οι πιθανοί συνεργάτες της Porsche είναι η Williams, οι οποία διατηρούσε σχέση με την Porsche πριν πουλήσει το τμήμα υβριδικών, καθώς και η Red Bull οι οποία έχει εκτενής σχέσεις με το Volkswagen Group.
Βέβαια, ξέρω πως όλοι σκέφτεστε την McLaren. Στον παρελθόν είχαν μια πολύ επιτυχημένη σχέση που έλαβε χώρα το 1983 με 1987 αλλά πλέον η Porsche είναι ένας από τους δύο κύριους ανταγωνιστές – ο άλλος φυσικά είναι η Ferrari – του τμήματος των αυτοκινήτων δρόμου οπότε μια τέτοια συνεργασία θα έστελνε το λάθος μήνυμα στους πελάτες και θεωρείτε απίθανη…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!