Από την Alpine επιβεβαίωσαν πριν από λίγες ώρες πως ο Pierre Gasly αναμένεται να τρέξει για την ομάδα τους από το 2023 με πολυετές συμβόλαιο, δίπλα στον Esteban Ocon.
Το δίδυμο θα αποτελέσει γαλλική αποικία εντός της γαλλικής ομάδας, η οποία ανήκει στη Renault. Τελευταία φορά που έγινε αυτό ήταν το 1982, όταν Alain Prost και Rene Arnoux έτρεχαν ως teammates για τη γαλλική ομάδα.
“Είναι πανευτυχής που θα ενταχθώ στην οικογένεια της Alpine και θα ξεκινήσω αυτό το νέο κεφάλαιο στην καριέρα μου στη F1”, δήλωσε ο Gasly. “Το να οδηγήσω για μια ομάδα με γαλλικές ρίζες είναι πολύ ιδιαίτερο”.
“Γνωρίζω τα δυνατά σημεία της Alpine, έχοντας τρέξει ως αντίπαλός τους τα τελευταία χρόνια και, ξεκάθαρα, η πρόοδος και οι φιλοδοξίες τους είναι εντυπωσιακές”.
Οι Gasly και Ocon θα βρεθούν υπό την ίδια σκέπη για τουλάχιστον δύο χρόνια, με τον Ocon να τίθεται υπό συμβόλαιο έως και το 2024. Και οι δύο οδηγοί είναι νικητές Grand Prix. Ο Gasly έχει πάρει την καρό σημαία στη Monza το 2020, ενώ το 2021 στο Hungaroring έσπασε το ρόδι για τον έτερο Γάλλο.
Η Alpine βγήκε στην αγορά οδηγών μετά και την απόφαση του Fernando Alonso να συμφωνήσει με την Aston Martin, μια απόφαση που ανακοινώθηκε μια μέρα μετά το Ουγγρικό GP.
Στην Alpine αρχικά πόνταραν στις υπηρεσίες του τρίτου τους οδηγού και ανερχόμενου ταλέντου, Oscar Piastri. Γρήγορα όμως ανακάλυψαν πως ο Αυστραλός είχε ήδη συμφωνήσει με τη McLaren.
Έτσι, προέκυψε η υποψηφιότητα του Gasly, παρά το συμβόλαιο που τον δέσμευε με τη Red Bull. Για να καταφέρει η Alpine να τραβήξει τον gasly στα garage της, έπρεπε η Red Bull να βρει έναν αντικαταστάτη που θα ήθελε, ώστε να συμφωνήσει στην λύση του συμβολαίου με κοινή συναίνεση.
Αρχικά, στους Κόκκινους Ταύρους στράφηκαν προς τα IndyCar και τον Colton Herta. Ωστόσο, με τη superlicence του να μην συγκεντρώνει τους απαραίτητους πόντους για να τρέξει στη F1 και τη FIA απρόθυμη να δώσει κάποια εξαίρεση, η συγκεκριμένη επιλογή εγκαταλείφθηκε κατά συνέπεια.
Η επόμενη εναλλακτική που προέκυψε, και αυτή που εν τέλει επιλέχθηκε ως οδηγός για την AlphaTauri ήταν ο Nyck de Vries. Ο Ολλανδός πρωταθλητής σε F2 και FE, κλήθηκε στην Ιταλία να αντικαταστήσει τελευταία στιγμή τον νοσηλευόμενο Alex Albon στη WIlliams.
Οδηγώντας ένα μονοθέσιο που έβλεπε για πρώτη φορά και είναι από τα λιγότερο ανταγωνιστικά στο grid, ο de Vries τερμάτισε 9ος, δείχνοντας με το καλημέρα πως είχε μπει με το μαχαίρι στα δόντια, ώστε να αρπάξει την όποια ευκαιρία του δινόταν για να ξεδιπλώσει το (αδιαμφισβήτητο) ταλέντο του.
Και τα δύο συμβόλαιο χρειάστηκαν κάποιο καιρό για να τακτοποιηθούν από πλευράς λεπτομερειών και νομικά. Έτσι, και οι δύο συμφωνίες, ανακοινώθηκαν σήμερα, ενόψει των κατατακτηρίων του Ιαπωνικού GP.
Ο Gasly, άρα, κόβει τους δεσμούς που είχε με τη Red Bull, μετά από 9 χρόνια συνεργασίας.
BWT Alpine F1 Team: Liked by @PierreGasly 💙 pic.twitter.com/8DgNUpGJAE
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) October 8, 2022
“Θέλω να ευχαριστήσω τη Red Bull, καθώς τελειώνει αυτό το κοινό ταξίδι εννιά ετών”, δήλωσε ο Γάλλος. “Είναι χάρη στην εμπιστοσύνη και την υποστήριξή τους το ότι βρέθηκε στη Formula 1 και όσα πετύχαμε με την Scuderia AlphaTauri τα τελευταία χρόνια ήταν πολύ ιδιαίτερα”.
“Κοιτώντας μπροστά, θέλω να δώσω ό,τι έχω και να αξιοποιήσω όλη μου την εμπειρία για να παλέψω για βάθρα και εν τέλει να συνεισφέρω στις προσπάθειες της Alpine για ένα πρωτάθλημα στο μέλλον”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!