Ο κανονισμός BoP δημοσίευσε μία ανανεωμένη λίστα με αλλαγές τόσο για την Alpine όσο και για την Ferrari ενόψει του αυριανού αγώνα στο Le Mans.
Η Alpine A480 Gibson έχει λάβει 10 kW μείωση ισχύος μετά τις κατατακτήριες της Hyperpole για το 24ωρο αγώνα του Le Mans, ο οποίος θα διεξαχθεί αύριο το απόγευμα.
Το ανανεωμένο bulletin από τον κανονισμό Balance of Performance έδειξε ότι το μονοθέσιο LMP1 της Oreca θα έχει μέγιστη απόδοση στα 417 kW (περίπου 559 hp) μετά την διαδικασία της Hyperpole με 10kW (περίπου 13 hp) περισσότερα.
Ο Nicolas Lapierre κατατάχθηκε 3ος στην 90η έκδοση του 24ωρου αγώνα στο Le Mans με χρόνο 3:24.850, αφήνοντας την Alpine Elf Team τέσσερα δέκατα μακριά από την pole position πίσω από την μπροστινή σειρά που κλείδωσε η Toyota Gazoo Racing.
Η μείωση ισχύος συνδυάστηκε και με την μείωση 32 megajoule στην επιτρεπόμενη ενέργεια της Alpine ανά stint.
Αυτή είναι η τέταρτη αλλαγή από το BoP για την Alpine στον 3ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA, με τον 3ο αγώνα να λαμβάνει μέρος στο Le Mans.
Ύστερα από τις δοκιμές, τις ελεύθερες δοκιμές, τις κατατακτήριες της Πέμπτης, η Alpine δέχτηκε επιπλέον 7 kW αύξηση, περισσότερα από 427 kW, όπου ήρθε η τελευταία αλλαγή την Παρασκευή.
Αλλαγές ωστόσο είχαμε και για την Ferrari από τον κανονισμό BoP
Η Ferrari 488 GTE Evos των κατηγοριών GTE-Pro και GTE-Am έχει δεχθεί μία μικρή αύξηση στην πίεση του turbo boost μετά την hyperpole στον 24ωρο αγώνα του Le Mans.
Μετά την ενημερωμένη λίστα του κανονισμού BoP, τα αυτοκίνητα από τον Ιταλό κατασκευαστή έχουν κερδίσει λίγο από το turbo boost το οποίο είχαν χάσει από τις διορθώσεις του BoP της Τετάρτης.
Οι εργοστασιακές Ferraris της GTE-Pro και το ιδιωτικό αυτοκίνητο της Riley Motorsports έχουν κερδίσει 0.02 bars στην πίεση μετά την προηγούμενη αύξηση στα 0.07 bar.
Οι Ferraris στην κατηγορία GTE-Am έχουν κερδίσει 0.01 bar στην πίεση του turbo boost, ακολουθώντας την μείωση των 0.06 bar κατά την διάρκεια της εβδομάδας.
Δεν έχουν πραγματοποιηθεί άλλες αλλαγές από τον κανονισμό BoP για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα των κατηγοριών GTE. Την Τετάρτη, οι Ferraris είχαν δεχθεί επίσης μειώσεις στην χωρητικότητα καυσίμου στα 3 λίτρα, με 87 λίτρα σύνολο να υπάρχουν για την GTE-Pro και 84 λίτρα για την GTE-Am, παραμένοντας έτσι μετά τις αλλαγές της Παρασκευής.
Οι δύο Chevrolet Corvette C8.Rs σημείωσαν το 1-2 στην Hyperpole της Πέμπτης με τον Nick Tandy και τον Antonio Garcia, ενώ ο Vincent Abril κατέκτησε την pole στην κατηγορία GTE-Am με το No. 61 της AF Corse με Ferrari.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!