Ο Esteban Ocon δεν θα χρειαστεί ένα νέο κινητήρα της Mercedes F1 για το Grand Prix του Μονακό μετά την εγκατάλειψη του στην Ισπανία, ως αποτέλεσμα ενός προβλήματος λαδιού.
Ο Ocon ήταν σε θέση να κερδίσει βαθμούς στο Ισπανικό GP πριν ένα κακό pitstop τον ρίξει χαμηλά στην κατάταξη. Αργότερα, η Force India του άφησε ένα ίχνος καπνού και σταμάτησε στην πίστα.
Η Force India δεν ήταν σίγουρη για το πρόβλημα μετά τον αγώνα αλλά η φύση της εγκατάλειψης και η αναφορά της ομάδας υποδεικνύει ότι θα μπορούσε να είναι αστοχία του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Εντούτοις, το πρόβλημα αντ’ αυτού αποδόθηκε σε μία βλάβη του συστήματος λαδιού και η προστασία του λογισμικού στη θέση αυτή πιστεύεται ότι εμπόδισε τη ζημιά του κινητήρα.
Αυτό σημαίνει ότι ο Ocon θα μπορέσει να συνεχίσει με τον ίδιο κινητήρα στο Μονακό για το έκτο GP της σεζόν.
Αυτό θα τον κρατήσει μακριά από ποινές μόνο με τη χρήση τριών κινητήρων εσωτερικής καύσης για την αγωνιστική περίοδο 21 αγώνων.
Αυτό σημαίνει ότι η Mercedes εξακολουθεί να είναι ο μοναδικός κατασκευαστής κινητήρων που έχει ακόμα μια μονάδα διαθέσιμη για φέτος.
Ο Daniel Ricciardo της Red Bull αντιμετώπισε μια θεαματική αστοχία του κινητήρα της Renault στην Κίνα, ενώ η Toro Rosso έδωσε στον Brendon Hartley ένα πλήρες σύνολο νέων εξαρτημάτων της Honda μετά τη συντριβή του στις δοκιμές της Ισπανίας.
Η αλλαγή του Hartley ήρθε όταν η Ferrari άλλαξε τον κινητήρα του Kimi Raikkonen μετά τις δοκιμές της Παρασκευής.
Ο Raikkonen υπέστη άλλο πρόβλημα που σχετίζεται με τον κινητήρα στον αγώνα, αλλά όπως και ο Ocon, θα πρέπει να αποφύγει μια αλλαγή για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου στο Μονακό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!