Και εγένετο Alfa Romeo Sauber F1 Team
Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, κάτω από την σκέπη της FCA, επιστρέφει σε συνεργασία με τους Ελβετούς της Sauber την επόμενη χρονιά, ύστερα από αποχή 30 ετών. Η πολυετές συμφωνία περιλαμβάνει «στρατηγική, εμπορική και τεχνολογική συνεργασία» και «ανταλλαγή μηχανολογικών και τεχνικών γνώσεων» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η Sauber στο δελτίο τύπου νωρίτερα σήμερα το πρωί.
Ο ρόλος της Alfa Romeo ήταν το κλειδί μεταξύ της συμφωνίας Ferrari και Sauber τους τελευταίους μήνες, με τον CEO Sergio Marchionne να το αναφέρει συχνά πυκνά τους τελευταίους μήνες πως θα ήθελε της επιστροφή της Alfa Romeo στο άθλημα για πρώτη φορά μετά το 1985.
«Η συμφωνία με την Sauber F1 είναι ένα σημαντικό βήμα στην αναδιαμόρφωση της Alfa Romeo, μία μάρκα η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό,» ανέφερε χαρακτηριστικά o Marchionne.
«Η εταιρία επίσης θα επωφεληθεί από τον διαμοιρασμό της τεχνολογίας και των μηχανολογικών γνώσεων με τον έτερο της, της αδιαμφισβήτητη εμπειρία της Sauber.»
Μεταξύ των αλλαγών που περιμένουμε να δούμε την επόμενη χρονιά είναι στους οδηγούς, όπου ο προστατευόμενος της Ferrari και πρωταθλητής στην Formula 2 Charles Leclerc πιθανόν θα πάρει μια από τις δύο θέσεις καθώς και ο Marcus Ericsson δεν είναι σίγουρο αν θα παραμείνει, με τον Antonio Giovinazzi – επίσης υπό την ομπρέλα της Ferrari – να εποφθαλμιεί μία θέση στο μονοθέσιο της Alfa Romeo Sauber.
Αυτό που σίγουρα σκέφτεστε είναι κατά πόσο η Alfa Romeo θα είναι όντως μια…Alfa Romeo και όχι η Toro Rosso της Ferrari. Αυτό μένει να το δούμε. Σε κάθε περίπτωση το σπορ είναι κερδισμένο, όπως και η ομάδα της Sauber που πλέον θα φορά τους κινητήρες Ferrari του 2018 – μεταμφιεσμένους σε Alfa Romeo βεβαίως. Θαύματα δεν γίνονται, και ούτε μπορεί η Alfa να αποκτήσει αξιόμαχο τμήμα F1 σε μία νύχτα. Κάτι τέτοιο επιχείρησε η Honda και είδαμε τα αποτελέσματα. Υπό της σκέπη της μαμάς Ferrari έχει το απαραίτητο boost ώστε να αναγεννηθεί, από εκεί και πέρα το μεγάλο στοίχημα είναι κατά πόσο το ίδιο το γκρουπ FCA θα αφήσει την εταιρία να δράσει ανεξάρτητα και να μην είναι απλά μια ομάδα ατόμων της Ferrari που φοράνε μπλουζάκια με τον θυρεό της μιλανέζικης εταιρίας.
Τελευταία φορά που είδαμε την αγαπητή μάρκα στην F1 ήταν με την εργοστασιακή της συμμετοχή στα έτη 1979-1985, ενώ η εταιρία δεν έχει κάνει πρωταθλητισμό από τις αρχές του 2000 όπου και έληξε η συμμετοχή της στο πρωτάθλημα τουρισμού.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!