Ο ιταλικός θρύλος των Rally, Lancia, αναμένεται να επιστρέψει στο WRC από το 2026, παίρνοντας μέρος στη Rally2 κατηγορία αρχής γενομένης απ’ το Rally Monte Carlo τον προσεχή Ιανουάριο.
Μέσω βίντεο που δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η γνωστή ιταλική φίρμα της αυτοκίνησης ανέφερε πως βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ενός Rally2 πακέτου της Lancia Ypsilon. Υπό την ονομασία Ypsion Rally2 HF Integrale, η ομάδα θα κάνει το ντεμπούτο της τον Ιανουάριο, στον εναρκτήριο αγώνα του Monte Carlo.
“Η Lancia μπαίνει στον αγώνα. Καλωσήρθατε στο WRC2. Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε. Πρώτη στάση, Monte Carlo, Ιανουάριος 2026. Είστε έτοιμοι;”, αναφέρει το post των Ιταλών στο X.
Η HF Integrale είδε τα φώτα της δημοσιότητας για πρώτη φορά τον περασμένο μήνα, όταν υπήρξαν βίντεο στα social media από το αυτοκίνητο που έκανε τεστ εξέλιξης σε ασφάλτινο τερέν στη Γαλλία. Τις αμέσως επόμενες ημέρες μετά τη διαρροή του εν λόγω βίντεο, η Lancia αποκάλυψε επίσημες φωτογραφίες του αγωνιστικού, μαζί με μια σύντομη ανακοίνωση.
“Η νέα Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale κάνει το ντεμπούτο της, φέρνοντας το θρυλικό πνεύμα των νικών της Lancia στον σύγχρονο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είναι απλά η αρχή”, ανέφερε σχετικά η ανακοίνωση.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το αγωνιστικό, το τεχνικό τιμ αλλά και τα πληρώματα που θα καθίσουν στα ιταλικά μπάκετ, δεν έχουν ανακοινωθει ακόμα.
Εν πολλοίς αναμενόμενο, ωστόσο, είναι ότι, ως μέλος του ομίλου Stellantis, η Lancia θα πάρει τα ηνία της Citroen, επίσης μέλος του ίδιου ομίλου. Η Citroen, τρέχει στη Rally2 υποστηρίζοντας πλήρως εργοστασιακά την PH Sport. Οι αδερφοί Yohan και Leo Rossel τρέχουν με δύο C3 Citroen Rally2. Η έξοδος της επίσης πολύ επιτυχημένης γαλλικής φίρμας θα δει το brand να μετακινείται στη Formula E, με την αφορμή της αποχώρησης της Maserati από το πλήρως εξηλεκτρισμένο πρωτάθλημα.
From Sanremo to Monte Carlo — the road to WRC2 begins. Because some legends never fade — they just return stronger.#Lancia #LanciaIsBack #Rally2HFIntegrale #WRC2 pic.twitter.com/UPcIJ3caBL
— Lancia (@lancia_official) October 18, 2025
Η επιβεβαίωση για τη συμμετοχή στη WRC2 κατηγορία είναι ένα επόμενο, αποφασιστικό βήμα, στην επιστροφή ενός ιστορικού brand του motorsport, με την εμπλοκή με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να έχει ανακοινωθεί από τον περασμένο Ιανουάριο. Η Lancia είναι ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στην ιστορία των Rally με 10 κατακτήσεις (1974-1976, 1983, 1987-1992) και ξεκίνησε εξελίσσοντας μια προδιαγραφών Rally4 Ypsilon, η οποία τρέχει στο ERC, αλλά και στο νεότευκτο Lancia Rally Trophy.
Το επόμενο ορόσημο δείχνει πως θα είναι η πλήρης επιστροφής στην κορυφαία κατηγορία απ’ το 2027. Υπό τους νέους τεχνικούς κανονισμούς, τα αγωνιστικά του 2027 θα κατασκευαστούν με cost cap στα 345.000 ευρώ, αποδίδοντας περίπου 300 ίππους και χρησιμοποιώντας σασί τύπου space frame και κινητήρες Rally2 αλλά και εξαρτήματα αυτής της προδιαγραφής.
Τα τωρινά Rally2 αγωνιστικά θα τρέξουν πλάι πλάι με τα νέα αγωνιστικά του 2027 υπό κοινή ομπρέλα, σχηματίζοντας την κορυφαία κλάση του WRC σε περίπου δύο χρόνια από τώρα.
Lancia enters the race. Welcome to WRC2.
The countdown has started.
First stop: WRC2 Monte Carlo, January 2026.
Are you ready?#Lancia #LanciaIsBack #Rally2HFIntegrale #WRC2 @OfficialWRC @FIAERC @fia pic.twitter.com/tCE5aNSFKW— Lancia (@lancia_official) October 18, 2025
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!