Ο Ott Tanak δήλωσε αισιόδοξος σχετικά με τα δυνατά σημεία του i20 N του, ωστόσο παραδέχτηκε πως χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο, ώστε να πάρει τα μέγιστα απ’ αυτό.
Αν και ο Εσθονός δυσκολεύτηκε με κάποια μικροπροβλήματα στο στήσιμο του κινητήρα του στο Rally Monte Carlo, παραδέχτηκε πως ήταν η απώλεια χρόνου στην τρίτη ειδική που του κόστισε περισσότερο, θέτοντάς τον εκτός μάχης βάθρου.
Παρά τα συγκεκριμένα ζητήματα, ο Tanak τερμάτισε 4ος στον πρώτο του αγώνα μετά την επιστροφή στη Hyundai, παίρνοντας μια ικανοποιητική συγκομιδή βαθμών σε έναν αγώνα που πολλά μπορούν να πάνε στραβά.
“Το Monte δεν είναι ποτέ ένα εύκολος αγώνας να ξεκινάς”, δήλωσε ο πρωταθλητής του 2019. “Δεν ήταν και το σταθερότερό μου rally, αλλά επιβιώσαμε στο τριήμερο και αποκτήσαμε κάποιες εμπειρίες. Βλέπω πως το αυτοκίνητο είναι ανταγωνιστικό. Εξακολουθούμε να πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό, αλλά είναι ξεκάθαρο πως η ομάδα έκανε καλή δουλειά πέρυσι. Θα δούμε τί μπορεί να γίνει”.
“Θα έλεγα πως σε καμία περίπτωση το αυτοκίνητο δεν είναι κακό. Εμφανώς, έχει κάποια δυνατά σημεία και είναι πολύ ανταγωνιστικό. Κάποια πράγματα δεν τα ήξερα για τον αγώνα πριν έρθουμε εδώ και είδαμε πολύ περισσότερη άσφαλτο απ’ ότι στη δοκιμή που κάναμε κάποιες μέρες πριν”.
“Χωρίς την εμπειρία, είναι πολύ δύσκολο να πάρεις τις σωστές αποφάσεις. Θα έλεγα, όμως, πως στο τέλος της ημέρας δεν τα πήγαμε και τόσο άσχημα. Το αυτοκίνητο έχει σωστή συμπεριφορά στην πραγματικότητα. Βρίσκεται πολύ πιο κοντά στο παράθυρο βέλτιστης λειτουργίας, εγώ πρέπει απλά να το κατανοήσω, να βρω το γιατί και το τί του αρέσει”.
Driving on snow and ice – a feeling like no other ❄️❤️
— World Rally Championship (@OfficialWRC) February 8, 2024
Στο Rally Σουηδίας (15 – 18 Φεβρουαρίου), ο Tanak αντιμετωπίζει μια εντελώς διαφορετική πρόκληση από το Monte, σε έναν αγώνα που πέρσι βγήκε νικητής με την M-Sport και το Puma. Ο οδηγός της Hyundai θα κάνει και δύο ημέρες δοκιμών πριν το χιονισμένο Rally γύρω από την περιοχή της Umea.
“Θα δούμε σε τί κατάσταση είμαστε, αλλά με τέτοιες δοκιμές πάντα τρέχουμε σε 4 km δρόμου και αυτό είναι. Όταν πάμε στο rally, όλα αρχίζουν και είναι διαφορετικά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!