Ο Yuki Tsunoda έχει ταυτοποιήσει το σημείο που χρειάζεται να βελτιωθεί με τη Red Bull, μετά την προαγωγή του στην ομάδα και ένα σαββατοκύριακο εξοικείωσης στη Suzuka, όπου δεν έλειψαν οι δυσκολίες.
Μετά από δύο πολύ κακά τριήμερα για τον Liam Lawson, ο Tsunoda ανέλαβε για το Grand Prix Ιαπωνίας. Ο Ιάπωνας έδειξε να διαχειρίζεται αρκετά καλά την RB21 στα ελεύθερα δοκιμαστικά, αν και σίγουρα θα ήθελε παραπάνω χρόνο από αυτόν που τελικά είχε, καθώς οι πολλές κόκκινες σημαίες, ειδικά στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών, του «έκοψαν» χιλιόμετρα.
Στις κατατακτήριες ξεκίνησε επίσης καλά, αλλά ο πρώτος γύρος του στο Q2 έγινε με χρησιμοποιημένη γόμα και στο δεύτερο έκανε ίσως το μοναδικό του πραγματικό λάθος όλο το τριήμερο, το οποίο όμως του κόστισε ακριβά, καθώς οδήγησε στον αποκλεισμό του από το Q3 και την εκκίνησή του από τη 14η θέση σε έναν αγώνα με ελάχιστα προσπεράσματα.
«Ανυπομονώ να πάω στο Μπαχρέιν αυτό το σαββατοκύριακο και να έχω χρόνο να εστιάσω πλήρως στο να αγωνιστώ με την ομάδα μου. Η Ιαπωνία ήταν μια τρελή εβδομάδα, όλα όσα οδήγησαν εκεί με κράτησαν απασχολημένο και έτσι ήμουν και όλη την εβδομάδα. Μου άρεσε πολύ να βρίσκομαι στον αγώνα της πατρίδας μου αλλά είμαι εξίσου ενθουσιασμένος με το να έχω μια πιο ήσυχη εβδομάδα στο Μπαχρέιν για να κατανόησω σωστά αυτό το μονοθέσιο, να δουλέψω πραγματικά με την ομάδα μου και να συνηθίσω τη ζωή με την Oracle Red Bull Racing,» είπε ο Tsunoda.
«Νομίζω ότι αν μπορέσω να κατανοήσω την προετοιμασία των ελαστικών μας καλύτερα, τότε θα μπορέσω να βάλω το μονοθέσιο σε καλύτερη θέση για τον αγώνα και έτσι να πάρω τους βαθμούς και τις επιδόσεις για τα οποία ξέρω ότι είμαστε ικανοί.»
Το Μπαχρέιν έχει πολύ διαφορετικό προφίλ πίστας από την Ιαπωνία, με μεγάλες ευθείες και αργές στροφές που αναμένεται να προκαλέσουν μεγάλη φθορά στα ελαστικά, ειδικά στα πίσω.
«Έμαθα πολλά το σαββατοκύριακο στη Suzuka, κατανοώ την RB21 πολύ καλύτερα τώρα και επίσης το πως η ομάδα λειτουργεί με διαφορετικούς τρόπους απ’ό,τι έχω συνηθίσει. Εξαρτάται από μένα να τα εφαρμόσω αυτά τώρα και να εξασφαλίσω ότι μπορώ να αποδώσω και να πάρω το μέγιστο από αυτό το μονοθέσιο,» πρόσθεσε περαιτέρω ο οδηγός.
«Το Μπαχρέιν είναι μια πίστα που όλοι ξέρουμε καλά και οι συνθήκες θα είναι πολύ διαφορετικές από της Ιαπωνίας, οπότε θα χρειαστεί να βρω τα πατήματά μου γρήγορα και να εξασφαλίσω ότι οι κατατακτήριες θα πάνε καλά αυτήν την εβδομάδα. Πρέπει να είμαι όσο πιο κοντά γίνεται στον Max για να προσπαθήσουμε να δώσουμε μάχη για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και να ωφελήσω την ομάδα στρατηγικά σε κάθε αγώνα.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!