Ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, James Key, δήλωσε πως η αλληλεπίδραση της ομάδας του με τον νέο προμηθευτή κινητήρων, τη Mercedes, αποδεικνύεται μέχρις ώρας “φανταστική”.
Στα μέσα του 2019, λίγο πριν το Ρωσικό Grand Prix, η McLaren ανακοίνωνε τη συνεργασία της με τη Mercedes μετά τη λήξη συμβολαίου της ομάδας του Woking με τη Renault για προμήθεια κινητήρων.
Η συνεργασία αυτή, που θα ξεκινούσε από τη σεζόν του 2021, θα επανένωνε τις δύο φίρμες για πρώτη φορά μετά το 2014. Ωστόσο, λόγω των κανονισμών για το 2021 που προέκυψαν ως αντίμετρα στην επιβάρυνση του COVID-19 στο άθλημα, μεγάλο μέρος των φετινών μονοθεσίων θα παραμείνει ίδιο για του χρόνου. Αυτό, καθιστά την ενσωμάτωση ενός νέου κινητήρα πολύ δύσκολη διαδικασία, με τον Key να επικροτεί την υποστηρικτικότητα και τη βοήθεια της Mercedes στην όλη διαδικασία.
“Βρισκόμαστε σε λογική φάση, πιστεύω”, δήλωσε στο F1 Nation podcast ο Key.
“Είμαστε εκεί που θα περιμέναμε σε αυτή τη φάση του χρόνου, παρά τις προφανείς καθυστερήσεις που είχαμε. Φυσιολογικά, θα θέλαμε να ξεκινήσουμε νωρίτερα απ’ ότι κάναμε. Προφανώς, δεν ξεκινήσαμε όσο νωρίς θα θέλαμε…αλλά πιστεύω πως έχουμε συμβαδίσει καλά”.
“Η σχέση με τη Mercedes είναι φανταστική. Ήταν εξαιρετικά υποστηρικτικοί, αναγνώρισαν το γεγονός πως είχαμε πολύ μικρά χρονικά περιθώρια. Μιλάμε μαζί τους εβδομαδιαίως. Έχουμε συνεργαστεί πολύ αποτελεσματικά τους τελευταίους μήνες”.
“Και θεωρώ πως είμαστε εκεί που θα περιμέναμε αναφορικά με την ωριμότητα της ενσωμάτωσης του κινητήρα και τα εξαρτήματα που ήδη κατασκευάζουμε για το ’21”.
Με τους κανονισμούς να παραμένουν σε μεγάλο ποσοστό ίδιοι για το 2021, υπάρχουν ελάχιστες αλλαγές, κυρίως στην αεροδυναμική πλευρά, ως μια προσπάθεια της FIA να περικόψει τα επίπεδα κάθετης δύναμης που παράγει η τωρινή γενικά των μονοθεσίων.
Αυτό, ανάγκασε τη McLaren να προβεί σε σημαντικές αλλαγές, σύμφωνα με τον Key, ο οποίος παραδέχτηκε πως η ομάδα βρέθηκε στη θέση να πρέπει να αναπληρώσει το χαμένο έδαφος.
“Υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά εν εξελίξει”, σχολίασε ο Βρετανός.
“Είχαμε αυτό το project να τρέχει για κάποιο καιρό, αν και οι συνολικοί κανονισμοί, οι αεροδυναμικές αλλαγές για το 2021 ήρθαν αρκετά αργά. Ανακάμπτουμε λίγο-λίγο”.
“Αρχικά, ήταν ένα αρκετά μεγάλο πλήγμα. Οι αλλαγές στο πάτωμα στο πλαϊνό προφίλ του πατώματος, οι οποίες θα είναι αρκετά εμφανείς στο μονοθέσιο του 2021, ο μικρότερος διαχύτης, οι αεραγωγοί των πίσω φρένων, όλα επηρεάζουν μια περίπλοκη περιοχή αεροδυναμικής γύρω από το πίσω ελαστικό και πραγματικά έχει να κάνει με το να αναπληρώσουμε τις απώλειες όσο καλύτερα μπορούμε. Κάνουμε πρόοδο κάθε εβδομάδα αυτή τη στιγμή, αλλά υπάρχει ακόμα δουλειά που πρέπει να γίνει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!