Ο Vincent Vosse παραδέχτηκε ότι ποτέ δεν περίμενε την Team WRT να φτάσει στο επίπεδο της επιτυχίας που έχει στην πρώτη της χρονιά στην συμμετοχή της στην κατηγορία LMP2.
Η διακεκριμένη ομάδα GT του Βελγίου έχει βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης των prototypes, κερδίζοντας τις 24 ώρες του Le Mans στο ντεμπούτο της μαζί με το πρωτάθλημα European Le Mans Series και θα μπορούσε τώρα να κατακτήσει τον τίτλο στην LMP2 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής μετά την πρωτοπορία της.
Αυτό ήρθε μετά την νίκη στην κατηγορία της το προηγούμενο σαββατοκύριακο στον αγώνα 6 ωρών του Bahrain με τους Robin Frijns, Ferdinand Habsburg και Charles Milesi, οι οποίοι έχουν προβάδισμα 5 βαθμών από τον πιο κοντινό αντίπαλο ενόψει του τελευταίου αγώνα της σεζόν το Σάββατο.
Έχοντας κάνει μία και μοναδική εκκίνηση στην LMP2 το 2016, η WRT δεν είχε κάποια άλλη εμπειρία από prototype πριν από αυτή την χρονιά, όπου μέχρι στιγμής έχει οδηγήσει σε 5 νίκες από τους 11 αγώνες στις δύο σειρές.
“Στο τέλος, όλα θα μπορούσαν να ήταν πολύ δύσκολα ακόμα με την ίδια προσέγγιση,” δήλωσε ο υπεύθυνος της ομάδας Vosse. “Είμαστε πολύ δυνατοί και στα δύο πρωταθλήματα.
“Εμείς έχουμε πολύ δυνατά πληρώματα, μία δυνατή ομάδα και καλά προετοιμασμένη αλλά υπάρχουν πολλά νέα πράγματα όπου μαθαίνουμε.
“Θέλω να είμαι απέριττος και να πω ότι είμαστε εδώ που είμαστε. Ήρθαμε με μεγάλη εμπειρία από τους αγώνες αντοχής, ακόμα και με διαφορετικά αυτοκίνητα.
“Ακόμη είμασταν ανταγωνιστικοί σε όποια κατηγορία και να συμμετείχαμε, είτε στα TCR, WTCR, DTM, GT3…
“Είμασταν ανταγωνιστικοί και δεν πρέπει να υποτιμήσουμε το επίπεδο ανταγωνισμού στην DTM, στο οποίο είναι κυρίως το πλήρωμα το οποίο βρίσκεται εδώ και στο πρόγραμμα της κατηγορίας LMP2.
“Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό. Δεν με εκπλήσσει που είμαστε ανταγωνιστικοί. Είμαι έκπληκτος που μπορώ να κερδίσω.”
Ο Vosse δήλωσε ότι η νίκη στην κατηγορία τους στο Le Mans – με τους Frijns, Habsburg και Milesi – αποτελεί το highlight της ομάδας, όπου αναμενόταν το αποτέλεσμα 1-2 μέχρι τις τελευταίες στιγμές όταν το σχεδιασμένο μονοθέσιο του ELMS με τον Yifei Ye σταμάτησε στην μέση της πίστας ενώ είχε την πρωτοπορία.
Το πρόβλημα του No. 41 με την Oreca 07 Gibson ήταν καθοριστικό καθώς ένα ηλεκτρικό βραχυκύκλωμα οδήγησε στην δυσλειτουργία της ECU. Ωστόσο, σε μία ειρωνική εξέλιξη, ο κινητήρας λειτούργησε ξανά χωρίς κάποιο πρόβλημα το επόμενο πρωί.
“Το Le Mans ήταν κάτι το ξεχωριστό,” δήλωσε ο Vosse. “Ήμασταν δυνατοί στο Le Mans αλλά δεν πιστεύαμε ότι θα είμαστε οι πιο δυνατοί εκεί.
“Δεν μπορούσαμε να δούμε πραγματικά την ταχύτητα της κάθε ομάδας ξεχωριστά επειδή συμβαίνουν τόσα πολλά πράγματα στην πίστα και τόσα πολλά λάθη εκτός από των οδηγών μας.
“Αυτός μας έφερε στην σωστή κατεύθυνση. Μία νίκη είναι μία νίκη. Το αξίζαμε αυτό και αξίζαμε την 1η και 2η θέση. Όμως δεν σημαίνει ότι είμαστε πολύ μπροστά από τους άλλους.
“Θα είναι μία πολύ μεγάλη μάχη για τον τίτλο του WEC. Όλοι είμαστε σε πολύ μικρή διαφορά βαθμών μεταξύ μας. Τα πάντα μπορούν να συμβούν. Ας δούμε τι μπορούμε να καταφέρουμε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!