Η Red Bull αναμένει το 40% του μονοθεσίου της για το 2021 να είναι νέο, καθώς συνθέτουν ένα μονοθέσιο που ελπίζουν να προκαλέσει τις Mercedes για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Με τους κανονισμούς να παραμένουν στάσιμοι σε σχέση με τις μεγάλες αλλαγές που έρχονται το 2022, η εξέλιξη του μονοθεσίου της Red Bull για το 2021 θα είναι η RB16B.
Αν και υπάρχει αυστηρό πάγωμα των κανονισμών γύρω από το σασί για το 2021, ως μέρος μιας συνολικής δέσμης μέτρων για περικοπή των εξόδων των ομάδων, υπάρχει κάποια ελευθερία για εξέλιξη.
Μαζί με τις αεροδυναμικές επιφάνειες που παραμένουν ανοιχτές προς αλλαγή, οι ομάδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν δύο μάρκες εξέλιξης ώστε να επιλέξουν συγκεκριμένα μέρη του μονοθεσίου που θέλουν να βελτιώσουν.
Τα πιο βασικά μέρη του μονοθεσίου θα χρειαστούν και τα δύο token με τη μία, ενώ μικρότερες περιοχές χρειάζονται ένα token ώστε να εξελιχτούν.
Ο Christian Horner, επικεφαλής της Red Bull, εξήγησε πως αν και πολλά μέρη του μονοθεσίου θα μείνουν ίδια από το 2020, αρκετή δουλειά θα πέσει σε θεμελιώδη μέρη στο μονοθέσιο που θα οδηγούν οι Max Verstappen και Sergio Perez.
“Θα έλεγα πως στην RB16B, το 60% του μονοθεσίου θα είναι από την RB16”, σχολίασε ο Horner στο Autosport. “Όπως όλα τα μονοθέσια, μεγάλο μέρος των εξαρτημάτων θα μείνουν ίδια για του χρόνου”.
“Έχουμε τη βάση για ένα πολύ καλό μονοθέσιο. Πιστεύω πως γνωρίζουμε που είναι οι αδυναμίες του σε σχέση με τους αντιπάλους μας, έτσι εκεί εστιάζουμε την εξέλιξή μας μέσα στον χειμώνα”.
“Η Mercedes θα έχει ένα εξαιρετικά δυνατό πακέτο του χρόνου, δεν υπάρχει αμφιβολία επί τούτου”.
“Αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όλη την πληροφορία και τα εργαλεία και τα δεδομένα που έχουμε ώστε να κάνουμε τη δουλειά που μπορούμε”.
Την ώρα πως η φετινή Red Bull υπέφερε από αεροδυναμικές ανωμαλίες, ο Horner ελπίζει πως τα θέματα αυτά μπορούν να εξαλειφθούν, καθώς τα μηχανικά μέρη του μονοθεσίου θα παραμείνουν ίδια.
“Θεωρώ πως μεγάλο μέρος του σασί θα παραμείνει ίδιο, τα στοιχεία της ανάρτησης προφανώς θα μείνουν ίδια και το κιβώτιο θα παραμείνει ίδιο”, σχολίασε ο Βρετανός.
“Βασικά τα ‘ρούχα’ που φορά θα είναι διαφορετικά, που προφανώς είναι οι αεροδυναμικές επιφάνειες”.
“Και φυσικά θα μπούμε στον κόσμο του πλαφόν στα budget του χρόνου επίσης, έτσι υπάρχει μεγαλύτερη προσοχή στην ικανότητα της εξέλιξης”.
“Θα είναι μια νέα πρόκληση, μια διαφορετική πρόκληση από πέρυσι, αλλά πιστεύω πως έχουμε τη βάση ενός πολύ καλού μονοθεσίου”.
“Μπορείτε να δείτε πως γενικά το μονοθέσιο πλησίαζε όλο και περισσότερο τις Mercedes, τους τελευταίους μήνες συγκεκριμένα. Αυτό ήταν πραγματικά ενθαρρυντικό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!