Η Ferrari εξελίσσει έναν νέο κινητήρα για το 2021, με τον Mattia Binotto να είναι “κάπως χαρούμενος” με αυτά που βλέπει μέχρι στιγμής στο κομμάτι αυτό.
Πέρυσι, η Ferrari είχε στη μεγαλύτερη διάρκεια του πρωταθλήματος τον κατά κοινή ομολογία καλύτερο κινητήρα, κάτι που δημιούργησε αμφιβολίες περί νομιμότητας από τους αντιπάλους της.
Αμφισβητώντας τη νομιμότητα της μονάδας ισχύος της Ferrari, η FIA εξέδωσε αρκετές Τεχνικές Ντιρεκτίβες, μετά από τις οποίες η Ferrari άρχισε να υστερεί σε ισχύ και ρυθμό.
Με τη συγκεκριμένη πλέον μονάδα ισχύος, η Ferrari δεν έχει κερδίσει κανέναν αγώνα μέσα στη σεζόν, με τα στατιστικά να δείχνουν πως έχει το μεγαλύτερο έλλειμμα σε ρυθμό σε σχέση με πέρυσι.
Αυτό αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματα της ομάδας, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 6η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
Ο Binotto, έχοντας ήδη δηλώσει πως ελπίζει να τελειώσει το 2020, αποκάλυψε πως η Ferrari σχεδιάζει έναν νέο κινητήρα για την επόμενη σεζόν.
“Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε τον καλύτερο κινητήρα, αυτό είναι αλήθεια”, σχολίασε ο Ιταλός στο F1Technical.
“Θεωρώ πως του χρόνου ίσως να έχουμε μια εντελώς νέα μονάδα ισχύος, σύμφωνα με τους κανονισμούς. Ως Ferrari, επενδύσαμε πολλά στην εξέλιξη της μονάδας ισχύος για το 2021, και ακόμα περισσότερο για το 2022”.
“Είναι αλήθεια πως ο κινητήρας αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται σε δυναμομετρήσεις. Πιστεύω πως η ανατροφοδότηση που παίρνουμε για την απόδοση και την αξιοπιστία είναι πολλά υποσχόμενη”.
Σύμφωνα με τον Binotto, μέχρι στιγμής τα πράγματα πάνε καλά.
Αν και η φετινή σεζόν έχει αυστηρούς περιορισμούς που αφορούν το πόσο χρόνο μπορούν να κάνουν δυναμομετρήσεις οι κατασκευαστές, που περιορίζεται σε 9 δοκιμές, ο Binotto θεωρεί πως η Ferrari είναι πλήρως εναρμονισμένη με αυτούς τους περιορισμούς.
“Έχουμε το ζήτημα του περιορισμού των δυναμομετρήσεων, που επαφίεται σε εμάς με κάποιο τρόπο να είμαστε αποτελεσματικοί με το πώς σχεδιάζουμε όλες τις δοκιμές στη δυναμομετρήσεις. Ίσως θα πρέπει να είμαστε δημιουργικοί στο πώς προσεγγίζουμε τις δοκιμές αλλά πιστεύω πως ακόμα και εάν έχουμε κάποιους περιορισμούς στη λειτουργία των δυναμομετρήσεων, υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης”.
“Απ’ όσα είδα σήμερα στη δυναμομέτρηση, είμαι κάπως χαρούμενος με τα αποτελέσματα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!