Η παρουσίαση του μονοθεσίου της Ferrari για την φετινή σεζόν της Formula 1 προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στους οπαδούς της Scuderia όσο και στους υπόλοιπους φιλάθλους του σπορ, με την ιταλική ομάδα να δείχνει στο κοινό ένα – ομολογουμένως – πολύ εντυπωσιακό σχεδιαστικά μονοθέσιο.
Το νέο μονοθέσιο, το οποίο έχει την κωδική ονομασία “F1-75”, για να τιμήσει τα 75 χρόνια από την παραγωγή του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της ιταλικής εταιρίας (της 125s), υιοθετεί ένα διαφορετικό χρωματικό σχεδιασμό σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, καθώς πλέον σε συνδυασμό με το κόκκινο χρώμα υπάρχει και αρκετό μαύρο, ενώ υπάρχουν και αρκετοί νέοι χορηγοί.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως στο μονοθέσιο εντοπίζεται στα πλαϊνά καλύμματα των ψυγείων και στον χώρο πάνω από τη μονάδα ισχύος, όπου η Scuderia έχει υιοθετήσει μέχρι στιγμής την πιο “ακραία” σχεδίαση που έχουμε δει σε φετινό μονοθέσιο. Επιπλέον, όλο το μονοθέσιο δείχνει επιθετικό, με την ιταλική ομάδα να φαίνεται ότι θέλει να ξεφύγει από τον “συντηρητικό” σχεδιασμό του παρελθόντος.
Η προσέγγισή της αυτήν βρίσκει σύμφωνους τους οδηγούς της, οι οποίοι δήλωσαν εντυπωσιασμένοι με το μονοθέσιο, ενώ ελπίζουν ότι φέτος θα τους δοθεί η ευκαιρία να διεκδικήσουν την κορυφή του σπορ.
“Νομίζω ότι φαίνεται επιθετικό, καινοτόμο, αλλά και επίσης όμορφο”, δήλωσε ο Carlos Sainz για το νέο του μονοθέσιο.
“Ελπίζω απλώς να είναι γρήγορο. Είναι καινοτόμο και διαφορετικό, το σκεπτικό πίσω από αυτό ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Μου αρέσει γιατί είναι ξεκάθαρα ριζοσπαστικό – αυτό θέλεις να δεις σε ένα νέο μονοθέσιο”, συμπλήρωσε ο Ισπανός.
“Ναι, μου αρέσει πολύ ο νέος χρωματισμός”, δήλωσε από τη μεριά του ο Charles Leclerc.
“Νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα. Είναι λίγο σκούρο κόκκινο, φαίνεται λίγο πιο επιθετικό, αλλά για ένα μονοθέσιο σαν αυτό, νομίζω ότι είναι κάτι που ταιριάζει τέλεια. Έχουμε το λογότυπο της επετείου των 75 χρόνων που νομίζω ότι ταιριάζει πολύ με τον χρωματισμό, προσπαθώντας να αντιπροσωπεύσουμε τις παλιές μέρες της Ferrari, και νομίζω ότι αυτό το χρώμα είναι ένας συνδυασμός αυτού που είχαμε πέρυσι στο μπροστινό μέρος, με αυτό που είχαμε στο πίσω μέρος”, είπε.
“Νομίζω ότι το αγαπημένο μου μέρος του μονοθεσίου είναι το πλαϊνό (γύρω από τον κινητήρα). Μπορείτε πραγματικά να δείτε πόση δουλειά έχει γίνει για αυτό το αμάξωμα, οπότε ναι, φαίνεται εντυπωσιακό, φαίνεται ακραίο και μου αρέσει”, τόνισε ο Μονεγάσκος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!