Μέσα από τα χέρια της Ferrari φέρεται να πήρε η Mercedes τον Simone Resta, πρώην επικεφαλής σχεδιαστή της Scuderia που εσχάτως είχε αποσπαστεί στο project της Haas.
Ο Resta φέρεται να ανέλαβε στο Brackley τον ρόλο του Διευθυντή Στρατηγικής Ανάπτυξης, συνεργαζόμενος με τον τεχνικό διευθυντή, James Allison, στο κομμάτι των projects που σχετίζονται με το μονοθέσιο.
Πέρα από τον Resta, ακόμα ένα πρόσωπο γνώριμο στο Maranello θα εργάζεται για τα Ασημί Βέλη. Συγκεκριμένα, ο Enrico Sampo, αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα Επικεφαλής Εφαρμογών Λογισμικού για Απόδοση. Μέχρι πρότινος, ο Sampo είχε στη Scuderia τον ρόλο του Προϊσταμένου Προσομοιωτή, έχοντας τεράστια εμπειρία στην περιοχή αυτή. Πλέον, οι προσομοιωτές αποτελούν όλο και σημαντικότερο στοιχείο στο στήσιμο και την προετοιμασία των μονοθεσίων, πριν αλλά και κατά τη διάρκεια των GP.
Αν και αμφότεροι έχουν υπογράψει ήδη με τη Mercedes, τα συμβόλαια που είχαν με τη Ferrari και οι υποχρεωτικές άδειες (gardening leave) που πρέπει να πάρουν, σημαίνουν πως θα σηκώσουν μανίκια στο Brackley από το 2025, με τις ακριβείς ημερομηνίες έναρξης να μην είναι ακόμα γνωστές.
Οι διορισμοί αυτοί έρχονται σε μια περίοδο που η Mercedes προχωρά σε αλλαγές στη διοικητική της δομή, τόσο μακροπρόθεσμα, όσο και στο κυνήγι βελτίωσης στην εμφάνιση.
Ο επικεφαλής του οργανισμού, Toto Wolff, και ο James Allison υπέγραψαν πολυετή συμβόλαια τον περασμένο χειμώνα. Πρόσφατα, επίσης, ο David Nelson ανέλαβε τον ρόλο του ανώτερου μηχανικού μονοθεσίου, αντικαθιστώντας τον Loic Serra, που θα πάρει την άγουσα για Ιταλία και Maranello.
The hard work continues 💪 Round 3, Australia 📍 pic.twitter.com/ZNsSXnKxx8
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) March 20, 2024
Η μετακίνηση των Resta και Sampo έρχεται σε μια περίοδο που η ιταλική ομάδα κυνηγά ενεργά στελέχη από τα Ασημί Βέλη, στην προσπάθεια που γίνεται να συσταθεί ένας πιο ισχυρός και με τεχνογνωσία οργανισμός.
Πέρα από τον Serra, η Ferrari προχώρησε σε μια από τις μεγαλύτερες ανακοινώσεις στην ιστορία του αθλήματος, υπογράφοντας τον Lewis Hamilton από το 2025. Τέλος, φημολογείται πως τον ίδιο δρόμο με τον Βρετανό θα ακολουθήσει και ο Jerome D’ Ambrosio, διευθυντής τμήματος εξέλιξης οδηγών, αναλαμβάνοντας την ηγεσία του προγράμματος νέων οδηγών για τη Ferrari.
Η συμφωνία με τον Resta, στον αντίποδα, αποτελεί σημαντικό επίτευγμα για τη Mercedes, δεδομένης της εμπειρίας του φέρει από πολυετή εργασία εντός Ferrari αλλά και F1.
Ο Ιταλός έχει περάσει πολλά χρόνια στο Maranello, με τα τελευταία έτη, από το 2021 έως και το ξεκίνημα του 2024, να αποτελεί τον τεχνικό διευθυντή της Haas.
Η απόσπαση αυτή του Resta ήταν μέρος της ευρύτερης συμφωνίας ανάμεσα σε Ferrari και Haas, με την πρώτη να θέλει να σχηματίσει πιο στενούς τεχνολογικούς δεσμούς, μιας και οι δύο πλευρές από το 2016 συνεργάζονται αρκετά στενά.
Ο Resta, υπήρχε επικεφαλής σχεδιαστής στη Ferrari την περίοδο 2014-2018, όπου και συνεργάστηκε με τον Allison, ενώ για μια σύντομη περίοδο υπήρξε και τεχνικός διευθυντής στην Alfa Romeo.
Μετά την επιστροφή του στο Maranello, το 2019, ηγήθηκε του τμήματος σασί της ομάδας, πριν εν τέλει πάρει τον ρόλο στη Haas. Η έξοδός του από την αμερικάνικη ομάδα έγινε χωρίς εξήγηση, καθώς ήταν άγνωστο και το γιατί ανακλήθηκε από τη Ferrari αφού του είχε επικοινωνηθεί πως δεν θα λάμβανε κάποιο ρόλο στο Maranello.
Πλέον, τα πράγματα δείχνουν πως η ανάμιξη της Mercedes στην όλη ιστορία έβαλε το χεράκι της στην μετακίνηση αυτή.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!