Ο Charles Leclerc δήλωσε πως θα ήθελε πολύ να τρέξει στον αγώνα των 24h του Le Mans με τη Ferrari, με την ιταλική ομάδα να ανακοινώνει πριν λίγες μέρες τη σύσταση προγράμματος Hypercar.
Η Ferrari ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη πως θα επέστρεφε στην πρώτη κλάση των αγωνιστικών αυτοκινήτων το 2023, λαμβάνοντας μέρος στο WEC στην κλάση Le Mans Hypercar.
Το πρόγραμμα αυτό θα φέρει εκ νέου τη Ferrari στη θέση να διαγωνιστεί για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με δικό της εργοστασιακό πρωτότυπο, για πρώτη φορά μετά το 1973. Η τελευταία νίκη της ιταλικής ομάδας στο Le Mans έχει έρθει το 1965.
Ο Leclerc πήρε μέρος πέρυσι σε εικονικό αγώνα στο Le Mans, δηλώνοντας μετέπειτα πως θα ήταν πρόθυμος να τρέξεις εκεί και στην πραγματικότητα κάποια στιγμή.
Μιλώντας στην εκδήλωση παρουσίασης οδηγών της Ferrari ενόψει του 2021, ο Leclerc δήλωσε πως αν και η προσοχή του βρίσκεται στη Formula 1, θα άρπαζε μια ευκαιρία, αν του παρουσιαζόταν, ώστε να τρέξει με την ιταλική ομάδα στο Le Mans στο μέλλον.
“Αγαπώ το Le Mans, πάντα ήμουν φίλος του Le Mans”, δήλωσε ο Μονεγάσκος.
“Εάν προκύψει ευκαιρία, τότε θα ήθελα πολύ να συμμετάσχω”.
“Αυτή τη στιγμή, η προσοχή μου βρίσκεται κυρίως στη Formula 1. Αλλά, ξανά, εάν υπάρξει μια ευκαιρία, τότε γιατί όχι;'”.
Ο νέος teammate του Leclerc, Carlos Sainz, ήταν λιγότερο ενθουσιασμένος με την πιθανότητα να διαγωνιστεί στο Le Mans μελλοντικά, ωστόσο θεώρησε το πρόγραμμα των Hypercar ως ένα “πολύ ενδιαφέρον project”.
“Είναι εξαιρετικό που μια φίρμα όπως η Ferrari θέλει να αγωνιστεί ξανά στο Le Mans, και θα είμαι βασικός υποστηρικτής και φίλαθλός τους”, σχολίασε ο Ισπανός.
“Αλλά, από οδηγικής πλευράς, θεωρώ πως έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε εδώ με τη Ferrari και η πλήρης προσοχή μου βρίσκεται με τη Scuderia Ferrari στη Formula 1. Αυτή τη στιγμή, δεν έχω στο μυαλό μου άλλα projects”.
“Θα παρακολουθώ στενά (το project των Hypercar), αλλά είναι λίγο μακριά από μένα αυτή τη στιγμή”.
Η επέκταση της Ferrari στους αγώνες πρωτοτύπων έρχεται μετά από αξιολόγηση άλλων δραστηριοτήτων στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με τη Scuderia να σκέφτεται μέχρι και εμπλοκή με τα IndyCar.
Όμως, ο Mattia Binotto, αρνήθηκε πως η απόφαση για είσοδο στην κατηγορία LMH έγινε ως αποτέλεσμα των πλαφόν στα κόστη στη Formula 1, η οποία εφαρμόζεται από το 2021.
“Όχι, δεν είναι συνέπεια των οικονομικών κανονισμών καθόλου”, σχολίασε ο Ιταλός.
“Το πρόγραμμα αξιολογήθηκε από την πλευρά της εταιρείας ώστε να είναι ενδιαφέρον, και αποφασίσαμε ως Ferrari να εμπλακούμε”.
Αν και ο επικεφαλής της Ferrari στην F1 πήρε τις αποστάσεις του από την ανάληψη της ηγεσίας στο πρόγραμμα LMH, δήλωσε πως θα ήταν ανοιχτός στο να μοιραστεί οποιαδήποτε τεχνογνωσία, εάν είναι αυτό εφικτό”.
“Θα είμαι επικεφαλής; Θεωρώ πως θα έπρεπε να κατανοήσουμε πως η Ferrari είναι μια μοναδική εταιρεία, δεν έχει σημασία ποιος είναι επικεφαλής και ποιος υπεύθυνος”, δήλωσε ο Binotto.
“Αλλά όχι, δεν θα είμαι ευθέως εγώ επικεφαλής. Ως Scuderia Ferrari, είμαστε πλήρως προσηλωμένοι στο πρόγραμμα της F1”.
“Χωρίς αμφιβολία όμως, εάν (ως ομάδα της F1) μπορούμε να υποστηρίξουμε κάπως με την τεχνογνωσία μας, θα το κάνουμε επειδή και πάλι, είμαστε μια μοναδική εταιρεία”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!