Η Ferrari έχει έντονο ενδιαφέρον για την επιστροφή της στο κορυφαίο επίπεδο αγώνων Prototype και θα προτιμούσε να το κάνει αυτό με το δικό της σασί, σύμφωνα με τον επικεφαλή της κατασκευάστριας εταιρίας GT Racing.
Ο Antonio Coletta, που επιτηρεί το τμήμα της Ferrari GT και όπου θα είναι υπεύθυνος για κάθε εγχείρημα στα Prototype αυτοκίνητα, είπε στους δημοσιογράφους στο Maranello το περασμένο Σάββατο ότι η πρόσφατη θεσμοθέτηση της κατηγορίας LMDh παρουσιάζει μία ελκυστική επιλογή για την επιστροφή του ονόματος της Ferrari στα μελλοντικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Αυτό υποδεικνύει πως η Ferrari θα προτιμούσε να εισάγαγει ένα αυτοκίνητο υπό τα πρότυπα LMDh αντί για την κατηγορία Le Mans Hypercar του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA. Επίσης τόνισε ότι η Ferrari θα δώσει βάρος στο να κατασκευάσει το δικό της σασί.
Το Le Mans Hypercar είναι μία από τις δύο κατηγορίες όπου αυτή τη στιγμή το επιτρέπει αυτό, αφού τα αυτοκίνητα της κατηγορίας LMDh βασίζονται στα LMP2 μηχανικά με προδιαγραφές υβριδικών μονάδων ισχύος και άλλα κοινά εσωτερικά συστήματα.
Ο Coletta πιστεύει ότι η LMDh είναι η πιο κατάλληλη από άποψη κόστους κατηγορία αλλά επίσης θέλει πιο πολύ αυτονομία όσον αφορά τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου, για να ταιριάζει με την δεοντολογία της Ferrari.
“Μιλώντας ανοιχτά, μπροστά σε εσάς έχουμε μία σημαντική στιγμή στρατηγικής επειδή το να έχουμε την ίδια βάση για το WEC και το IMSA είναι μία καλή ευκαιρία,” είπε ο Coletta.
“Αλλά πρέπει να καταλάβουμε ακριβώς τους καινούργιους αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς και αμέσως μετά το Sebring, θα έχουμε όλα τα στοιχεία μπροστά μας για να αποφασίσουμε εάν υπάρχει η δυνατότητα να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο ή όχι.
“Φυσικά, για την Ferrari, είναι σημαντικό να έχει μία γραμμή επικοινωνίας με τα αυτοκίνητα δρόμου. Πιο αναλυτικά, οι αγώνες αντοχής είναι η ευκαιρία να έχουμε μία απευθείας σύνδεση, όπως για παράδειγμα με την 458, την 488 και όλα τα αυτοκίνητα του παρελθόντος.
“Τώρα, ναι, τα prototype είναι διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά εξαρτάται από το τι μπορούμε να διαμορφώσουμε στο αυτοκίνητο… την μηχανή, ναι εντάξει, αλλά οι άλλες απαντήσεις δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρες.”
Ο Coletta παραδέχτηκε ότι το “μεγάλο ζήτημα” για την Ferrari είναι το γεγονός ότι η LMDh δεν επιτρέπει στους κατασκευαστές να δημιουργήσουν το δικό τους σασί, ενώ στην κατηγορία Le Mans Hypercar γίνεται.
Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες, η Ferrari θα μπορούσε να αρνηθεί αυτό το ζήτημα και να εξοικονομήσει εξαρτήματα από τα αυτοκίνητα της LMDh και την εφαρμογή αυτών σε ένα Hypercar που σχεδιάστηκε στο Maranello.
“Το πιο σημαντικό ζήτημα που έχουμε από την ανακοίνωση σύγκλησης στη Daytona είναι η ίδια βάση και η μείωση του κόστους όσον αφορά τα Hypercars,” είπε ο Coletta. “Το μπάτζετ που χρειάζεται για να συμμετέχεις σε μία χρονιά στην LMDh θα είναι λίγο πολύ το ίδιο με την GTE. Αυτό είναι τέλειο για εμάς επειδή τα Hypercar είναι πιο ακριβά”.
“Αλλά, από την άλλη πλευρά, μπορεί ο αγώνας των Hypercar στο IMSA να μην είναι δεδομένος. Εάν πάρεις όλα τα σημεία του DPi, το κόστος θα είναι χαμηλό επειδή είναι τα ίδια φρένα, όμοια υβριδικά, ίδιες αναρτήσεις. Αλλά θα μπορούσε να είναι μία ευκαιρία για εμάς να κατασκευάσουμε ένα σασί”.
“Αλλά δεν γνωρίζουμε εάν αυτό είναι πιθανό επειδή ξέρουμε ότι τα αυτοκίνητα των Η.Π.Α. μπορούν να αγωνιστούν στο Le Mans αλλά δεν ξέρουμε εάν τα Ευρωπαϊκά Hypercar μπορούν να τρέξουν στις Η.Π.Α. Αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα που υπάρχει στο τραπέζι.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!