Ο Sainz πέρασε μπροστά από τον Norris στην εκκίνηση, και οι δύο τους όμως δέχτηκαν προσπέρασμα από τον Vettel στους επόμενους γύρους. Μετά από αυτό, ήταν φανερό ότι θα κρατούσαν σταθερά τις θέσεις τους μέχρι το τέλος, αν δεν ήταν κάποια μηχανικά ζητήματα στο τέλος του αγώνα για τον Norris. Αναγκασμένος να τα διαχειριστεί, ο νεαρός Βρετανός, σύντομα δέχτηκε επίθεση από τον Ricciardo και υπερασπίστηκε σωστά για αρκετούς γύρους πριν δεχθεί τελικά το προσπέρασμα από τον Αυστραλό σε ένα συμβάν που τον ανάγκασε εκτός πίστας. Έτσι δόθηκε η ευκαιρία στους Raikkonen και Hulkenberg να τον περάσουν με την σειρά τους. Ο Ricciardo τιμωρήθηκε για το συμβάν μετά τον αγώνα, που σημαίνει ότι ο Norris κέρδισε μια θέση πίσω.
Carlos Sainz, 6ος
“Πολύ χαρούμενος μετά από έναν δυνατό και σωστά σχεδιασμένο αγώνα. Είχα ακόμα ένα καλό ξεκίνημα και μόλις βρέθηκα στην 6η θέση, έλεγξα τον αγώνα, έλεγξα τον ρυθμό και οδήγησα στους χρόνους του γύρου που μου έδωσε η ομάδα για να διαχειριστώ τα ελαστικά. Ήταν ένας απλός αγώνας από αυτή την άποψη και μία από εκείνες τις ημέρες όπου όλα δένουν μαζί και δημιουργούν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, οπότε συγχαρητήρια σε όλους.
“Ήμασταν σίγουρα το τέταρτο ταχύτερο μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο – στα προκριματικά και τον αγώνα – πολύ χαρούμενοι με αυτό. Συγχαρητήρια στην ομάδα για τη σκληρή δουλειά όλο το σαββατοκύριακο και για ένα ακόμα διπλό τερματισμό στους βαθμούς. Απλά πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε σκληρά για να βελτιωνόμαστε σε κάθε αγώνα.”
Lando Norris, 9ος
“Είχα μια καλή αρχή, όπως και όλοι μπροστά μου. Όντας στην εσωτερική, εγκλωβίστηκα και ο Carlos κατάφερε να πάρει την εξωτερική και να περάσει, κάτι που δεν μπορούσα να κάνω από την αρχική μου θέση στο εσωτερικό. Ο υπόλοιπος αγώνας ήταν καλός, είχα καλό ρυθμό και απλά διαχειριζόμουν την διαφορά με τον Carlos για να προστατεύω τα ελαστικά μου για αργότερα στον αγώνα.
“Ένα υδραυλικό ζήτημα, περίπου 20 γύρους από τον τερματισμό, μου κόστισε πολύ χρόνο και έκανε το μονοθέσιο πραγματικά δύσκολο να οδηγηθεί. Το τιμόνι έγινε πολύ βαρύ και έχασα το υδραυλικό τιμόνι. Ήταν πολύ δύσκολα, έκανα ό,τι καλύτερο για να μην χάσω θέσεις αλλά ήταν μεγάλο θέμα για να ηρεμήσω, καθώς είχα χάσει πάρα πολύ ρυθμό. Ακόμα κι έτσι, ένας βαθμός (σ.σ 2 βαθμοί, μετά την ποινή του Ricciardo), λαμβάνοντας υπόψη τα πάντα, είναι ένα καλό αποτέλεσμα, καθώς θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερο. Πολύ καλή δουλειά από την ομάδα όλο το σαββατοκύριακο και απ’ όλους πίσω στο εργοστάσιο για να μας δώσουν και στους δύο τόσο γρήγορο μονοθέσιο.”
Andreas Seidl, Αγωνιστικός Διευθυντής
“Συγχαρητήρια σε ολόκληρη την ομάδα μας, στην πίστα και πίσω στο Woking, καθώς φυσικά και στους οδηγούς. Ήταν το καλύτερο Σαββατοκύριακο της σεζόν μέχρι τώρα και ήταν ενθαρρυντικό να δούμε το μονοθέσιο μας να αποδίδει καλά από το Ρ1 μέχρι το τέλος του αγώνα. Αυτό μας δίνει μεγάλη ώθηση να συνεχίσουμε να πιέζουμε καθώς το εκκρεμές της ταλάντωσης απόδοσης μεταξύ των ομάδων αλλάζει από πίστα σε πίστα.
“Ο Carlos και ο Lando έκαναν πολύ καλή δουλειά με τη διαχείριση των ελαστικών κατά την διάρκεια του αγώνα. Ήταν λυπηρό το γεγονός ότι ο Lando έχασε θέσεις στον τελευταίο γύρο, αλλά ο ίδιος και οι μηχανικοί έκαναν πολύ καλή διαχείριση κατά τη μάχη στο δεύτερο μισό του αγώνα μετά την εμφάνιση του υδραυλικού προβλήματος που επηρέασε την αλλαγή ταχυτήτων, το φρενάρισμα και το τιμόνι.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!