Η Scuderia Toro Rosso είχε ένα δύσκολο Σάββατο στην Suzuka στις κατατακτήριες για το Ιαπωνικό Grand Prix, καθώς και οι δύο πιλότοι της έμειναν πίσω στο grid, για διαφορετικούς όμως λόγους.
Ο Carlos Sainz Jr., οποίος έχιε και μια ποινή 20 θέσεων, κατάφερε να γράψει μόλις τον 15ο καλύτερο χρόνο, ωστόσο παραμένει αισιόδοξος για τον αυριανό αγώνα. “Τα αποτελέσματα στους χρόνους φαίνονται χειρότερα από ότι πραγματικά είναι, διότι στο Q2 αποφασίσαμε να μην τρέξουμε με νέα ελαστικά και βγήκαμε μόνο με αυτά που χρησιμοποιήσαμε στο Q1”, εξηγεί ο Ισπανός. “Ο λόγος για αυτό είναι ότι θέλουμε να έχουμε όλες τις επιλογές στη διάθεσή μας για αύριο, καθώς θα ξεκινάω από το πίσω μέρος του grid λόγω της ποινής που έχω. Έτσι το σημερινό Q2 ήταν λίγο περίεργο, το χρησιμοποιήσαμε μόνο για να κάνουμε κάποιες πρακτικές εκκινήσεις και τρέξαμε στα χρησιμοποιημένα ελαστικά. Δεν είναι αυτό που είχαμε συνηθίσει να κάνουμε! Ως εκ τούτου σίγουρα δεν απόλαυσα τις κατατακτήριες, αλλά ήταν μια θυσία που έπρεπε να κάνουμε για τον αυριανό αγώνα, όπου τότε θα φανεί πραγματικά πόσο σημαντικό ήταν αυτό που κάναμε σήμερα. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να έχουμε έναν καλό αγώνα και να πραγματοποιήσουμε μια ακόμα καλή επάνοδο με τα καινούργια ελαστικά που έχουμε διαθέσιμα από σήμερα!”
Ο Pierre Gasly ήταν ακόμα πιο κάτω από τον teammate του, καθώς δεν κατάφερε καν να προαχθεί στο Q2 γράφοντας τον 17ο καλύτερο χρόνο. Ο νεαρός Γάλλος ήταν δικαιολογημένα απογοητευμένος από το αποτέλεσμα του Σαββάτου για αυτόν: “Πόσο ενοχλητικό, το σημερινό αποτέλεσμα δεν ήταν καλό για μένα… Είχα μια κακή στιγμή κατά τη διάρκεια της προσπάθειας μου στο Q1 όπου μπλόκαρα τους τροχούς μου στο πρώτο sector και βγήκα σχεδόν εκτός δρόμου, ευτυχώς ωστόσο τελείωσα τον γύρο μου, αλλά προφανώς δεν ήταν καθαρός. Περίμενα να βελτιώσω αρκετά τον χρόνο μου στην δεύτερη προσπάθεια μου αλλά στο τέλος δεν είχα την ευκαιρία αυτή λόγω της κόκκινης σημαίας. Έτσι είμαι απογοητευμένος για το τελικό αποτέλεσμα γιατί είχαμε τη δυνατότητα να φτάσουμε στο Q2. Ελπίζουμε ότι αύριο θα μπορέσω να έχω έναν καλό αγώνα και να διαχειριστώ καλά τα ελαστικά, να πάρω τα μέγιστα από το μονοθέσιο και μετά θα δούμε πως θα καταλήξει αυτό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!