Η Haas ανακοίνωσε σήμερα πως ο Kevin Magnussen θα σταματήσει να είναι οδηγός της ομάδας στα τέλη του 2024, με τον Esteban Ocon να φέρεται ως ο επικρατέστερος να τον διαδεχτεί!
Ο Magnussen διατηρεί αυτή τη στιγμή το ρεκόρ με τις περισσότερες εκκινήσεις για την αμερικάνικη ομάδα με 135, ενώ συνολικά στην καριέρα του έχει εκκινήσει σε 175 αγώνες, μαζί με την περίοδο που αγωνιζόταν για τις McLaren και Renault.
Αυτή τη στιγμή, ο Δανός διανύει τη δεύτερη θητεία του στη Haas, έχοντας μείνει εκτός ομάδας στα τέλη του 2020, ενώ επανήλθε ενόψει του 2022, όταν και ο Nikita Mazepin και η Uralkali έμειναν εκτός F1, στον απόηχο του Ρωσοουκρανικού πολέμου.
Στον πρώτο του αγώνα εκείνη τη χρονιά, ο Magnussen πήρε μια εντυπωσιακή 5η θέση, ενώ όλη τη χρονιά απέδωσε αρκετά καλύτερα απ’ τον teammate του, Mick Schumacher, κάτι που συναποτέλεσε στο να δει ο Γερμανός την πόρτα της εξόδου το 2023 για έναν άλλον Γερμανό, τον Nico Hulkenberg.
Έκτοτε, ωστόσο, ο “Hulk” έχει αποδείξει πως ήταν σταθερά καλύτερος του Magnussen, καθώς έχει πετύχει το 75% των βαθμών της Haas από το σύνολο των 39 βαθμών που έχει στο “σακούλι” αυτό τον ενάμιση χρόνο. Μάλιστα, ο Γερμανός είχε και δύο έκτες θέσεις στους δύο τελευταίους αγώνες.
Με τον Hulkenberg, ωστόσο, να προτιμά το project των Sauber/Audi από του χρόνου, και με τον Ollie Bearman ήδη να έχει συμφωνήσει με την αμερικάνικη ομάδα, η έξοδος του Magnussen έδειχνε σχεδόν βέβαιη, με τη σεζόν του φέτος να μην είναι σε καμία περίπτωση εντυπωσιακή, ενώ βρίσκεται διαρκώς υπό τον κίνδυνο του race ban, μιας και έχει συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς ποινής στη Super licence του.
Ακόμα ένα στοιχείο που δείχνει να τον έχει φέρει σε ρήξη με τη Haas είναι πως στο GP του Miami, όπου και κατηγορήθηκε έντονα για την επιθετική του άμυνα στον Lewis Hamilton, ο Δανός είχε δηλώσει πως απλά εκτελούσε οδηγίες της ομάδας του, κάτι που στη Haas το αρνήθηκαν ρητά.
“Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλους στη Haas. Είμαι περήφανος που έτρεξα για μια τόσο υπέροχη ομάδα ανθρώπων τα τελευταία χρόνια”, ανέφερε σε δήλωσή του σήμερα ο Magnussen.
“Ειδικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Gene Haas για τη δέσμευση που έδειξε στο πρόσωπό μου, ειδικά όταν με επανέφερε το 2022 όπου και θεωρούσα πως η καριέρα μου στη F1 είχε τελειώσει”.
“Έχω περάσει κάποιες υπέροχες στιγμές με την ομάδα, αναμνήσεις που ποτέ δεν θα ξεχάσω. Αν και ανυπομονώ για το επόμενο κεφάλαιο της αγωνιστικής μου καριέρας, παραμένω προσηλωμένος στο να δώσω ό,τι έχω για το υπόλοιπο του 2024 με τη Haas F1 Team”.
Η έξοδος του Magnussen ανοίγει τον δρόμο για τη συμφωνία της ομάδας με τον Esteban Ocon, ο οποίος έχει ανακοινωθεί πως δεν θα είναι μέρος της Alpine του χρόνου. Ακόμα, ωστόσο, δεν έχουν υπάρξει επίσημες ανακοινώσεις στο μέτωπο αυτό.
Pushing to the very end together 👊#HaasF1 pic.twitter.com/rkKiOYFvDH
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) July 18, 2024
Στον οδηγό του αναφέρθηκε και ο επικεφαλής της ομάδας, Ayao Komatsu: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Kevin για όσα μας έδωσε ως ομάδα: τόσο εντός όσο και εκτός πίστας”.
“Ήταν ένας πραγματικός θεμέλιος λίθος για την ομάδα οδηγών μας τα τελευταία χρόνια”.
“Κανείς δεν έχει οδηγήσει περισσότερους αγώνες για εμάς από αυτόν και είχαμε κάποιες αξιομνημόνευτες στιγμές, όπως η 5η θέση στο Grand Prix του Bahrain το 2022, όπου ξεκίνησε η δεύτερη θητεία του Kevin μαζί μας”.
Τέλος, ο Komatsu άφησε να φανεί πως η ομάδα ίσως προτείνει στον Magnussen να διατηρήσει κάποιον εξωαγωνιστικό ρόλο στον οργανισμό.
“Ελπίζω πως θα μπορέσουμε να βρούμε τρόπο να συνεργαστούμε υπό κάποιο καθεστώς”, πρόσθεσε ο Komatsu. “Μπορούμε ελπίζω να ορίσουμε μια τέτοια πιθανή σχέση μελλοντικά, αλλά η εκτενής εμπειρία του στη F1 και η γνώση του πώς δουλεύουμε είναι χωρίς αμφιβολία πολύτιμες για τη συνεχή μας ανάπτυξη και εξέλιξη”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!