Ο Sainz αποκόμισε κάποια θραύσματα στους πρώτους γύρους του αγώνα, με αποτέλεσμα να κάνει πολύ νωρίς το pit stop του για να τα καθαρίσει, κάτι που του κόστισε, διότι βρέθηκε στα τελικά στάδια με πολύ πιο χρησιμοποιημένα ελαστικά να μάχεται και δεν μπόρεσε να κρατήσει τον Stroll και τον Kvyat, χάνοντας την θέση του στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο Norris δεν πήγε πολύ καλύτερα, εγκατέλειψε στη μέση της πίστας με μια σπασμένη πίσω ανάρτηση, μια μηχανική βλάβη και όχι από οδηγικό λάθος.
Carlos Sainz, 11ος
“Απογοητευτικό τέλος στο Σαββατοκύριακο. Αναγκάστηκα να κάνω pit πολύ νωρίς στον τρίτο γύρο λόγω ενός θραύσματος που έμεινε στον αγωγό φρένων. Έπρεπε αμέσως μπούμε για να το αφαιρέσουμε, καθώς προκάλεσε υπερβολική υπερθέρμανση, και να πάμε στα σκληρά ελαστικά.
“Είχαμε καλό ρυθμό μερικές φορές, αλλά 67 γύροι ήταν πάρα πολλοί για τα ελαστικά και ούτε καν η πρόσθετη διαχείριση των ελαστικών ήταν αρκετή για να μας διατηρήσει στους βαθμούς. Δεν ήμασταν σε θέση να δείξουμε τον αληθινό ρυθμό μας σήμερα, ο οποίος νομίζω ότι ήταν καλός για τερματισμό στους βαθμούς, αν δεν ήταν εκείνο το πρόωρο pit stop.”
Lando Norris, DNF
“Είχα πρόβλημα με την υπερθέρμανση στο πίσω μέρος του μονοθέσιου που οδήγησε στη εγκατάλειψή μου, δεν έχω ιδέα για το τι συνέβη μέχρι η ομάδα να το εξετάσει λεπτομερώς, δεν γνωρίζουμε με βεβαιότητα. Δεν χτύπησα κάποιον τοίχο ή κάτι τέτοιο, έτσι δεν έχω ιδέα.
“Είναι ενοχλητικό γιατί μέχρι τότε είχα έναν διασκεδαστικό αγώνα, μαχόμουν με τον Max στους πρώτους γύρους. Υπήρχε καλή πιθανότητα να πάρουμε μερικούς βαθμούς σήμερα, γι αυτό είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό. Αλλά αυτά τα πράγματα συμβαίνουν, επομένως ήταν μια περίπτωση και τώρα κοιτάμε μπροστά, στο Paul Ricard. ”
Andreas Seidl, Αγωνιστικός Διευθυντής
“Μετά από μερικές καλές Κυριακές σε πρόσφατους αγώνες, υπήρξαν σήμερα πολλά ατυχήματα που σήμαιναν ότι δεν μπορούσαμε να πετύχουμε τους βαθμούς που ελπίζαμε ότι θα παίρναμε με το ρυθμό που είχαν τα μονοθέσια μας.
“Δυστυχώς χάσαμε το μονοθέσιο του Lando πολύ νωρίς στον αγώνα λόγω ενός μηχανικού προβλήματος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το οποίο πρέπει ακόμα να διερευνήσουμε, όταν το μονοθέσιο επιστρέψει στο γκαράζ.
“Για τον Carlos, έπρεπε να τον φέρουμε στα pits στον τρίτο γύρο, καθώς ένα από τα φρένα υπερθερμαινόταν. Παραδόξως, βρήκαμε μερικά θραύσματα μιας προσωπίδας κράνους, μέσα σε έναν από τους αγωγούς φρένων, τα οποία προσπαθήσαμε να αφαιρέσουμε όσο καλύτερα μπορούσαμε. Ταυτόχρονα, έπρεπε να του βάλουμε τα σκληρά ελαστικά και να προσπαθήσουμε να διαχειριστούμε το ρυθμό για την υπόλοιπη απόσταση του αγώνα για να κάνουμε τη στρατηγική να δουλέψει, χωρίς να προσθέσουμε επιπλέον στάση. Ο Carlos έκανε πολύ καλή δουλειά με τη διαχείριση των ελαστικών για 67 γύρους, αλλά δυστυχώς έμεινε από τα ελαστικά τους τελευταίους πέντε γύρους και δεν υπήρχε τρόπος να κρατήσει τα δύο μονοθέσια πίσω.
“Είναι σημαντικό τώρα ολόκληρη η ομάδα να αφήσει αυτό το Σαββατοκύριακο πίσω, όσο το δυνατόν γρηγορότερα, και να επικεντρωθεί στην προετοιμασία για το γαλλικό Grand Prix.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!