Και με τους δύο οδηγούς της να ξεκινούν τον αγώνα από το πίσω μέρος του grid λόγω ποινών, ο αγώνας φάνταζε δύσκολος για την Toro Rosso και έτσι αποδείχτηκε.
Ο Hartley ήταν δυνατός στον δεύτερο αγώνα του, προτού μία φανερή βλάβη του κινητήρα τον οδηγήσει στην εγκατάλειψη. Χωρίς να έχει σχεδόν καθόλου εμπειρία από τη συγκεκριμένη πίστα, ο Gasly είχε μια γερή παρουσία, πραγματοποίησε μερικές προσπεράσεις, αλλά δεν ήταν σε θέση να κρατήσει τα ταχύτερα μονοθέσια πίσω του και τερμάτισε τον αγώνα εκτός βαθμών.
Pierre Gasly, P13:
«Ήταν καλό να οδηγώ τελικά σε αυτήν την πίστα μετά από ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο, όπου είχα πραγματοποιήσει πολύ λίγους γύρους πριν τον αγώνα!
«Δυστυχώς, ο αγώνας δεν ήταν τόσο καλός όσο θέλαμε, μου πήρε μερικούς γύρους να συνηθίσω την πίστα και το μονοθέσιο, αλλά τουλάχιστον συνέχισα να κερδίζω εμπειρία, το οποίο ήταν πολύ χρήσιμο και έφτασα μέχρι το τέλος του αγώνα.
«Τώρα θα πρέπει να εργαστούμε σκληρά και να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε για το επόμενο Σαββατοκύριακο στη Βραζιλία.»
Brendon Hartley, DNF:
«Είναι πάντα απογοητευτικό να μην ολοκληρώνεις τον αγώνα, οπότε δεν είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος σήμερα, αλλά εξακολουθώ να χαμογελάω επειδή έχω σημειώσει πρόοδο σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στο Austin.
«Είναι απλά κρίμα που ο αγώνας μου τελείωσε σύντομα και ήταν πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο. Πρώτα τα προβλήματα την Παρασκευή, μετά δεν μπόρεσα να σημειώσω πρόοδο στο Q2 από τη στιγμή που ο κινητήρας καταστράφηκε και στον σημερινό αγώνα έχασα ισχύ στο τέλος της ευθείας, είδα το μονοθέσιο να καπνίζει και μου ζητήθηκε να σταματήσω
«Θα ήταν καλό να φτάσω στο τέλος του αγώνα γιατί απολάμβανα όλες τις μάχες! Ανυπομονώ τώρα για τους επόμενους δύο αγώνες, ελπίζω ότι τα πράγματα θα πάνε πιο ομαλά από σήμερα, να φτάσουμε μέχρι το τέλος και να δούμε που θα καταλήξουμε!»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!