Η Mercedes ανέφερε ότι οι οδηγοί της μέσα στο 2023 παλεύουν με έλλειψη ανταπόκρισης του μονοθεσίου τις στροφές, απόρροια των συνεχιζόμενων προβλημάτων ισορροπίας του.
Ο Γερμανός κατασκευαστής συνειδητοποίησε αρκετά νωρίς ότι η W14 είχε λανθασμένη προσέγγιση, ιδίως όσον αφορά το ύψος, με την ομάδα να ψάχνει και να εφαρμόζει λύσεις μέσα στη σεζόν για τη βελτίωση της αρχικά αρκετά χαμηλής απόδοσης.
Η κάθετη δύναμη δεν είναι το μόνο και ούτε καν το το πρώτο ζητούμενο υποχρεωτικά πάντως, με τον τεχνικό διευθυντή James Allison να δηλώνει ότι έχει γίνει σημαντική προσπάθεια βελτίωσης της πρόσφυσης και της ισορροπίας του μονοθεσίου.
Ακόμα και έτσι, η συμπεριφορά στις στροφές εξακολουθεί να απέχει πολύ από το να είναι ιδανική και πονοκεφαλιάζει τους οδηγούς.
«Απλή και αγνή κάθετη δύναμη είναι πάντα καλή. Προσπαθούμε επίσης να κάνουμε το μονοθέσιο πιο καθησυχαστικό προς τους οδηγούς όταν ξεκινούν να στρίβουν. Αντιδρά πολύ,» ανέφερε ο Allison.
«Και μετά όταν φτάνουν στην κορυφή της στροφής έχουν το αντίθετο πρόβλημα, όπου θέλουμε να είναι πιο επιθετικό μπροστά και δεν είναι. Είναι ασταθές όταν ξεκινάς τη στροφή και εκνευριστικά ‘ψόφιο’ όταν φτάνουν στην κορυφή. Θέλουμε το αντίστροφο. Πάνω σε αυτό δουλεύουμε.»
Το να είναι το μονοθέσιο φιλικό προς τους οδηγούς είναι κάτι που εξαίρει ιδιαίτερα και ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff.
«Πρέπει να δώσουμε στους οδηγούς ένα πιο αξιόπιστο μονοθέσιο και πλατφόρμα όσον αφορά την ισορροπία και την αίσθηση. Δεν έχει να κάνει με απόλυτη κάθετη δύναμη αλλά με το να ξέρουν ότι το μονοθέσιο θα είναι σταθερό όταν στρίβουν. Αυτό δεν ισχύει τώρα.
Εστιάζουμε πολύ σε αυτό, καθώς θα δώσει στους οδηγούς περισσότερη αυτοπεποίθηση και με αυτό έρχεται περισσότερη απόδοση.»
Μάλλον πάντως δεν αναμένονται πολλές ακόμα βελτιώσεις, καθώς η Mercedes στρέφεται προς το 2024, αν και ο Allison θεωρεί ότι στοιχεία του επόμενου μονοθεσίου μπορούν να βρουν θέση και στο τωρινό.
«Σε αυτήν τη φάση της χρονιάς η αεροδυναμική σήραγγα είναι σαφώς αφιερωμένη στο 2024. Μεγάλο μέρος των γραφείων σχεδιασμού, οι μελέτες δυναμικής του οχήματος, η κατασκευή πρώτων μερών παραγωγής, όλα ξεκινούν.
Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα είναι το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς που τραβά τους περισσότερους. Αλλά αυτό δίνει και ευκαιρίες για την W14.»
Ο τελικός στόχος για την ομάδα είναι προφανώς η επιστροφή στη διεκδίκηση πρωταθλημάτων, αν και για φέτος κυνηγούν αρχικά τη δεύτερη θέση, πίσω από τη Red Bull
«Αν και υπολείπεται του αρχικού σκοπού μας, το να εξασφαλίσουμε τη δεύτερη θέση έχει μεγάλη σημασία για όλους μας. Ειδικά στο δεύτερο μισό της σεζόν, οπότε και θα έχουμε στρέψει την προσοχή μας στην W15.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!