Ο Charles Leclerc δεν είχε και την καλύτερη διάθεση μετά το τέλος του Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, όπου, εκτός από ένα συνολικό μέτριο και απογοητευτικό αγώνα, αναγκάστηκε να συμβιβαστεί και με την παραχώρηση μιας θέσης που ποτέ δεν πήρε πίσω.
Ο Leclerc βρισκόταν πίσω από τους Liam Lawson και Yuki Tsunoda πριν χάσει την έβδομη θέση από τον Lando Norris, που έχοντας το πλεονέκτημα στα ελαστικά προσπέρασε τελικά τη Ferrari που είχε βρεθεί μπροστά του μετά από το κακό pit stop της McLaren. Στη συνέχεια, με τα δικά του ελαστικά να αρχίζουν να πνέουν τα λοίσθια και το ρυθμό του να πέφτει, ο Μονεγάσκος πήρε εντολή να αφήσει τον ομόσταβλό του Lewis Hamilton να περάσει μπροστά και να επιχειρήσει να δώσει μάχη με τους προπορευόμενους.
Ούτε ο Hamilton κατάφερε κάτι παραπάνω ωστόσο και, ως είθισται, η Ferrari σκόπευε να επαναφέρει τον Hamilton πίσω από τον Leclerc στον τελευταίο γύρο και ενημέρωσαν σχετικά τον τελευταίο.
«Θα αλλάξουμε θέσεις στο τέλος του γύρου στη μεγάλη ευθεία αν ο Lewis δεν προσπεράσει. Ο Lewis θα σε αφήσει να περάσεις στη μεγάλη ευθεία.»
Η ενημέρωση όμως ήρθε κατά τα φαινόμενα αργά για τον Hamilton, που επιβράδυνε μεν, αλλά όχι εγκαίρως, με τον Βρετανό να ολοκληρώνει τελικά τον αγώνα ως η πρώτη Ferrari στην όγδοη θέση.
«Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, είναι για την όγδοη θέση, οπότε εντάξει, ας τη χαρεί. Απλά είναι χαζό επειδή είναι άδικο, αλλά και πάλι, δε με νοιάζει, ειλικρινά» ήταν τα σχετικά απότομα σχόλια του Leclerc στον ασύρματο μετά τον τερματισμό.
Ο Hamilton είχε όντως ενημερωθεί, αλλά βρισκόταν ήδη στη μεγάλη ευθεία σε εκείνο το σημείο και είχε αρχίσει να επιταχύνει, οπότε το να κόψει επαρκώς ήταν απαγορευτικό και ανασφαλές. Ο Βρετανός το ανέφερε και στη συνέντευξη, παραδεχόμενος ότι ήταν και συγκεντρωμένος στα μονοθέσια μπροστά του.
«Προφανώς ήμουν ταχύτερος, αλλά η κίνηση του Charles να με αφήσει να περάσω ήταν ευγενής. Αλλά πήρα το μήνυμα πολύ αργά και είχα εστιάσει στο μονοθέσιο μπροστά, παρ’όλο που υπήρχε πιθανότητα 0,001% να προσπεράσω» εξήγησε ο οδηγός.
«Σήκωσα το πόδι από το γκάζι στην ευθεία και όντως φρέναρα, αλλά το χάσαμε για τέσσερα δέκατα. Ήταν κακός υπολογισμός εκ μέρους μου, οπότε θα απολογηθώ στον Charles. Δε θα ξανασυμβεί.»
Για τον Leclerc πάντως, το σημαντικότερο πρόβλημα συνολικά μάλλον ήταν ο ρυθμός της Ferrari, που με το 8-9 έπεσε τρίτη στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και αυτό σε ένα τριήμερο δυσκολιών για τη McLaren που θα επέτρεπε δυνητικά ένα δυνατό αποτέλεσμα.
«Όγδοος ή ένατος, πραγματικά δε με ενδιαφέρει. Προφανώς, αν δίνουμε μάχη για πιο καυτές θέσεις, το οποίο ελπίζω να συμβεί, τότε ελπίζω ότι θα δουλέψουμε διαφορετικά. Αλλά δε νομίζω ότι θα έπρεπε να μιλάμε για αυτό. Δυστυχώς, ήμασταν πολύ αργοί όλο το σαββατοκύριακο και εκεί θα πρέπει να εστιάσουμε.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!