Ο Charles Leclerc χάνει την υπομονή του με την έλλειψη συνέπειας στην απόδοση που παίρνει από την SF1000 του.
Ο Leclerc κατάφερε να εκκινήσει από την 5η θέση για το Grand Prix της Τοσκάνης στο Mugello, το οποίο σηματοδότησε και το 1000ο αγώνα της Scuderia στη Formula 1.
Ο Μονεγάσκος, με ένα εξαιρετικό ξεκίνημα βρέθηκε στην 3η θέση. Ωστόσο, από εκείνο το σημείο και μετά άρχισε συνεχώς να πέφτει προς τα πίσω.
Γενικά, ο αγώνας ήταν χαοτικός με δύο κόκκινες σημαίες που βγήκαν λόγω μεγάλων ατυχημάτων που περιλάμβαναν πολλά μονοθέσια. Και πάλι, ο Leclerc κατάφερε να τερματίσει 8ος από τους 12 που τερμάτισαν.
Και ενώ η απόδοση της Ferrari είναι πολύ κάτω από τις προσδοκίες μέσα στο 2020, οι κατατακτήριες του Leclerc έδωσαν ελπίδες στην ομάδα για ένα 1000ο Grand Prix το οποίο τουλάχιστον θα πήγαινε καλύτερα από τα αναμενόμενα.
Αλλά και πάλι η SF1000 αποδείχτηκε δύσκολο στην πρόβλεψη μονοθέσιο και ο Leclerc έχει αρχίσει να χάνει την υπομονή του με αυτό, δηλώνοντας πως δεν μπορεί να προβλέψει το πότε θα τα πάει καλά και πότε όχι.
“Δεν είχαμε ρυθμό, έκανα καλή εκκίνηση, με έβαλα πιστεύω στην καλύτερη δυνατή θέση, είχα τις δύο Mercedes να απομακρύνονται, έτσι είχα καθαρό αέρα, και απλά δυσκολευόμουν τόσο πολύ με το μονοθέσιο”.
“Πρέπει να δουλέψουμε με ειλικρίνεια και να προσπαθήσουμε να το κατανοήσουμε, επειδή σε μερικούς αγώνες δεν είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί στις κατατακτήριες και είμαστε καλύτεροι στον αγώνα, το οποίο συνέβαινε στην αρχή της σεζόν. Τώρα δείχνουμε να κάνουμε αρκετά καλή δουλειά στις κατατακτήριες αλλά και πάλι δυσκολευτήκαμε πάρα πολύ με το μονοθέσιο στον αγώνα”.
“Είναι δύσκολα τα πράγματα”.
Ο ομόσταβλος του Leclerc, Sebastian Vettel, ο οποίος τερμάτισε 10ος στον χτεσινό αγώνα, άσκησε κριτική στις επανεκκινήσεις των αγώνων, πιστεύοντας πως βοήθησε μόνο συγκεκριμένους οδηγούς στο grid.
Δήλωσε πως το άθλημα θα πρέπει να δώσει την προσοχή του στο να εξασφαλίσει πως τα μονοθέσια μπορούν να προσπερνάνε.
“Δεν θυμάμαι να κάνω τόσες πολλές εκκινήσεις σε μια μέρα, φυσιολογικά έχουμε μόνο μια”, δήλωσε ο Vettel στο Sky Sports F1 στα paddock του Mugello.
“Πρέπει να πω πως δεν είμαι μεγάλος οπαδός αυτού του κανονισμού (επανεκκίνηση μετά από κόκκινη σημαία) επειδή εάν βρίσκεται στη σωστή πλευρά της πίστας τότε έχεις τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με το να βρίσκεσαι στο ακάθαρτο κομμάτι της”.
“Αυτό το είδαμε ήδη από τη Monza. Στη μέση του αγώνα υπήρχαν πολλά marbles (κομμάτια γόμας) εκτός γραμμής και απλά δεν θεωρώ πως αυτό είναι δίκαιο”.
“Ίσως θα πρέπει να εστιάσουμε στο να φτιάξουμε τα μονοθέσια ώστε να γίνονται προσπεράσεις και να μην τα ρίχνουμε απλά στη λοταρία”.
Μετά και τον αγώνα στο Mugello, ο Leclerc έπεσε στην 8η θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών, την ώρα που ο Vettel παρέμεινε 13ος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!